Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دو تیم سپاهان و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته 26 لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان قلعه نویی با یک گل به برتری رسیدند.
به گزارش آریا، در چارچوب رقابت های لیگ برتر ایران و در هفته بیست و ششم، دو تیم سپاهان و صنعت نفت از ساعت 21:00 امشب (پنج شنبه، 2 مرداد) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران تماشاگر این بازی بود. نیمه اول بازی با برتری بی چون و چرای سپاهان همراه بود. سپاهان یک پنالتی در این نیمه از دست داد، یک گل زد و با اخراج سروش رفیعی در لحظات پایانی نیمه اول 10 نفره شد. دوندگی جانانه سپاهانی در نیمه دوم برتری 1-0 را حفظ کرد و سه امتیاز ارزشمند برای این تیم به همراه داشت. سپاهان با توجه به تساوی تراکتور مقابل شهر خودرو، 45 امتیازی شد و به رتبه دوم برگشت.

- در حالی که بازی با تساوی 1-1 در جریان بود، گل دقایق پایانی فولاد خوزستان موجب شد قهرمانی پرسپولیس به تعویق بیفتد. تیم های فولاد خوزستان و ذوب آهن در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی 2-1 فولاد خوزستان به اتمام رسید. فولاد با این پیروزی 42 امتیازی شد تا خود را به بالای جدول نزدیک تر کند. وضعیت ذوب آهن با این شکست وخیم تر شد. این تیم همچنان 25 امتیازی ماند تا همچنان میان تیم های در منطقه خطر باشد.

- شهر خودرو و تراکتور در حالی که نیاز مبرم به سه امتیاز این بازی داشتند موفق به برتری برابر یکدیگر نشدند تا دو تیم با تساوی زمین را ترک کنند. دو تیم تراکتور و شهرخودرو در حالی یکی از بازی های مهم هفته را آغاز کردند که نیاز مبرم به سه امتیاز بازی داشتند اما در نهایت هیچکدام از آنها موفق به کسب آن نشدند. دو تیم در حالی با تساوی کار خود را به پایان رساندند که با اشتباهات زیادی از سوی بازیکنان خود روبرو بودند و می توان گفت اشتباهات بازیکنان باعث شد تا پاسکاری ادامه دار و حرکات تیمی زیبا از هیچکدام از دو تیم نبینیم.
حالا تراکتوری ها با این یک امتیاز توانستند 45 امتیازی شوند و بعد از پرسپولیسی ها در رده دوم جدول رده بندی قرار بگیرند. در سوی دیگر اما شهرخودرویی ها با تک امتیاز بازی توانستند 43 امتیازی شوند و موقتا در رده سوم جدول رده بندی قرار بگیرند.

- گل گهر سیرجان برای فرار از منطقه سقوط، چشم به امتیازات این بازی دارد. ماشین سازی تبریز و گل گهر سیرجان در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر ایران از ساعت 20:15 به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 2 بر 1 گل گهر سیرجان به پایان رسید. در این بازی ابتدا در دقیقه 17 میلاد کمندانی برای گل گهر سیرجان گلزنی کرد و در دقیقه 62 ماشین سازی جبران کرد و شاهین ثاقبی بازی را به تساوی کشاند.
بازی داشت با تساوی 1-1 به پایان می رسید که علیرضا ابراهیمی برای گل گهر گلزنی کرد و این تیم موفق شد 3 امتیاز ارزشمند این بازی را کسب کند. با این پیروزی، گل گهر 25 امتیازی شد و ماشین سازی نیز با این شکست 27 امتیازی شد. گل گهر سیرجان موفق شد با کسب این سه امتیاز به ماندن در لیگ برتر امیدوارتر شود.

- شاهین بوشهر و سایپا تهران، از ساعت 21:00 امشب (پنج شنبه دوم مرداد) به مصاف هم رفتند. در چارچوب رقابت های لیگ برتر ایران و در هفته بیست و ششم، دو تیم شاهین و سایپا از ساعت 21:00 امشب (پنج شنبه، 2 مرداد) در ورزشگاه شهید مهدوی به مصاف هم رفتند. شاهین بوشهر تلاش کرد تا نیمه اول را دست خالی به رختکن نرود اما حملات آنها بی ثمر ماند و سایپا توانست با درخشش منادی گلر آماده خود، دروازه اش را بسته نگه دارد. در نیمه دوم، سایپا توانست پرس تیم شاهین را بی اثر کند و با گل دقیقه 69 آرمان رمضانی پیش بی افتد. چند دقیقه بعد شاهین با دریافت یک ضربه پنالتی فرصت جبران را به دست آورد و میلاد صارمی بازی را به تساوی کشاند. این نتیبجه تا پایان بازی باقی ماند تا شاهین آخرین امیدهای ماندن در لیگ برتر را تقریبا از دست بدهد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سپاهان فولاد شهرخودرو تراکتور مصاف هم رفتند هفته بیست و ششم گل گهر سیرجان امتیازی شد سه امتیاز لیگ برتر دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۶۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی رم و یوونتوس در المپیکو در حضور آزمون

تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس از سی‌وپنجمین بازی خود در فصل جاری سری A ایتالیا تنها یک امتیاز گرفتند.

به گزارش مشرق، در آخرین بازی شب سوم از هفته سی‌وپنجم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران، در ورزشگاه المپیکو تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این بازی که سردار آزمون در دقیقه ۶۸ آن به جای توماسو بالدانزی در ترکیب رم قرار گرفت، تیم میزبان توسط لوکاکو در دقیقه ۱۵ از یوونتوس پیش افتاد، اما برتری‌اش تنها تا دقیقه ۳۱ دوام داشت چرا که گلیسون برمر مدافع پیش‌تاخته بانوی پیر با ضربه سر از روی ارسال فدریکو کیه‌زا گل تساوی را به ثمر رساند تا تیمش بازنده به رختکن برنگردد.

در نیمه دوم یوونتوس عملکرد بهتری نسبت به نیمه دوم ارائه کرد و موقعیت‌های بیشتری روی دروازه حریف به وجود آورد، اما با درخشش دروازه‌بان رم هیچ یک از این حملات به جایی نرسید.

در نهایت در هفته‌ای که اکثر تیم‌های بالای جدول ناکام ماندند، یوونتوس و میلان هم به تقسیم امتیازات بسنده کردند. با این نتیجه یوونتوس رده سومی ۶۶ امتیازی شد، اما نتوانست فاصله‌ پنج امتیازی خود را با میلان رده دومی کاهش دهد. رم هم ۶۰ امتیازی شد و جایگاهش را در رده پنجم جدول تثبیت کرد.

در آخر روز از هفته سی‌وپنجم سری A امروز سالرنیتانا میزبان آتالانتا خواهد بود (۱۹:۳۰) و ادوینزه از ناپولی پذیرایی خواهد کرد (۲۲:۱۵).

در جدول رده‌بندی سری A اینتر قهرمان زودهنگام مسابقات با ۸۹ امتیاز صدرنشین است، میلان با ۷۱ امتیاز در رده دوم قرار دارد و پس از آن یوونتوس ۶۶ امتیازی و بولونیای ۶۴ امتیاز رده‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.

دیگر خبرها

  • استقلال با حداکثر هیجان صدرنشین ماند/ حرکت فولاد به‌سوی سقوط
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو در حضور آزمون
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • فولاد - تراکتور؛ بجنگ و در لیگ برتر بمان! | پیش بازی
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد