Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال امروز پنجشنبه سه دیدار دیگر به صورت همزمان و از ساعت ۲۱ برگزار شد.

در یکی از این بازی‌ها، فولاد خوزستان در خانه خود از ذوب آهن پذیرایی کرد که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود فولاد به پایان رسید.

این مسابقه از یک سو برای فولاد و باقی ماندن در کورس بالای جدول و سهمیه آسیایی حساس بود و از سوی دیگر برای ذوب آهن و فرار از منطقه خطر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته رویارویی سعید آذری مدیرعامل فولاد با ذوب آهن باشگاه سابق خود و چالش‌هایی که بین وی و مدیران ذوب در ماه‌های گذشته وجود داشته است، دلیل دیگری برای حساسیت این مسابقه بود.

مهمترین جنبه این مسابقه هم شاید به پرسپولیس و قهرمانی این تیم ارتباط داشت. فولاد در صورتی که در این مسابقه به برد نمی‌رسید، باتوجه به توقف تراکتورسازی، پرسپولیس همین امشب برای چهارمین بار پیاپی قهرمان لیگ می‌شد اما گل دقیقه ۹۰ صابر حردانی برای فولاد، قهرمانی پرسپولیس را به تأخیر انداخت. پرسپولیس حالا برای قهرمانی نیاز به یک تساوی در بازی فردا با نفت مسجد سلیمان دارد.

ذوب آهن در این مسابقه قاسم حدادی فر، کاپیتان و بازیکن کلیدی خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت.

جدال تیم‌های پایین نشین شاهین شهرداری بوشهر و سایپا تهران هم با نتیجه تساوی یک - یک تمام شد.

تیم پیکان هم که از سه هفته گذشته خود صاحب دو برد و یک مساوی شده بود، امروز در تهران به مصاف دیگر تیم پایین جدول یعنی پارس جنوبی رفت که رویارویی دو تیم بدون برنده و با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

این مسابقه جدال عبدالله ویسی سرمربی پیکان و سیروس پورموسوی سرمربی تیم پارس بود که زمانی در تیم استقلال خوزستان با یکدیگر همکار بودند و موفق شدند این تیم را قهرمان لیگ برتر کنند.

نتایج این سه مسابقه و اسامی گلزنان آن به این شرح است:

* فولاد خوزستان ۲ - ذوب آهن یک
گل‌ها: لوسیانو پریرا (۵۵) و صابر حردانی (۹۰) برای فولاد و فرشاد محمدی مهر (۶۳) برای ذوب آهن

* شاهین شهرداری بوشهر یک - سایپا یک
گل‌ها: آرمان رمضانی (۶۹) برای سایپا و میلاد صارمی (۷۲ - پنالتی) برای شاهین

* پیکان صفر - پارس جنوبی صفر

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال پرسپولیس ذوب آهن فولاد خوزستان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۶۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!

به گزارش “ورزش سه”، در صورتی که ملوان و ذوب‌آهن موفق به کسب پیروزی مقابل حریفان خود شوند، جایگاه خود را در جدول بهبود خواهند بخشید. از یک سو ملوان اختلاف خود با نزدیکترین تعقیب‌کننده را به شش امتیازی افزایش می‌دهد و ذوب‌آهن نیز به رتبه ششمی امیدوار می‌شود.

نکته جالب اینکه ذوب‌آهن این هفته در مقابل استقلال قرار خواهد گرفت و در صورت کسب امتیاز سرنوشت قهرمانی را هم تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

ملوان نیز در دیدار با هوادار به دنبال کسب پیروزی خواهد بود و با کسب سه امتیاز، هوادار را دوباره در منطقه خطر قرار خواهد داد.

در این بین مهدی تارتار امید زیادی دارد تا در صورت برد مقابل هوادار، تیم تراکتور در خوزستان متوقف شود تا تیم او به رتبه سوم جدول رده‌بندی صعود کند.

ذوب‌آهن در این هفته برای حفظ جایگاه هفتمی نیاز به کسب امتیاز از استقلال دارد وگرنه حتی ممکن است تا جایگاه دهم نیز پایین برود.

دیگر خبرها

  • این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • رسانه‌ عبری: بایدن ارسال سلاح به اسرائیل را به تعویق انداخت
  • تاخیر عجیب پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی
  • دلیل تاخیر پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • تاخیر خودخواسته پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • ورمزیار: مسیر قهرمانی استقلال هموارتر از پرسپولیس است
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود