Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ صباح کاکایی مدیر شرکت آب و فاضلاب ثلاث‌باباجانی گفت :تعویض الکتروپمپ ۱۵۰ کیلوواتی، راه اندازی شناور۲۲۰ کیلووات و همچنین تعمیر تابلو برق ایستگاه پمپاژ میرهومر از جمله اقداماتی است که توسط کارکنان آب و فاضلاب ثلاث باباجانی انجام شد.

او ادامه داد: افزایش آبدهی و همچنین مدیریت برق مصرفی از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر شرکت آب و فاضلاب ثلاث باباجانی با بیان اینکه رفع مشکل کم آبی شهر تازه آباد و روستا‌های زیرپوشش مهمترین اولویت مدیران شهرستان است، اضافه کرد: در راستای تامین آب شرب و باکیفیت هفت هزار و ۱۰۰ مشترک شهر تازه آباد و روستا‌های قلقله، کانی بی خیره، کانی دانیال، زیارت تمرخان، گوگرد و تازه آباد امین دستگاه الکترولیز نمک طعام در مخزن آب شرب شهر تازه آباد نصب شده است.

او گفت: ایستگاه پمپاژ آب میرهومر تنها تامین کننده آب شهرتازه آباد و روستا‌های اقماری است که اکنون ۶۶ لیتر در ثانیه آبدهی دارد و وارد مدار می‌شود.

انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اب و فاضلاب کرمانشاه آب منطقه ای کرمانشاه بحران اب تازه آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۳۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، مجید محمودی سه‌شنبه‌شب در جمع خبرنگاران افزود: یکی از اولویت‌های این دفتر ارتقا سطح امکانات و تجهیزات شهرداری‌ها به ویژه در حوزه آتش نشانی است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این حوزه گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و مساعدت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، ۱۹ ایستگاه آتش نشانی به دستگاه تنفسی تجهیز شدند.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر با تاکید بر لزوم تجهیز ایستگاه‌های آتش نشانی شهرداری‌های استان افزود: تجهیزات سبک و سنگین ایستگاه‌ها در کنار تجهیزات فردی در شرایط بحرانی و امداد رسانی بسیار تأثیر گذار و با اهمیت بوده و این دفتر با همکاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و همت شهرداری‌های استان برنامه‌های ویژه ای جهت ارتقا سطح ایمنی و خدماتی ایستگاه‌های آتش نشانی دارد.

کد خبر 6087139

دیگر خبرها

  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم/ تشکر رهبری از ورزشکران بی سابقه بود
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • کشف ۱۳۰۰ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق در ثلاث باباجانی
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • آخرین خبر‌ها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند