Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@00:29:36 GMT

جرارد الگوی من بود؛ من الگوی دیگران می‌شوم

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۸۰۸۰

جرارد الگوی من بود؛ من الگوی دیگران می‌شوم

الکس اوکسلید چمبرلین ستاره لیورپول می‌گوید این تیم می‌تواند منبع انگیزش نسل جدیدی از لیورپولی‌ها شده و به حاکمیتش بر فوتبال انگلیس ادامه دهد.

به گزارش "ورزش سه"، الکس اوکسلید چمبرلین ستاره انگلیسی لیورپول که چهارشنبه شب در جریان پیروزی 5-3 لیورپول بر چلسی گلزنی کرد و در آن شب به همراه سایر هم‌تیمی‌هایش جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برد می‌گوید قصد دارد از دوران حضورش در آنفیلد برای انگیزه دادن به نسل جدیدی از ستاره‌های آینده لیورپولی استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چمبرلین معتقد است لیورپول می‌تواند سالها به حاکمیتش بر فوتبال انگلیس ادامه دهد.

 

 

یورگن کلوپ هم بعد از قهرمانی لیورپول در پیامی به بازیکنانش به آنها اعلام کرد حالا فرصتی در اختیار دارند تا بتوانند میراث مهمی از خود در لیورپول به یادگار بگذارند. هافبک سابق آرسنال و ستاره این روزهای لیورپول، اوکسلید چمبرلین، می‌گوید مصمم است که در چنین مسیری قدم بردارد.

 

چمبرلین در مصاحبه با وبسایت رسمی لیورپول گفت:" با چنین لحظاتی نمی‌توان سرسری برخورد کرد. بازی کردن برای چنین باشگاه بی‌نظیری، با چنین هوادارانی که تا این حد به تیم‌شان و بازیکنان‌شان اهمیت می‌دهند، این چیزی نیست که راحت بشود از کنارش رد شد. یک بازیکن باید چنین لحظاتی را روی هوا شکار کند. ما مدت کوتاهی اینجا هستیم و امیدواریم در همین مدت کوتاه بتوانیم در این باشگاه تاریخساز شویم. ما باید کاری کنیم که منبع انگیزه نسل بعدی باشیم. همانطور که استیون جرارد کسی بود که به من انگیزه داد تا فوتبالیست شوم".

 

 

الکس اکسلید چمبرلین لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۸۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرکسی عاشق ایران است، هرچه در توان دارد، برای جوانی جمعیت پای کار بیاورد /به دنبال این هستند که ما را زمین بزنند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «عباس محمدحسنی» در آیین اختتامیه اولین همایش ملی جوانی جمعیت و قدرت نظامی گفت: به دو دلیل ملی و دینی تلاش برای جوان‌سازی جمعیت کشور یک واجب غیرقابل ترک است.

بنا بر روایت دفاع‌پرس، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه یکی از مؤلفه‌های نظامی که تأثیر و تأثر دارد، مؤلفه ساختار و ترکیب سنی جمعیت است، افزود: از بُعد ملی و به اذعان همه صاحب‌نظران، برخورداری از جمعیت جوان در هر کشوری یکی از مؤلفه‌های اصلی قدرت و اقتدار ملی است.

وی ادامه داد: تحقیقات نشان می‌دهد کشوری که فاقد نیروی جوان کافی باشد، هیچ راهی ندارد، مگر اینکه دیکته دیگران را بنویسد و تسلیم اراده دیگران شود که این با استقلال دینی و ملی ما ناهمخوان است؛ بنابراین هرکسی که عاشق، دلداده و علاقه‌مند به سرزمین مقدس ایران اسلامی است، باید هرچه در توان دارد، برای جوانی جمعیت پای کار بیاورد و این همایش نیز در این راستا شکل گرفته است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به بُعد دینی جوان‌سازی جمعیت، خاطرنشان کرد: ما مسلمان، پیرو قرآن و معتقد به اسلام نورانی هستیم و دین و شارع مقدس از ما انتظار دارند که با ازدواج به‌هنگام دارای یک جمعیت جوان، قوی و پای کار باشیم.

محمدحسنی با استناد به روایتی از پیامبر اکرم (ص) گفت: حضرت محمد (ص) به امت خود فرمودند که ازدواج کنید و فرزنددار و زیاد شوید و به خاطر همین زیاد شدن شما نسبت به دیگران، به شما مباهات می‌کنم.

وی با بیان اینکه همایش ملی جوانی جمعیت و قدرت نظامی باید در میدان عمل منجر به جوانی و ازدیاد جمعیت شود؛ نه صرف چند مقاله و سخنرانی، افزود: اصلاح تقویت باورها نسبت به برکات و رهاوردهای تکثیر نسل، فرزندآوری و جوان‌سازی کشور و هشدار درباره پیامدهای بی‌توجهی به امر ازدواج و جوانی جمعیت (کاهش قدرت دفاعی، علمی و اقتصادی کشور – فروپاشی نظام خانواده- افسردگی فردی و اجتماعی و انقراض نسل)، مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر ازدیاد و جوانی جمعیت هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان با بیان اینکه امروز در دنیای غرب چیزی به نام کانون مقدس خانواده وجود ندارد و در این زمینه زمین‌خورده و به دنبال این هستند که ما را نیز زمین بزنند، خاطرنشان کرد: عُقلا و دوراندیشان ملت باید این توطئه را به درستی دریابند و همان‌طور که فرماندهی معظم کل قوا فرمودند؛ قبل از آنکه دیر شود، باید راه علاجی پیدا کنیم و این همایش نقطه آغازی برای علاج این مشکل است.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904291

دیگر خبرها

  • روناک نون خ : یک جمله عجیب درباره ظاهرم دلم را شکست ... | در این مواقع چه واکنشی باید داشته باشیم؟
  • استان البرز با کاهش منابع آبی مواجه است
  • هرکسی عاشق ایران است، هرچه در توان دارد، برای جوانی جمعیت پای کار بیاورد /به دنبال این هستند که ما را زمین بزنند
  • استان البرز با کاهش شدید منابع آبی مواجه است
  • پرسپولیس و استقلال الگوی جذب بازیکنان خارجی می‌شوند
  • استوری ستاره بارسلونا و دامن زدن به شایعات انتقال داروین نونیز! / عکس
  • اگر بیش از حد به دیگران وابسته می شوید بخوانید
  • اقدام خبرساز ستاره اروگوئه‌ای: داروین نونیز تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را پاک کرد!
  • انگیزه‌های خاص ستاره جوان آلومینیوم!
  • چرا برخی افراد سریع‌تر از دیگران می‌دوند؟