Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای استان، گفت: ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت در محور هراز از صبح امروز اعمال شده و تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد.

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت ترافیکی محورهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت پرحجم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از لحاظ جوی نیز درحال حاضر بارندگی نداریم ولی ارتفاعات کندوان و سوادکوه مه‌آلود بوده و با کاهش دید همراه است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای استان، اضافه کرد: ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت در محور هراز از صبح امروز اعمال شده و تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد.

این مسوول با بیان اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمام تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، تصریح کرد: تردد خودروها امروز در محور کندوان یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی ادامه داد: اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور هراز نیز براساس وضعیت ترافیک خواهد بود که احتمال لغو این محدودیت وجود دارد.

وی یادآور شد: در محور کیاسر نیز معمولا روزهای تعطیل و جمعه بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه به‌صورت مقطعی اعمال می شود.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری باتوجه به احتمال ریزش و رانش، خاطرنشان کرد: شهروندان برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی استان می‌توانند با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: مازندران محور هراز محدودیت های ترافیکی وضعیت ترافیکی علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران اعمال محدودیت یک طرفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۸۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می‌شود

به گزارش «تابناک»، سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر وضعیت تردد را در راه‌های استان عادی و روان اعلام کرد و افزود: طبق گزارش‌های دریافتی از سامانه‌های هوشمند شاهد تردد روان در راه‌ها هستیم.

وی اظهار کرد همچنین از نظر جوی نیز هیچ گونه مداخله خاصی در استان شاهد نیستیم.

به گزارش مهر، محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز چهارشنبه در راه‌های استان آغاز شد و محور کندوان در صورت بار ترافیکی عصر امروز طبق اعلام پلیس راه یکطرفه می‌شود.

دیگر خبرها

  • کندوان یک‌طرفه شد
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران