Web Analytics Made Easy - Statcounter

لروی سانه در مراسم معارفه اش به عنوان بازیکن جدید بایرن مونیخ گفت که به تیمی پیوسته که در بالاترین سطح قرار دارد و توانایی بازی در لیگ قهرمانان اروپا را دارا است.

لروی سانه وینگر باشگاه منچسترسیتی با امضای قراردادی به از منچسترسیتی به بایرن مونیخ پیوست. مراسم معارفه این بازیکن ملی پوش پنجشنبه برگزار شد و این بازیکن پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سانه گفت:

امروز بعضی از بازیکنان تمرینات گروهی داشتیم و من با بعضی از آن ها ملاقات کردم. چند روز ابتدایی حضورم در بایرن مونیخ خیلی خوب بود و بچه ها استقبال گرمی از من کردند. بعضی از بازیکنان را از تیم ملی می شناسم. روزهای اول واقعاً خوب پیش رفت.

سانه در خصوص تماس با بازیکنان بایرن مونیخ، قبل از انتقال به این تیم گفت:

یاشوا کیمیش از همه بیشتر مزاحم می شد. او عاشق این بود که هر روز با من تماس بگیرد و جویای وضعیتم باشد. همه از این انتقال حمایت کردند و این فاکتور تعیین کننده ای بود. در نهایت انتقال به نسبت سریع اتفاق افتاد. من با حسن صحبت کردم و خیلی سریع به توافق رسیدیم، بنابراین این انتقال سریع اتفاق افتاد. با وجود اینکه انتقال قبل از برگزاری لیگ قهرمانان اروپا رخ داد، ولی باعث می شود بدون هیچ گونه استرس و فشاری خودم را با تیم وفق دهم.

آیا بایرن مونیخ می تواند فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود؟

قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به طور کلی دشوار است. بایرن مونیخ چند بار موفق به انجام این کار شده است. من به دنبال چیز جدیدی بودم، یک جاذبه جدید. برای خودم واضح بود که اگر قرار است به تیم جدیدی منتقل شوم، باشگاهی خواهد بود که پتانسیل قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارا است. بایرن مونیخ مطمئناً توانایی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارا است. این تیم در بالاترین سطح قرار دارد. هانسی فلیک عملکرد بسیار خوبی در تیم داشته است. شما می توانید ملاحظه کنید که در زمین هر کسی چه کاری انجام می دهد. بنابراین انتقال به بایرن مونیخ تصمیم درستی برای من بود.

سانه افزود:

من فقط می خواهم سهم خودم را در تیم داشته باشم و ویژگی هایم را به نمایش بگذارم. می خواهم به تیم برای کسب پیروزی کمک کنم. البته که نمی خواهم کانون توجهات باشم. بایرن مونیخ تیم بسیار قدرتمندی است که از تعداد زیادی بازیکن سطح بالا که قبلاً قهرمان جهان یا لیگ قهرمانان اروپا شده اند برخوردار است.

کارل هاینتس رومنیگه نیز در خصوص انتقال موضوع انتقال لروی سانه در سال گذشته که به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه رباط صلیبی منتفی شد، گفت:

ما هنوز خیلی با حصول توافق فاصله داشتیم. قیمت ها در سال گذشته بسیار متفاوت با امروز بود.

بیشتر بخوانید:

لروی سانه به بایرن مونیخ پیوست / رسمی

لروی سانه، شماره 10 جدید بایرن مونیخ / رسمی

رومنیگه: مشکل آلابا برای تمدید قرارداد مالی است / تیاگو آلکانتارا می خواهد چالش جدیدی تجربه کند

لروی سانه: هیچ بازیکنی 145 میلیون یورو نمی ارزد / می توانم با بایرن مونیخ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ لروی سانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۶۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریسن: امیدواریم توماس توخل بایرن مونیخ را با جام اروپایی ترک کند

توماس توخل به طور قطع بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد. 

طرفداری | مدیرعامل بایرن مونیخ جدایی توماس توخل را قطعی می‌داند. 

پس از بهبود نتایج و وضعیت حاکم در بایرن مونیخ طی هفته‌های اخیر، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر احتمال ادامه همکاری این باشگاه با توماس توخل مطرح شد. در واقع طرفین ماه‌های گذشته تنها به صورت شفاهی برای جدایی به توافق رسیده بودند و فقدان گزینه مناسب باعث شد ایده حفظ توخل مطرح شود. با وجود ابراز علاقه چندی از مدیران باواریایی‌ها، چهره‌های کلیدی آلیانتس آرنا با این ایده مخالفت کردند. یان کریستین دریسن، مدیرعامل بایرن مونیخ در مورد وضعیت سرمربی 50 ساله گفت:

تصمیم قطع همکاری زودهنگام با توماس توخل اشتباه نبود. در آن زمان شرایط متفاوتی حاکم بود و اکنون نیز وضعیت متفاوتی وجود دارد. ما بر اساس شرایط متفاوتی این تصمیمی را گرفتیم. هدف واضح ما در این لحظه رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا است. امیدواریم تیم با توماس توخل قهرمان اروپا شود. همه ما خوشحال خواهیم شد که با جام لیگ قهرمانان راه‌مان را از توخل جدا کنیم.

گفتنی است شب گذشته هربرت هاینر تایید کرد مذاکرات بایرن مونیخ با رالف رانگنیک در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد. ممکن است طرفین طی چند روز آینده به صورت رسمی به توافق نهایی دست یابند. توماس توخل نیز لیگ برتر انگلیس را به عنوان اولویت خود در بازگشت به فوتبال انتخاب کرده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 3-0 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2013/5/1) / فیلم
  • دریسن: امیدواریم توماس توخل بایرن مونیخ را با جام اروپایی ترک کند
  • هشدار برای بایرن مونیخ
  • فوتبال از دریچه فان؛ کیم مین جائه مقابل رئال مادرید
  • وینیسیوس جونیور: رئال مادرید به جایی جز فینال لیگ قهرمانان اروپا تعلق ندارد
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی واقعی اروپا و بازی بزرگ نسل ما
  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت