Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@07:59:11 GMT

رویدادهای روز جمعه استان تهران

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۳۷۹۷

رویدادهای روز جمعه استان تهران

به گزارش ایرنا، کیفیت هوای پایتخت امروز در دهمین روز متوالی از لحاظ غلظت آلایندگی ازن با شاخص ١١٧ برای گروه‌های حساس؛ بیماران قلبی، ریوی، سالمندان، کودکان و زنان باردار در شرایط ناسالم قرار داشت که ساعت ۱۹با شاخص ۷۳ سالم شد.

محدودیت‌های کرونایی با اعلام استاندار تهران با توجه به افزایش مراجعه مبتلایان به این بیماری به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و کاهش نیافتن تعداد بیماران بستری شده در این مراکز، تا یک هفته دیگر در این استان تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محدودیت‌های در نظر گرفته شده برای مقابله با بیماری کرونا شامل بسته بودن تالارهای پذیرایی عروسی، برگزارنشدن مراسم ترحیم، اجتماعات بالای ۱۰ نفر، تعطیلی استخرهای سرپوشیده، سالن‌های بدنسازی، ورزش‌های پربرخورد، برگزارنشدن نماز جمعه در تهران و دیگر محدودیت‌هایی از این دست از چهارم تا یازدهم مردادماه تمدید شده است.

استفاده از طرفیت دورکاری و کاهش یک سومی کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان تهران نیز تا هشتم مرداد تمدید شده است و اگر شرایط بهتر نشود، در صورت نیاز دوباره در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد؛ برای استفاده از ظرفیت دورکاری کارکنان داری بیماری‌های زمینه‌ای، زنان باردار و زنان دارای کودک خردسال در الویت هستند.

محکوم کردن تعرض به هواپیمای مسافربری ماهان

نماز جمعه امروز در شهرستان‌های ورامین، شهرری، دماوند، پردیس، لواسان و اسلامشهر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد و امامان جمعه تعرض هواپیماهای جنگی آمریکا و اسرائیل به هواپیمای مسافربری ماهان را اقدامی جنایتکارانه خواندند و بر لزوم برخورد دستگاه دیپلماسی با این جنایت تاکید کردند.

همچنین امامان جمعه با تاکید بر مقابله با منافقان که با استفاده از دروغگویی اقدام به شایعه‌پراکنی و اتهام‌زنی در فضای مجازی می‌کنند، از صلابت و اقتدار قوه قضائیه در برخورد با جرایم دفاع کرده و از مسئولان دستگاه قضا درخواست کردند همچون گذشته بدون هیچ‌گونه ملاحظه، احکام الهی را درباره مفسدان اقتصادی و جانیان فتنه با قدرت اجرا کنند.

همچنین همزمان با سالگرد اقامه نماز سیاسی- عبادی جمعه(پنجم مرداد)، مسئولان اجرایی و شهرداری پیشوا با حضور در مصلای نماز جمعه صحن مطهر امام‌زاده جعفر(ع) و در قالب اجرای طرح میز خدمت به مسائل و مشکلات شهروندان رسیدگی کردند.

دستگیری اعضای باند زنان سارق

رئیس پلیس شهرستان رباط کریم اعلام کرد: اعضای باند زنان سارق در این شهرستان که با خوراندن مواد دارویی و فاسد به شهروندان اموال و اشیای قیمتی آنان را به سرقت می‌بردند، دستگیر شدند.

پلیس تهران از دستگیری زباله‌گردی که در مهرآباد به دلیل دسته سیم با زباله‌گرد دیگری درگیر و منجر به قتل او شد، خبرداد؛ متهم به دستور بازپرس جنایی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفته تا تحقیقات تکمیلی انجام شود.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ نیز از اجرای طرح ویژه نظارت بر اماکن عمومی و صنوف با مشارکت ادارات بهداشت مناطق ۲۲گانه پایتخت در راستای مصوبات ستاد ملی کرونا خبرداد؛ بر اساس این طرح کارشناسان بهداشت نیز بر روند اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی نظارت داشته و در صورت مشاهده و اعلام تخلف پلیس با آنها برخورد خواهد کرد.

