Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، در دیدار مدیرعامل منطقه آزاد ماکو و رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی، تفاهم‌نامه همکاری بین این دو سازمان امضا شد.

محمدرضا عبدالرحیمی مدیرعامل منطقه آزاد ماکو با اشاره به اینکه، همکاری سازمان منطقه آزاد ماکو و نظام مهندسی در سطح ملی و استانی می‌تواند یکی از امور آینده نگرانه مطرح و الگویی برای کل نظام فنی و اجرایی کشور و خصوصا نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان باشد، گفت: باید اقدامات مهندسی در این منطقه با استفاده از آخرین استانداردها و ارتقا یافته تر از سایر نقاط کشور باشد

عبدالرحیمی با اشاره به اینکه مناطق آزاد مستثنی از مقررات و قوانین کشور و با قوانین خاص خود اداره می‌شود گفت: ساخت و سازهای اصولی، ضابطه‌مند و برمبنای قانون برای مردم و سرمایه گذاران هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرنگ دیلمقانی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی هم در این باره گفت: با اجرای تفاهم نامه فی‌مابین، خدمات نظام مهندسی شفاف، سریع و کم هزینه تری در منطقه آزاد ماکو ارائه خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم شاهد ساخت‌وساز کیفی‌تر، ضابطه مند در این منطقه باشیم و این منطقه بتواند الگویی در بین مناطق آزاد باشد.

تفـاهم نامه «نحوه ارائه خدمات مهندسی در منطقه آزاد تجـاری-صنعتی مـاکو» دیروز /پنج‌شنبه/ بین مدیرعـامل سـازمان منطقه آزاد ماکو و رئیس سـازمان نظـام مهندسی ساختمان استـان منعقد شد.

48

کد خبر 1413831

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی منطقه آزاد ماکو نظام مهندسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۱۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد

ایسنا/آذربایجان شرقی در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شد.

در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شده و مجید کیانی توسط وزرای کشور و امور اقتصاد و دارایی و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مورد تقدیر قرار گرفت.‌

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، همچنین در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، ارتقاء اثربخش نظام اداری و مدیریت منابع و موضوعات حقوقی بین سازمان‌ها نیز ارس حائز رتبه برتر شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • تعیین حق‌الزحمه مهندسان اوایل هفته آینده ابلاغ خواهد شد
  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • میزان افزایش حق‌الزحمه مهندسان هفته آینده اعلام می‌شود
  • صادرات خدمات فنی و مهندسی با هدف خنثی‌سازی تحریم‌ها افزایش یافت
  • وحیدی: سفر رئیس‌جمهور به کشورهای همسایه و منطقه فرصت سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند
  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
  • لیست قیمت اتحادیه لوله کشی گاز تعرفه نظام مهندسی، دستمزد و قیمت لوله گاز ۱۴۰۳ (