Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس توزیع اعتبارات وزارت بهداشت در حوزه مقابله با کرونا را نامتقارن توصیف کرد و گفت: برخی استان‌ها ۴۰۰ میلیارد و برخی ۱۵ میلیارد تومان دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، سید محمد پاکمهر صبح امروز در ستاد مبارزه با کرونا خراسان شمالی که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در بیماری کرونا نخستین قدم شناسایی این ویروس است و بعد باید اقدامات مقابله‌ای انجام شود اما مشکل ما همین شناخت است به طوری که بر خلاف اعتقادها شیوع کرونا در تابستان بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی ادامه داد: اکنون در مرز تحقیقات هستیم و باید راهکار بهداشت محور و درمان محور را همزمان پیش ببریم.

وی با تاکید بر اینکه آینده کرونا مشخص نیست افزود: برای فرسایشی شدن بیماری کرونا و خستگی نیروهای مراکز درمانی باید چاره اندیشی شود که جذب نیروی تازه نفس و تبدیل وضعیت کادر فعلی می‌تواند گزینه‌های مناسبی به شمار آید.

پاکمهر با اشاره به وضعیت نامطلوب کرونا در خراسان شمالی گفت: حاشیه شهرها یکی از نقاط پرخطر استان است زیرا مشکلات مالی باعث می‌شود این گروه‌ها اقدام به تهیه ماسک نکنند.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس اضافه کرد: چطور باید توقع داشته باشیم فردی در یک خانواده چند نفره که خانه ۶۰ متری دارد، خود را قرنطینه کند؟

وی با اشاره به کمبود امکانات و تجهیزات بیمارستان‌های خراسان شمالی افزود: باید از بین تجهیزاتی که از سوی سازمان بهداشت جهانی به ایران فرستاده شده، ۴ دستگاه‌های «سی تی اسکن» به خراسان شمالی داده شود.

پاکمهر شاخص توزیع اعتبارات وزارت بهداشت در حوزه مقابله با کرونا را نامتقارن توصیف کرد و گفت: برخی استان‌ها در این حوزه ۴۰۰ میلیارد تومان دریافت کرده اند اما سهم خراسان شمالی ۱۵ میلیارد تومان بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرونا اعتبارات دولت مجلس شورای اسلامی کمیسیون بهداشت خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۸۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳، جدول ۲۱ با عنوان توزیع اعتبارات نیروهای مسلح را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول، گفت: این جدول مربوط به نیروهای مسلح است که ما ۱.۸ میلیارد یورو برای آن پیش‌بینی کردیم و این بودجه برای تقویت بنیه دفاعی کشور است.

کد خبر 6092799 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت