Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@06:30:16 GMT

پیشکسوتان و هواداران باید کنار مجیدی باشند

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۳۵۲۷

پیشکسوتان و هواداران باید کنار مجیدی باشند

به گزارش افکارنیوز،

محسن گروسی در گفت و گو با ایسنا، درباره نتایج نه چندان مناسب استقلال در پساکرونا گفت: موقعی که تیمی ۴، ۵ ماه تمرین نمی کند و تیم به طور کامل در اختیار سرمربی نیست این قبیل مسائل عجیب نیست. در حال حاضر شرایط مناسب نیست و بازی ها فاقد هیجان است و کمتر می بینیم یک مسابقه از نظر فنی دارای جذابیت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی استقلال با برخی مشکلات از قبیل مصدومیت بازیکنانش مواجه است.

اخبار ورزشی - او درباره کاهش شانس استقلال برای کسب سهمیه آسیا با ادامه این روند اظهار کرد: استقلال هنوز چیزی را از دست نداده است. اگر بازی عقب افتاده خود مقابل پارس جنوبی را ببرد، ۴۵ امتیازی می شود و با تفاضل گل بهتر به رده دوم صعود می کند. رسیدن به سهمیه آسیا دور از دسترس نیست.

بازیکن سال های دور استقلال یادآور شد: در این وضعیت فقط پیروزی مهم است. نباید دنبال بازی زیبا و موقعیت های پرشمار در بازی ها باشیم. در وضعیت کنونی استقلال باید فقط روی بردن تمرکز کند.

گروسی در واکنش به ناکامی این تیم در کسب نتیجه و ارائه بازی زیبا گفت: متاسفانه استقلال نوسان دارد. استقلال توان لازم برای بردن بازی های خودش را دارد و می تواند سهمیه آسیا را هم بگیرد. فقط باید تمرکز کند. البته مشکلاتی هم در زمینه مصدومیت بازیکنان وجود دارد که دست کادر فنی را خالی کرده است ولی باز هم قادر به بردن رقبای خود است.

این کارشناس فوتبال درباره افزایش انتقادها از فرهاد مجیدی به علت روند سینوسی استقلال گفت: اگر کاری کردیم، باید تا آخر انجام دهیم. وقتی فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی انتخاب کرده ایم، باید از او حمایت کنیم. پیشکسوتان و هواداران باید کنار مجیدی باشند. اگر روزی خود مجیدی اعلام کرد از دستش کاری بر نمی آید، آن وقت باید به سراغ مربی دیگری برویم.

گروسی تاکید کرد: در این برهه زمانی کسی جز مجیدی نمی تواند به تیم کمک کند. خوب یا بد او سرمربی تیم شده و باید تیم را سرپا نگه دارد و در بازی های پیش رو نتایجی بگیرد که سهمیه آسیا را به دست آوریم. او جوان است و تجربه کامل را ندارد اما هر چه جلوتر برود، با توجه به انگیزه خود می تواند به استقلال کمک کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال سهمیه آسیا استقلال سهمیه آسیا محسن گروسی سهمیه آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۳۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالد آبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا خالد آبادی، پس از تساوی تیمش برابر تراکتور اظهار کرد: خدا را شکر، اول از همه از هواداران تشکر می‌کنم که در این مدت خیلی روحیه دادند. از بچه‌ها و کادرفنی هم ممنونم‌. حیف شد که نتوانستیم ببریم.

او درباره جو ورزشگاه یادگارامام گفت: حضور هواداران بازی را جذاب‌تر می‌کند. تجربه خیلی خوبی بود.

سنگربان استقلال در پاسخ به این سوال که آیا حضور هواداران استرس او را زیاد کرده بود؟ گفت: من قبلا در ازبکستان در این شرایط بازی کردم.

خالدآبادی در مورد شرایط استقلال در جدول و نگاه این تیم به بازی پرسپولیس و سپاهان بیان کرد: ما کاری به بازی‌های حریف نداریم. ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم.

دیگر خبرها

  • آتش سکوها زیر پای هواداران استقلال
  • جانشین خطیر مثل غریبه‌ها آمد و رفت!
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و حضور پیشکسوتان/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • دیدار نکونام و سمیعی در مراسم ختم پیشکسوت استقلال
  • عکس| ملاقات نکونام با جانشین خطیر و پیشکسوتان استقلال
  • واکنش تحقیرآمیز یک پیشکسوت به بازی تراکتور-استقلال
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • بازی تراکتور و استقلال فوتبال نبود
  • خالدآبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • خالد آبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم