Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل زندان های استان تهران در مراسم افتتاح طرح های جدید عمرانی ندامتگاه ورامین گفت: رسالت و هدف اصلی ما، بازپروری، اصلاح و تربیت، کاهش هدفمند جمعیت کیفری و بازگشت سالم زندانیان به چرخه فرهنگی و اجتماعی جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سازمان زندان های استان تهران، سیدحشمت اله حیات الغیب در این مراسم گفت: اقدامات جهادی که از تیر ماه سال گذشته با تلاش شبانه روزی مدیران و کارکنان زندان های استان تهران آغاز شد، پس از یکسال به ثمر نشسته و حاصل آن تحولات اساسی در حوزه های مختلف زندانبانی و ارتقای حقوق شهروندی در همه زندان های استان است و طبق برنامه های کارگروه سلامت، اصلاح و تربیت در این ندامتگاه نیز از اواخر سال گذشته شروع شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام ارشد زندان های استان تهران تاکید کرد: رسالت و هدف اصلی ما در زندانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، بازپروری، اصلاح و تربیت، کاهش هدفمند جمعیت کیفری، بازگشت سالم زندانیان به چرخه فرهنگی و اجتماعی جامعه است که این مهم مستلزم دانش روز، تلاش مضاعف، تقویت روحیه همدلی و همکاری مسئولین و کارکنان است و بایستی در سرلوحه مدیریت تمام ندامتگاهها قرار گیرد.


حیات الغیب تصریح کرد: توجه به رفاه، آموزش، اشتغال و امور بازپروری مددجویان و زیباسازی زندانها علاوه بر رضایت مددجویان موجب افزایش مشارکت آنان در عرصه اصلاح و تربیت خواهد شد.


در این مراسم که معاون رئیس کل دادگستری استان تهران، فرماندار ورامین، بازرس ویژه رئیس دادگستری استان تهران ، دادستان و رئیس دادگستری پیشوا، دادستان ورامین و معاون سلامت،اصلاح و تربیت زندان های استان تهران حضور داشتند ۴ طرح عمرانی بزرگ جدیدالاحداث در ندامتگاه ورامین افتتاح و به مرحله بهره برداری رسید.


در ادامه مراسم، مدیر ندامتگاه ورامین در خصوص طرح های احداث شده گفت: سالن انتظار مراجعین که شامل اتاق مددکاری، میز خدمت و اطلاعات مراجعین می باشد در کنار درب ورودی ندامتگاه و به منظور رفاه حال خانواده ها و مراجعه کنندگان احداث گردیده است.


صید مراد نصیریان افزود: مجموعه سالن های ملاقات شامل سالن انتظار مراجعین، ملاقات کابینی، ملاقات حضوری و خصوصی، سالن بازی کودکان همراه خانواده ها، اتاق ملاقات مددجویان با وکلا، فروشگاه و واحد پذیرش ملاقات می باشد که در فضایی بالغ بر ۴۰۰ متر مربع احداث شده است.


مدیر ندامتگاه ورامین همچنین گفت: سالن آمفی تئاتر مددجویان و هواخوری مسقف نیز در همین مدت ساخته شده که همگی این طرح ها امروز به بهره برداری رسیده اند.


معاون رئیس کل دادگستری نیز در مراسم افتتاح این طرح ها گفت : یکی از مهم ترین سیاستها ی قوه قضائیه رسیدگی به خواسته ها و نیازهای مددجویان و خانواه های آنان است که تکریم آنان قطعا موجب رضایمندی بیشتر خواهد شد.


اسماعیل حسن زاده افزود : تغییرات حاصل شده در مجموعه ندامتگاه ورامین نتیجه تلاش شبانه روزی مدیر و همکاران و اولویت بخشی به اموررفاهی، فرهنگی و بهداشتی آنان بوده است.


وی تصریح کرد: خانواده ای که عضوی از آن به دلیل ارتکاب جرم زندانی شده، با چالش ها و مشکلات متعددی روبروست و تکریم و رسیدگی به دغدغه های آنان موجب آرامش و خرسندی آنان خواهد شد.


در این مراسم فرماندار شهرستان ورامین ضمن بازدید از اماکن تازه تاسیس گفت :در سال جهش تولید شاهد جهش و پیشرفت سریع ندامتگاه ورامین بودیم.


کاغذلو ادامه داد : از اواخر سال ۱۳۹۸ تا کنون در حوزه های رفاهی، مددکاری ، قضایی ، بهداشت و درمان و بخشهای حمایتی شاهد رشد بسیار خوب و اقدامات مثبت و موثر مجموعه ندامتگاه ورامین بودیم که افتتاح این طرح ها موید این مطلب می باشد.


رئیس شورای تامین شهرستان ورامین در پایان سخنانش ضمن تقدیر و تشکر از مدیر کل زندانهای استان تهران و مدیر ندامتگاه ورامین گفت : مجموعه فرمانداری در زمینه های مختلف حاضر به همکاری بیش از پیش با ندامتگاه ورامین خواهد بود و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.


براساس این گزارش، دو طرح عمرانی شامل واحد تسلیحات و آسایشگاه سربازان وظیفه نیز قبلا به صورت جداگانه افتتاح گردیده بود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیر کل زندان های استان تهران ندامتگاه سازمان زندان ها زندان های استان تهران ندامتگاه ورامین اصلاح و تربیت طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۷۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منزلت و مقام عالی معلم باید پیوسته مورد تکریم جامعه باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار کرد: کار و تلاش کارگران مایه استقلال جمهوری اسلامی و سرافرازی مردم غیور کشورمان در جهان است، معلم و کارگر ۲ قشری هستند که در عرصه تعلیم‌وتربیت و کار و اشتغال، جامعه را به پیش می‌برند.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه معلمی شغلی شریف و شغل انبیاء الهی است، ابراز کرد: معلمان که توان خود را برای تعلیم و تربیت جامع به کار گرفته‌اند، جایگاه، منزلت و مقام عالی معلم باید پیوسته مورد تکریم جامعه باشد زیرا اگر جایگاه معلم و نقشی که در تربیت نسل‌های مختلف دارد مورد تکریم قرار گیرد، جامعه‌ای آگاه به دانش و با تربیت دینی و اسلامی خواهیم داشت که در عرصه‌های مختلف پیش رونده خواهد بود.

حجت الاسلام کریمی تبار با گرامیداشت نام و یاد شهید مطهری، گفت: شهید مطهری، انسانی بود که در عرصه حوزه‌های علمیه و دانشگاه پیشگام بود و با استدلال خود بهترین مدافع انقلاب بود و دشمنان تاب پاسخ‌گویی به بیانات او را نداشته‌اند و در نهایت او را نشانه گرفتند، اما شهادت ایشان به‌عنوان روز معلم در تاریخ انقلاب ماندگار شد.

حجت الاسلام کریمی تبار در ادامه با اشاره اجرای عملیات غرورآفرین وعده صادق، گفت: آمریکا، رژیم غاصب اسرائیل و هم‌پیمانان آن‌ها نتوانستند عکس‌العمل دفاعی در برابر این سیلی محکم جمهوری اسلامی نشان بدهند، عملیات وعده صادق سیلی محکم ولایت فقیه و مظلومان و آزادیخواهان جهان، بر چهره صهیونیست کودک کش بود که قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در منطقه و جهان را به نمایش گذاشت.

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه از تأمین معیشت و کسب‌وکار به‌عنوان فضل خداوند یاد شده است، تصریح کرد: چنین تعبیری، اهمیت اقتصاد و معیشت در جامعه را مشخص می‌کند، خداوند می‌فرماید کار کنید، دنبال تأمین معیشت باشید و چرا که تأمین معیشت در اجرای دستور خداوند متعال عبادت است.

کد خبر 6089129

دیگر خبرها

  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • افتتاح دو طرح عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • منزلت و مقام عالی معلم باید پیوسته مورد تکریم جامعه باشد
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار