Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های سایپا و شاهین شهرداری بوشهر با تساوی یک بر یک به پایان رسید و در دیگر دیدار امروز نیز بازی پیکان و پارس جنوبی جم بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر از ساعت ٢١ در ورزشگاه خانگی خود میزبان سایپا بود که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در دقیقه ۶٩ بازی روی یک حرکت از سمت راست و ارسال توپ روی دروازه شاهین شهرداری، توپ روی سر آرمان رمضانی فرود آمد و این بازیکن نیز با یک ضربه سر گل اول تیمش را به ثمر رساند. 

در ادامه در دقیقه ٧٢ میلاد صارمی از روی نقطه پنالتی گل تساوی را برای تیمش وارد دروازه سایپا کرد.

با این نتیجه سایپا ٢۴ امتیازی شد و در رده چهاردهم جدول باقی ماند. شاهین شهرداری بوشهر با ١۶ امتیاز در رده شانزدهم قرار گرفت. 

در دیگر دیدار امروز تیم فوتبال پیکان از ساعت ٢١ در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان پارس جنوبی جم بود که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

این تساوی پیکان را ٢٣ امتیازی کرد اما این تیم همچنان در رده پانزدهم باقی ماند. پارس جنوبی نیز ٢۵ امتیازی شد و در رده سیزدهم قرار گرفت.

این دیدار در حضور وحید هاشمیان مربی تیم ملی فوتبال ایران برگزار شد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پارس جنوبی جم تيم فوتبال پيكان باشگاه شاهین شهرداری بوشهر تيم فوتبال سايپا پایان رسید پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۶۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد

در مهمترین دیدار هفته سی و چهارم سری آ ایتالیا، تیم‌های یوونتوس و میلان در ورزشگاه آلیانز شهر تورین به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه نخست مسابقه به کسل کننده‌ترین شکل ممکن به پایان رسید، اما در نیمه دوم یوونتوس نمایش به مراتب بهتری داشت و موقعیت‌های متعددی روی دروازه میلان خلق کرد، اما مارکو اسپورتیلو با واکنش‌های تماشایی خود، مانع از بازشدن دروازه تیمش شد.

این تساوی بیشتر به نفع میلان بود تا یوونتوس. روسونری با این یک امتیاز، ۷۰ امتیازی شد و جایگاهش در رتبه دوم تثبیت شد. یوونتوس هم ۶۵ امتیازی شد و جایگاهش در رتبه سوم به خطر افتاد. بولونیا در صورت پیروزی در بازی فردا مقابل اودینزه، جای یووه را در رتبه سوم خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت ساینا و شاهین در بازار
  • تساوی تیم بسگتبال ذوب‌آهن با طبیعت
  • قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • قیمت محصولات سایپا +جدول