آتش‌سوزی فضای سبز محدوده شهرک شهیددقایقی

براساس اعلام سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، حدود ۲۰۰ متر از فضای سبز پارک محلی در محدوده شهرک شهید دقایقی واقع در شرق پایتخت به علت اتصال کابل برق دچار آتش‌سوزی شد که توسط آتش‌نشانان به سرعت خاموش شد.

همچنین بخشی از طبیعت روستای راحت‌آباد لواسان توسط گردشگران به آتش کشیده شد که به موقع توسط عوامل دهیاری مهار شد.

جانمایی مجسمه «ما» در ورودی شرقی بوستان لاله

معاون رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از انتقال و جانمایی مجسمه «ما» در ورودی شرقی بوستان لاله منطقه ۶ پایتخت خبر داد، افشین صیقلی، سازنده مجسمه پیشنهاد داشت که عملیات مرمت را در همین محل و از فردا آغاز کنند.

پیش‌تر انتقال مجسمه «ما» با حاشیه همراه شد که در همان زمان شهرداری تهران علت جابه جایی مجسمه را انجام عملیات مرمتی بر روی مجسمه اعلام کرد که واکنش سازنده مجسمه به این اقدام موجب شد شهرداری تهران با انتقال مجسمه به در ورودی شرقی بوستان لاله کار مرمت آن را در همان محل انجام دهد.

همچنین پارکینگ‌های طبقاتی شهیدباهنر و شهیدهمت در منطقه یک تهران با هدف ارتقای سطح ایمنی و انجام تعمیرات لازم تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

ظرفیت تامین آب پنج روستای بخش خاوران و قلعه نو؛ قاسم‌آباد و کریم‌آباد تهرانچی، عباس‌آباد علاقبند، گل تپه کبیر و علی‌آباد قیصریه، در شهرستان ری به با اجرای خط انتقال جدید از چاه شماره یک خاورشهر به مخزن شهید ایوبی، به میزان ۱۳ لیتر در ثانیه افزایش یافت و مشکل کم‌آبی این روستاها برطرف شد.

به فروش گذاشتن «سینما شهر قشنگ» یکی از قدیمی‌ترین سینماهای تهران با حدود ۷۰ سال قدمت واقع در خیابان ولیعصر(عج)، پایین‌تر از جمهوری، نصب تبلیغات طرح خیریه نوسازی «آجر به آجر» برای نوسازی مدارس در یکصد نقطه پایتخت و ارسال الکترونیک تخلف اصناف تهران به تعزیرات با راه‌اندازی و تکمیل شدن سامانه‌های الکترونیکی (سامانه مبارزه با قاچاق، گرانفروشی و خدمات پس از فروش) از دیگر خبرهای استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

برچسب‌ها ویروس کرونا استانداری تهران شهر تهران شهرداری تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری تهران شهر تهران شهرداری تهران ویروس کرونا استانداری تهران شهر تهران شهرداری تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۳۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست زمین در بهارستان خودرو پراید را بلعید

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلستان گفت: یک دستگاه خودرو پراید به دلیل فرونشست ناشی از نشتی آب در سلطان آباد به زمین فرو رفت. - اخبار استانها -

احمد رجبی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بهارستان، با اشاره به وقوع فرونشست در محله سلطان آباد شهر گلستان اظهار داشت: پدیده فرونشست در یکی از معابر فرعی سلطان آباد، به علت نشتی آب منجر به حادثه شد.

وی با بیان اینکه یک دستگاه خودرو پراید در حین فرونشست زمین به دل زمین کشیده شد افزود: خودرو پراید از روز گذشته در معبر پارک شده بود که به دلیل نشتی لوله آب در زیر زمین و سنگینی خودرو در زمین فرو رفت.

فرونشست زمین در میدان امام حسین(ع) یزد با بارش‌های اخیر

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری گلستان در پایان خاطرنشان کرد: در این حادثه،دخوشبختانه هیچگونه مصدومی وجود نداشت و با کمک عوامل عمرانی و خدمات شهری شهرداری گلستان خودرو پراید از دل زمین بیرون کشیده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (عکس) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ
  • ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است
  • (عکس‌) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ
  • اجرای طرح جهادی پلیس پاسخگو در خرم آباد
  • فرونشست زمین در بهارستان پراید را بلعید
  • فرونشست زمین در بهارستان خودرو پراید را بلعید
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • عجیب‌ترین مجسمه؛ بزبز قندی محجبه در شهر کتاب؟! | تصویر
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک