Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان حدادی ملی‌پوش پرتابگر دیسک تأکید کرد صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک به او گفته برای جراحی راهی آلمان شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عمل جراحی خار پاشنه احسان حدادی ملی‌پوش پرتاب دیسک حاشیه‌ساز شده و به همین دلیل او در این باره توضیحاتی ارائه کرد.

احسان حدادی در این باره در برنامه «ورزش و مردم» گفت:

«آقای صالحی امیری از من پرسیدند که قبلاً پایت را کجا عمل کردی؟ من به او گفتم که بعد از المپیک ریو پایم را در آلمان عمل کردم و مشکلی نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این صحبت‌ها صالحی‌امیری گفت که بهتر است برای جراحی به آلمان بروی و من هم گفتم هر تصمیمی گرفته شود، احترام می‌گذارم.»

حدادی در ادامه توضیح داد:

«از طرف فدراسیون پزشکی ورزشی هم گفتند که ما در ایران جراحی خار پاشنه نداریم. اگر کسی تضمین می‌کند پاشنه پای من درست می‌شود به من آدرس بدهند و من در ایران جراحی می‌کنم.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: احسان حدادی صالحی امیری المپیک ریو فدراسیون پزشکی ورزشی احسان حدادی المپیک ریو صالحی امیری فدراسیون پزشکی ورزشی ورزش و مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۰۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، پایگاه تحلیلی نظامی «Breaking Defense» در گزارشی به ارزیابی یکی از پیامد‌های جهانی عملیات موشکی پهپادی «وعده صادق» پرداخته و آورده است باوجود همکاری و مقابله گسترده چند کشور در کنار اسرائیل با تسلیحات پرتاب شده تهران، اما علاقه جهانی به پهپاد‌های ایرانی رو به کاهش نیست و تحلیلگران می‌گویند بازار پراشتیاقی در سراسر جهان برای دسترسی و خرید پهپاد‌های به نسبت ارزان و کارآمد ایران وجود دارد.

نویسنده گزارش آورده است: شاید اسرائیل و متحدانش توانسته باشند با تعداد زیادی از ۳۰۰ پهپاد و موشکی که ایران در حمله بی‌سابقه خود به اسرائیل پرتاب کرد، مقابله کنند، اما به نظر کارشناسان این امر مشتریان پرنده‌های بدون سرنشین تهران را منصرف نکرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • طرح اجباری پزشکان برداشته شود
  • پاشنه آشیل روسیه برابر تحریم‌های غرب
  • از ساخت داروی درمان دیسک کمر تا تلاش موفق کشتی‌گیران فرنگی برای کسب تمام سهمیه‌های المپیک
  • اولین اظهار نظر مقامات اسرائیلی در خصوص حمله پهپادی این رژیم به اصفهان
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • ایستگاه‌های زمینی؛ کلید توسعه فضایی ایران