Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-03@04:11:05 GMT

طارمی از «عقاب‌ها» دور شد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۹۶۰۰

طارمی از «عقاب‌ها» دور شد

به گزارش مهر، باشگاه بنفیکا پرتغال برای فصل آینده در صدد تقویت خط حمله خود است. در هفته های گذشته بارها خبرهایی از علاقه این باشگاه به جذب مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم ریوآوه در رسانه های پرتغال منتشر شد و حتی از سوی مسئولان باشگاه ریوآوه مورد تایید هم قرار گرفت. 

با این حال به نظر می رسد معادلات تیم بنفیکا تغییر کرده و این باشگاه به دنبال بازیکن بزرگتری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ادینسون کاوانی مهاجم تیم ملی اروگوئه که در تیم پاریسن‌ژرمن بازی می کرد به عنوان گزینه اصلی باشگاه بنفیکا یاد می شود.

«سباستین جیووانلی» خبرنگار اروگوئه ای از مثبت بودن مذاکرات ابتدایی کاوانی با باشگاه بنفیکا خبر داد.

این خبرنگار نوشت: «جلسه بین گوگلیلمونه برادر و مدیربرنامه کاوانی با باشگاه بنفیکا خیلی خوب بود. در واقع برادر کاوانی چند روز دیگر به پرتغال می رود. غیرمنطقی نیست اگر فکر کنید کاوانی فصل بعد در پرتغال بازی می کند.»

در صورت پیوستن کاوانی به بنفیکا، احتمالا مسئولان این باشگاه قید خرید طارمی را خواهند زد. البته از تیم های دیگر پرتغال مثل پورتو و اسپورتینگ لیسبون هم به عنوان مشتریان طارمی یاد می شود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: باشگاه بنفیکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۹۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد؛ او فضا‌ها را باز می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

دانیله آدانی درباره وضعیت خط حمله نراتزوری در فصل آینده سری A گفت: لائوتارو مارتینس تاکنون چیز‌هایی از خودش نشان داده که به ندرت از ستاره‌ها می‌بینیم؛ مواردی، چون رد کردن پیشنهاد‌های تیم‌های بزرگی، چون بارسلونا و رئال مادرید. او می‌خواهد قراردادش با اینتر را تمدید کند و با رفتار خود نشان می‌دهد که پیراهن اینتر را دوست دارد.

مدافع پیشین اینتر که پنج بازی ملی در کارنامه دارد، در مورد اینکه علاوه بر مارکوس تورام، مهدی طارمی یا یوشوا زیرکزی هم می‌توانند زوج خوبی با مارتینس در خط حمله اینتر تشکیل بدهند، خاطرنشان کرد: تورام به‌عنوان یک مهاجم پُرتحرک، فضا‌ها را باز می‌کند و به نظرم هیچ‌یک از آن‌ها (طارمی یا زیرکزی) کار او را انجام نمی‌دهند.

طارمی در ۱۷۸ دیداری که برای پورتو به میدان رفته، ۸۸ گل و ۵۴ پاس گل به نام خود ثبت کرده و در فصل ۲۵-۲۰۲۴ به اینتر ملحق می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • فیلم| شرمندگی عقاب ماده در مقابل همسر پس از گم‌شدن جوجه‌شان
  • پیش‌بینی ژوزه مورینیو: یکی از این سه تیم قهرمان یورو 2024 می‌شود
  • برتری 5-3 بنفیکا مقابل رئال مادرید و کسب دومین قهرمانی در جام باشگاه های اروپا (1962/5/2) / فیلم
  • حمایت و همبستگی مردم پرتغال از غزه+ فیلم
  • شکار جوجه عقاب توسط شاهین و واکنش عقاب‌ها
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • آزادسازی یک عقاب در ارتفاعات کوهستانی شاهو + فیلم
  • (ویدئو) آزادسازی یک عقاب در ارتفاعات کوهستانی شاهو
  • طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد؛ او فضا‌ها را باز می‌کند