Web Analytics Made Easy - Statcounter

زندگی علیرضا حیدری کشتی‌گیر مطرح ایرانی در قالب مجموعه رادیویی «سکو» از رادیو جوان و رادیو نمایش پخش می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجموعه رادیویی «سکو» به تهیه‌کنندگی اشرف‌السادت اشرف‌زاده و کارگردانی مینو جبارزاده از دو شبکه رادیویی جوان و نمایش پخش می‌شود.

سکو به سفارش رادیو جوان در اداره‌کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجموعه هفت قسمتی رادیویی را مرضیه بامیری نوشته که درباره زندگی علیرضا حیدری از کشتی گیران معروف ایرانی است.

اشرف‌السادات اشرف‌نژاد تهیه‌کننده «سکو» در این باره گفت: این کار افکت و فضاسازی بسیار زیادی داشت و به همین دلیل سعی کردم از فضاسازی مناسب برای صحنه‌ها استفاده کنم، از طرفی چون انتخاب موسیقی برای ورزش کشتی به دلیل محدود بودن این نوع از موسیقی بسیار کم است، تلاش کردم تا موسیقی را انتخاب کنم که شایسته این شخصیت قهرمان باشد. به هر ترتیب این سریال رادیویی جز مجموعه‌هایی بود که برای تهیه آن زمان زیادی گذاشتم و امیدوارم مورد توجه شنوندگان رادیو نیز قرار بگیرد.

در «سکو»، راضیه مومیوند در نقش کودکی علیرضا حیدری به ایفای نقش می‌پردازد و مجتبی طباطبایی در نقش بزرگسالی این کشتی گیر مطرح ایرانی بازی کرده است همچنین شمسی صادقی به عنوان مادر ایشان در این مجموعه رادیویی حضور دارد.

«سکو» به تهیه‌کنندگی اشرف‌السادات اشرف‌نژاد، کارگردانی مینو جبارزاده، افکتوری نازنین حسن پور، صدابرداری فرزاد شریفی و با هنرمندی بازیگران اداره‌کل هنرهای نمایشی رادیو از روز شنبه چهارم مرداد ماه، ساعت 2:30 دقیقه بامداد از رادیو جوان پخش می‌شود و ساعت 8:45 دقیقه به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

رادیو ایران و رادیو نمایش "برادر" می‌شوندشروع پخش آثار جشنواره تلویزیونی مستند/ صداوسیما آمارِ آنتن اختصاص داده به دولت را اعلام کرد

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کشتی ایران رسانه ملی رادیو نمایش رادیو بیشتر بخوانید... فریبا متخصص؛ از "آهوی" برف بی‌صدا می‌بارد تا "شرم" و "گیلدخت" / امیدوارم پَرِ کرونا به ما نخورد! قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... فریبا متخصص؛ از "آهوی" برف بی‌صدا می‌بارد تا "شرم" و "گیلدخت" / امیدوارم پَرِ کرونا به ما نخورد! واژه های کاربردی مرتبط کشتی ایران رسانه ملی رادیو نمایش رادیو پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ زمان مناسب برای ازدواج از نظر رهبر انقلاب/ رسم وساطت در ازدواج کم شده است ۲ تلاش عربستانی‌ها برای خرید یک قرآن خطی ویژه از ایران ۳ حافظ کل قرآن مطرح کرد: حفظ قرآن کار سخت و پیچیده‌ای نیست/ «از من گذشته» و «نمی‌توانم» معنایی ندارد ۴ آیا زیارت قبر سبب شادی روح مردگان می‌شود؟ ۵ "صفر بیست و یک" در راه پخش/ "دختر گمشده" جایگزین "آخر خط" شد ۶ پهلوان رسول بخش زنگشاهی درگذشت ۷ تجلیل از ادریس آلبا در مراسم اهدای جوایز بفتا ۸ گلایه‌های محسن طاهری درباره ماجرای کرونایی شدنش/ مداحان امروز ویژگی‌های پیرغلامان حسینی را مرور کنند مهمترین اخبار فرهنگی میزگرد "شاهرگ"|ما شبیه "ماجرای نیمروز" نیستیم/ جلوتر "فرخ" هم دوست‌داشتنی‌ می‌شود/ سید جواد هاشمی: در "نفوذ" برای سی‌و یکمین بار شهید می‌شوم+ فیلم "صفر بیست و یک" در راه پخش/ "دختر گمشده" جایگزین "آخر خط" شد گلایه‌های محسن طاهری درباره ماجرای کرونایی شدنش/ مداحان امروز ویژگی‌های پیرغلامان حسینی را مرور کنند سیرۀ اهل‌بیت(ع) تجّلی‌گر حقانیت اسلام مهمترین اخبار تسنیم تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای ایرانی اقدام تروریستی بود بازتاب مزاحمت جنگنده‌های آمریکایی برای هواپیمای مسافربری ایران در رسانه‌های بین‌المللی آخرین آمار کرونا در کشور/ فوت ۲۱۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته نامه اعتراض ایران درباره تهدید هواپیمای مسافربری ماهان به شورای امنیت ارسال می‌شود فرصت ۶ ماهه وزارت کشور به متصرفان اراضی ساحلی / تمامی اسناد ‌ویلاها در حریم ۶۰ متری سواحل ‌ابطال می‌شود‌ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی ایران رسانه ملی رادیو نمایش رادیو کشتی ایران رسانه ملی رادیو نمایش رادیو علیرضا حیدری رادیو نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۱۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود

حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف در خطبه های نماز جمعه که در حسینیه اعظم نجف اشرف ایراد شد، گفت: کمپینی در بغداد و استان های عراق برای مبارزه با فساد اخلاقی و مواد مخدر راه اندازی شد و تعداد زیادی دستگیر شدند.

وی افزود: علاوه بر طرح آبادانی، باید با فساد اخلاقی مبارزه شود و این موضوعی است که به دلیل پیگیری این موضوع از سوی دولت و استانداری شهر نجف اشرف، جای تشکر دارد.

امام جمعه نجف اشرف اشاره کرد: پروژه‌هایی که در نجف اشرف در حال انجام است، پروژه‌هایی هستند که در خور قدردانی هستند، زیرا کار در سه مرحله برای آبادانی خیابان‌های شهر نجف‌ اشرف و همچنین کمپین کاشت یک میلیون درخت در نجف‌ اشرف به منظور سر سبز کردن شهر در حال انجام است.

وی در همین راستا گفت: عراق شاهد ثبات امنیتی، سیاسی و اقتصادی است که آن را به ستاره درخشان در منطقه تبدیل می کند.

حجت الاسلام و المسلمین قبانچی در خصوص اوضاع جهانی بیان داشت: بیش از ۲۰۰ روز از جنگ غزه می گذرد و غزه همچنان در حال مقاومت است و این ماجرا از غزه به سطح جهان گسترش یافته، به گونه ای که آمریکا شاهد تظاهرات در دانشگاه های خود در حمایت از توقف جنگ غزه است؛ زیرا اوضاع جهان به نفع و سمت اسلام و تشیع پیش می رود.

خطیب جمعه نجف اشرف در خطبه دینی ضمن گرامیداشت روز جهانی کارگر، در خصوص کار و کارگر در اسلام گفت: اسلام بر کار تأکید کرده است و حدیث شریف می‌فرماید، کسی که برای افراد تحت تکفل خود زحمت می‌کشد مانند مجاهد فی سبیل الله است.

وی افزود: پیامبرانی هستند که کارگر بودند تا به مردم ثابت کنند که کار امری محبوب نزد خداوند متعال است، به شرطی که کار با اخلاص و به صورت درست و کامل انجام شود.

دیگر خبرها

  • علیرضا طلیسچی: وضعیت موسیقی در ایران خوب است
  • بافت تاریخی بندر بوشهر با مشارکت مردم بازآفرینی می‌شود
  • شازده کوچولو به روایت عکس
  • در مستند «آقای خاص»؛فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • مرور زندگی «آقای خاص» کشتی با روایت فرزاد حسنی
  • فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد
  • گفتگو با نویسنده و بازیگر نمایش‌های طنز رادیو
  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • آتش و فراموشی؛ روایت استاد فلسطینی از زندگی خانواده او در غزه