Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-27@07:00:54 GMT

٤٠ درصد تخت‌های بابل مخصوص بیماران کرونایی

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۹۰۱۴

دکتر سید فرزاد جلالی در حاشیه جلسه ستاد بحران دانشگاه علوم پزشکی بابل، اظهار کرد: تعداد افرادی که در مراکز درمانی بابل به عنوان مبتلایان مشکوک به کرونا بستری هستند به  ۳۰۳ بیمار نفر رسیده است که نسبت به ۸۰ روز گذشته که تعداد ۶۰ بیمار بستری داشتیم، بسیار نگران کننده است.

وی تصریح کرد: تعداد ۱۴۳ کودک با علائم مشکوک به کرونا از ابتدای اسفند تاکنون در بیمارستان فوق تخصصی کودکان امیرکلا بستری شدند که ۱۲۵ کودک  با حال عمومی خوب ترخیص شده اند و هم اکنون ۱۸ کودک بستری هستند و تحت درمان قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه بیمارستان های روحانی، یحیی‌نژاد، بهشتی و کودکان امیرکلا مشغول ارائه خدمت به بیماران کرونایی هستند، گفت: بیش از ٤٠ درصد تخت‌های بابل به بیماران مبتلا به کووید۱۹ اختصاص دارد که ممکن است افزایش یابد.

جلالی خاطرنشان کرد: بیش از ٢٨ هزار بیمار مشکوک به کرونا از ابتدای اسفند تاکنون به مراکز درمانی و کلینیک های بابل مراجعه کردند و ۳۵۲۰ بیمار کرونایی هم از بیمارستان های بابل ترخیص شده اند.

وی افزود: طبیعتا بیمارستان های بابل در آمادگی کامل به سر می‌برند اما اگر تعداد بیمارانی که نیاز به بستری دارند به شدت زیاد شود مسلما توان کادر درمان بیمارستان ها کاهش می‌یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه آمار فزاینده بیماران بستری در شهرستان بابل زحمت کادر درمان را افزایش می دهد، تصریح کرد: خدمت رسانی به بیماران کرونایی با جدیت ادامه دارد و کادر درمانی با تمام وجود در حال جانفشانی است.

جلالی گفت: از مردم تقاضا می کنم که کرونا و استفاده از ماسک و سایر توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند. 

وی افزود: ماسک می تواند همراه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، بیش از ٩٠ درصد در پیشگیری از بیماری موثر باشد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی مراکز درمانی بیمارستان کودکان درمان علوم پزشکی خدمت رسانی ماسک بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ماسک مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۹۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از «عربی ۲۱»، دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.



کد خبر 847033 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر ویژه عربستان سلمان بن عبدالعزیز - عربستان

دیگر خبرها

  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • اضافه شدن سه بیمار دیگر به جمعیت بیماران سرطانی در استان
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • لزوم حمایت از بیماران هموفیلی/ ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان داریم