Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@14:17:30 GMT

بازداشت ۹هولیگان در جشن لیورپول + عکس

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۶۶۵۰

بازداشت ۹هولیگان در جشن لیورپول + عکس

پلیس انگلیس ۹ هوادار افراطی تیم فوتبال لیورپول را به دلیل بی‌توجهی به هشدار‌های داده شده و ایجاد بی‌نظمی، بازداشت کرد.
لیورپول پس از برتری ۵ بر ۳ شب گذشته خود مقابل چلسی در هفته سی‌وهفتم لیگ برتر انگلیس و ثبت رکورد شکست‌ناپذیری خود در بازی‌های خانگی فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ برتر، جام قهرمانی این رقابت‌ها را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  شاگردان یورگن کلوپ که پس از ۳۰ سال موفق شدند قهرمانی در سطح اول فوتبال باشگاهی انگلیس را برای هواداران لیورپول به ارمغان بیاورند، پس از این بازی جشن قهرمانی را در ورزشگاه خالی از تماشاگر آنفیلد و تنها با حضور خانواده‌های خود، اعضای کادر فنی و برخی از اعضای باشگاه لیورپول برپا کردند.    در حالی که پلیس مرسی‌ساید به هواداران لیورپول هشدار داده بود به دلیل شیوع ویروس کرونا، آن‌ها حق تجمع در بیرون ورزشگاه آنفیلد را بابت برگزاری جشن قهرمانی این تیم ندارند، در حدود سه هزار نفر از هواداران این تیم بیرون ورزشگاه خانگی خود گردهم آمدند تا قهرمانی تاریخی تیم محبوب‌شان را جشن بگیرند.    پلیس مرسی‌ساید هم ۹ هوادار لیورپول را به دلیل نادیده گرفتن هشدار‌های پلیس و به خاطر ایجاد درگیری، رانندگی در حالت مستی و ایجاد بی‌نظمی در حالت مستی بازداشت کرد. پلیس، اما از آن دسته از هواداران لیورپول که در خانه‌های خود ماندند که تعداد آن‌ها را هم زیاد عنوان کرده است، تشکر کرد.              

منبع: پارسینه

کلیدواژه: لیورپول فوتبال پارسی خبر شیوع ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۶۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا

به گزارش صدای ایران از ایرنا از دادگستری گلستان، سیدجواد میردوستی روز شنبه اظهار کرد: متهمان چهار مرد هستند که یکی از آنان پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: سه متهم دیگر این پرونده در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آنان تصمیم قانونی اتخاذ می‌شود.

دادستان کلاله گفت: بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن «یسنا»، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

میردوستی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

«یسنا» کودک کلاله‌ای است که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جستجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

دیگر خبرها

  • طغیان اینستاگرامی داروین نونیز علیه لیورپول (عکس)
  • کاش در آخرین بازی‌ام باران بیاید تا اشک‌هایم را نبینند
  • برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم
  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • طالبان بازداشت دانشجویان در آمریکا محکوم کرد
  • طالبان: بازداشت دانشجویان در آمریکا سرکوب دموکراسی است
  • ادامه اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا؛ بازداشت ۲۵ نفر در دانشگاه ویرجینیا
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • پلیس کانادا سه هندی را به اتهام قتل رهبر سیک‌ها بازداشت کرد
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام