Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@08:43:06 GMT

آغاز اقدامات کویت برای میزبانی در جام ملت‌های آسیا

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۷۴۴۱

آغاز اقدامات کویت برای میزبانی در جام ملت‌های آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال انصراف ترکمنستان از میزبانی مسابقات فوتسال جام ملت های ۲۰۲۰ آسیا به خاطر کرونا، تعدادی از کشورها اقدامات خود را در برای گرفتن جای ترکمنستان آغاز کرده اند.

صفحه فوتسال و فوتبال ساحلی کویت در اینستاگرام خبر داد که کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره آمادگی کویت برای میزبانی در جام ملت های آسیا از مسئولان اتحادیه فوتبال این کشور سئوال پرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه «الانباء» کویت هم در گزارشی به این موضوع پرداخته و اعلام کرده است مقامات اتحادیه فوتبال کویت تمایل خود را برای میزبانی این مسابقات که در واقع جنبه انتخابی مسابقات جام جهانی لیتوانی را هم دارد، اعلام کرده اند. 

این روزنامه نوشت: «مقامات اتحادیه فوتبال کویت قبل از درخواست رسمی به AFC به دنبال گرفتن مجوزهای لازم مسابقات در سطح قاره آسیا هستند. به همین منظور قرار است تمرینات تیم ملی فوتسال کویت از ماه آینده و پس از ورود «کاکائو» سرمربی برزیلی به کشور آغاز شود.»

الانباء همچنین از تصمیم اتحادیه فوتبال کویت مبنی بر ممنوع المصاحبه کردن کادرهای پزشکی، فنی و اداری خود در این ارتباط خبر داد و اعلام کرد امکان مصاحبه آنها در رسانه ها بدون اجازه اتحادیه وجود ندارد. 

کد خبر 4980802 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: کویت فوتسال جام ملت های آسیا جام ملت های فوتسال آسیا 2020 تیم ملی فوتسال ایران فوتسال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا والیبال علیرضا بیرانوند فدراسیون والیبال تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال سپاهان اصفهان فدراسیون کشتی لیگ برتر والیبال وزارت ورزش و جوانان تیم ملی فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۷۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا

نایب‌رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای حضور در مجمع عمومی تکواندو آسیا عازم ویتنام می‌شود.

به‌ گزارش ایسنا، با دعوت اتحادیه تکواندو آسیا، سیدمحمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک ایران و نایب رییس اتحادیه تکواندوی آسیا، در مجمع عمومی این اتحادیه شرکت می‌کند.

مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا، همزمان با رقابت‌های قهرمانی تکواندو و پاراتکواندو آسیا از ۲۴ اردیبهشت تا ۴ خرداد در شهر دانانگ ویتنام برگزار می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز
  • رقابت‌های قطر جونیور؛ شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ نشان
  • شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول