Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز مظلومی به زودی اسامی بازیکنان تیم ملی جوانان را اعلام خواهد کرد.

پرویز مظلومی، گزینه اصلی سرمربیگری تیم ملی فوتبال جوانان می گوید برنامه‌هایم را به فدراسیون داده‌ام و از دوشنبه کارمان را ششروع می‌کنیم.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، پرویز مظلومی درباره انتخابش به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال جوانان ایران اظهار داشت:

همیشه باید تا دقایق آخر صبر کرد اما نشست خیلی خوبی با کمیته فنی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تا سه جلسه با اعضای این کمیته برگزار کرده و ضمن ارائه برنامه هایم، دستیاران خود را معرفی کرده ام.

وی افزود:

بیست و پنج بازیکن انتخاب شده اند که فردا اسامی شان اعلام می شود. از دوشنبه هم تست کرونا از بازیکنان و اعضای کادرفنی می گیرند. من برنامه هایم را داده ام و از همان روز دوشنبه هم بچه ها به اردو می آیند. انشالله باشگاه ها همکاری کنند.

گزینه اصلی سرمربیگری تیم ملی جوانان تصریح کرد:

زمان خیلی کمی داریم. 25 مهر بازی های تیم ملی جوانان شروع می شود و در گروه سختی هم قرار گرفته ایم که ازبکستان به عنوان میزبان در گروه ما است. اگر بالا بیاییم هم باید در مرحله یک چهارم نهایی با یکی از تیم های سخت آسیا مانند کره جنوبی، ژاپن، عراق و بحرین بازی کنیم. اگر این دیدار را هم ببریم به جام جهانی جوانان می رویم.

پرویز مظلومی: عرق ملی سبب شد به تیم جوانان بیایم

مظلومی تصریح کرد:

تیم خوبی داریم و با فکر چنین تصمیمی گرفته ام. عرق ملی سبب شد به تیم جوانان بیایم زیرا فدراسیون تاکنون درباره مسائل مالی صحبتی با من نکرده است. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پرویز مظلومی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان ابری در آدینه استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، اداره کل هواشناسی استان اعلام کرد که امروز در ساعت‌های ظهر و بعدازظهر رشد ابر و عمدتا در ارتفاعات و نیمه شرقی استان رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

از شنبه تا دوشنبه جو استان نسبتا آرام خواهد بود، اما در ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب به ویژه دوشنبه، افزایش ابر و افزایش سرعت باد دور از انتظار نیست.

دیگر خبرها

  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز عملیات طرح یک هزار و ۶۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن در مراغه
  • پرویز مظلومی: با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • آسمان ابری در آدینه استان
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • ویدئوی پرویز پرستویی از پسران خاوری همه را شوکه کرد + ویدئو
  • ورود سامانه ناپایدار به جو استان کرمانشاه