Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مرتضی نوروزپور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بیارجمند گفت: سه ماه نخست امسال هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک مردمی جمع آوری شد که افزایش ۳۰ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال دارد.

او افزود: کمک‌های پرداختی مردم پس از جمع آوری در زمینه‌های مختلف شامل معیشت، درمان، مسکن، اشتغال، تحصیل و جهیزیه بین نیازمندان بخش بیارجمند توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزپور با بیان اینکه در مرحله اول رزمایش مواسات و همدلی بیش از یکهزار و ۶۰۰ بسته معیشتی بین محرومان و نیازمندان توزیع شد گفت: مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه در راستای سخنان رهبرمعظم انقلاب در جهت رفع مشکلات مردم در اولویت قرار دارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بیارجمند افزود: ۱۰ هزار وعده غذای گرم در مرحله اول بین نیازمندان این بخش توزیع شد.

او تصریح کرد: کمک‌های مردمی در اسرع وقت و بر اساس نیازسنجی این نهاد در بین اقشار آسیب‌پذیر توزیع می‌شود.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد کمک های مردمی رزمایش مواسات بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۹۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد

 

     به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند ومعلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام به نشانی ekram. emdad. irحمایت مادی و معنوی ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده بگیرند.

عسکری نژاد افزود: ۲۷ هزار و ۵۴۸ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که ۴۴۱ نفر از این ایتام فاقد حامی و نیازمند حمایت خیران هستند.

 

دیگر خبرها

  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • افزایش مشارکت مردم در حکمرانی و مردمی‌سازی جهش تولید اولویت است
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد