Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@05:56:14 GMT

راه اندازی شناور ایستگاه پمپاژ سفید برگ

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۳۹۴۴

راه اندازی شناور ایستگاه پمپاژ سفید برگ

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیر آبفای شهرستان جوانرود گفت: با توجه  سوختگی یکی از شناور‌های ایستگاه پمپاژ سفید برگ در بامداد روز جمعه مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۰۳، با تلاش و همکاری اکیپ اجرایی واحد بهره برداری و نیرو‌های عملیاتی آبفای جوانرود تعویض و راه اندازی گردید.

او گفت: آب پمپاژ شده از ایستگاه سفید برگ جهت تامین آب شهر شروینه و روستا‌های اطراف استفاده می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته این مقام مسئول رفع مشکل خط انتقال از مخزن سفید برگ به مخزن شروینه که از روز گذشته و با  تلاش نیرو‌های عملیاتی آبفای شهرستان در حال انجام  است و در روز‌های آینده مرتفع خواهد شد.

او گفت:  از مشترکین روستا‌های شهرستان جوانرود درخواست داریم به دلیل افزایش دمای هوا و افزایش مصرف آب و به تبع آن کاهش مقدار آب تولیدی، در مصرف آب نهایت صرفه جویی را داشته و با مدیریت مصرف، در بهره مندی همه مشترکین از آب شرب سهیم شوند.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مصرف آب بحران آب آب منطقه ای کرمانشاه سفید برگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۳۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند

محمد رحمانی فرماندار آبدانان در بازدید از مناطق عشایری آبدانان اظهار کرد: عشایر شهرستان آبدانان با دارا بودن ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری استان در قالب یک هزار و ۵۶۰ خانوار و جمعیت هشت هزار و ۷۰۰ نفری در رتبه اول نسبت به سایر شهرستان استان ایلام قرار دارد.

وی بیان کرد: بیش از ۴۰۰ هزار راس دام سبک از نوع گوسفند و بز شهرستان آبدانان را به قطب دامپروری استان تبدیل کرده است.

رحمانی بیان کرد: در این بازدید مشکلاتی که متوجه جامعه عشایری شهرستان آبدانان در شرایط فعلی است، دسته بندی و تصمیمات لازم برای حل مشکلات در دستور کار قرار خواهد گرفت.

فرماندار آبدانان با اشاره به خدمات دولت سیزدهم به عشایر شهرستان اشاره کرد و بیان کرد: از فروردین ۱۴۰۲ لغایت پایان فروردین ۱۴۰۳ توزیع ماهیانه ۲ هزار کیسه آرد سفید، خرید و توزیع آب شرب سالم رایگان به کی هزذر و ۱۰۰ خانوار کوچرو به ارزش ریالی ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، مرمت، نگهداری و بازگشایی راه‌های عشایری شهرستان با ادوات راه سازی به مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، توزیع ۳۸۰ هزار لیتر نفت سفید به عشایر کوچرو شهرستان، تخصیص توزیع ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات تبصره ۱۸ توسعه شغل دامداری بین ۸۴ نفر و.. برای عشایر شهرستان خدمات انجام شده است.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • کاربرد های پمپ آب
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • بهسازی ایستگاه پمپاژ نخل تقی عسلویه
  • انتقال آب به اراضی روستای رحیم آباد شهرستان کیار