Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است نجات نفسگیر دو برادر در حادثه آتش سوزی یک ساختمان در فرانسه را به تصویر می‌کشد. این دو کودک به ترتیب ۳ و ۱۰ ساله با پریدن از پنجره طبقه سوم این ساختمان که دچار آتش سوزی شده بود توانستند از مرگ بگریزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها با پریدن از ارتفاع بیش از ۱۰ متر موفق به فرار از مرگ شدند. این حادثه روز سه شنبه و در ساختمانی در شهر «گرونوبِل» فرانسه رخ داد.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و از پنجره یکی از ساختمان‌های نزدیک به محل حادثه تهیه شده چگونگی نجات این دو کودک را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که آتش طبقه سوم ساختمان را فراگرفته ابتدا کودک ۳ ساله از پنجره به پایین می‌پرد. در پایین ساختمان افرادی که حضور داشتند موفق شدند تا این کودک را در هوا و پیش از فرود روی زمین بگیرند. لحظاتی بعد در حالی که صدای فریاد شاهدان عینی شنیده می‌شود کودک دیگر نیز که برادر بزرگتر است خود را به پایین پرت کرده و در میان دستان افرادی که در پایین ساختمان حضور دارند فرود می‌آید. هر دو کودک از این حادثه آتش سوزی جان سالم بدر بردند. این در حالی بود که دود غلیظی از داخل پنجره‌های محل آتش سوزی به بیرون متصاعد می‌شد.

بیشتر بخوانید

لحظه دلهره‌آور نجات کودک در حال سقوط

در این حادثه یک دانشجوی ۲۵ ساله که در پایین ساختمان اقدام به گرفتن این دو کودک کرده بود از ناحیه شانه دچار آسیب شد. در این حادثه شانه «آتومانی ولید» دچار شکستگی شد. «اِریک پیئوله»، شهردار گرونوبل با انتشار یک پست در فیسبوک خود از افرادی که با اقدام شجاعانه خود جان این کودک را نجات دادند قدردانی کرد.

گفتنی است؛ تحقیقات در مورد علت وقوع این آتش سوزی آغاز شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی ساختمان نجات از مرگ آتش سوزی شدید آتش سوزی دو کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۴۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر

آفتاب‌‌نیوز :

جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: در ساعت ۱۹ و ۳۴ دقیقه آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی به آدرس خیابان، ولی عصر (عج) به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی گفت: نیرو‌های آتش‌نشانی در مدت ۳ دقیقه به محل حادثه رسیدند.

 ملکی تصریح کرد: آتش‌سوزی در طبقه منفی (انبار) در یک ساختمان ۵ طبقه بود که خوشبختانه نیرو‌های آتش‌نشانی اقدام به کنترل آتش در محدوده کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: آنچه اعلام شده که این آتش‌سوزی در هتل پارسیان بوده تکذیب می‌شود.

وی افزود: در ادامه محل ایمن‌سازی شد و هیچ اتفاقی برای مسافران در این ساختمان به وجود نیامده و همچنان در این ساختمان اقامتی خدمات در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری