Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر فیلم «بوسیدن روی ماه» گفت: از نظر من کار کردن و تولید فیلم به هر قیمتی درست نیست، در اینجا صحبت از جان انسانها است، هرچند هم ما بخواهیم مورد را رعایت کنیم اما به واقع رعایت صد در صدی در صحنه فیلمبرداری کار ناشدنی است. تاریخ انتشار: 07:10 - 04 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۰۴۰۵

شیرین یزدان بخش در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال مشغول به کار خاصی نیستم، در خانه استراحت کرده و بیشتر وقتم را به مطالعه و تماشای فیلم می‌گذرانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند خانه نشینی برای من سخت است اما به واقع با این شرایط بیرون رفتن بیش از حد هم خطر دارد. 

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا اضافه کرد: از سال گذشته پیشنهادات نسبتا خوبی برای بازی داشتم اما همه پروژه‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا متوقف شده است، البته من حق می‌دهم زیرا ترجیح من سلامتی تمامی انسانها و از جمله عوامل یک فیلم است. 

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

بازیگر فیلم «بوسیدن روی ماه» در همین رابطه تاکید کرد: از نظر من کار کردن و تولید فیلم به هر قیمتی درست نیست، در اینجا صحبت از جان انسانها است، هرچند هم ما بخواهیم مورد را رعایت کنیم اما به واقع رعایت صد در صدی در صحنه فیلمبرداری کار ناشدنی است. 

وی با اشاره به وضعیت معیشت بازیگران در ایام قرنطینه اضافه کرد: من هیچ وقت خودم را بازیگر نداسته‌ام، بازنشسته شغل دیگری هستم و اکثریت درآمد از همان حقوق بازنشستگی است اما واقعا میدانم که کسانی که شغلشان بازیگری بوده در چند ماه گذشته تا چه حد زندگی سخت داشته‌اند. 

بازیگر برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر ادامه داد: بازیگری یک عشق و هنر است اما برای گذران زندگی عشق و هنر کافی نیست به همین دلیل وقتی یک بازیگر نزدیک به پنج یا شش ماه بیکار باشد زندگی‌اش به خطر می‌افتد، من اعتقاد دارم که نهادهای سینمایی باید در شرایط کنونی از بازیگران و مخصوصا بازیگران میانسال و پیشکسوت حمایت کنند. 

بازیگر فیلم «جاده قدیم» رعایت نکات بهداشتی را یک قانون دانست و اذعان کرد: شوخی نیست وقتی هر روز تعدادی از عزیزانمان از دنیا می‌روند، نباید این چیزها را به شوخی گرفت، بیماری بسیار خطرناک و جدی است و ما باید در کنار هم بر آن غلبه کنیم. رعایت نکات بهداشتی در شرایط فعلی امری واجب و یک قانون انسانی است. 

وی با اشاره به دلتنگی خود برای تماشای تئاتر ادامه داد: من همواره وقت آزاد خود را به تماشای تئاتر اختصاص می دادم و تا امروز نزدیک به شش ماه است که تئاتر ندیده‌ام، شرایط هم به نحوی نیست که بتوانم به سادگی به سالن نمایش برگردم، امیدوارم هرچه سریعتر این شرایط تمام شود و هنرمندان بتوانند به راحتی کار کنند و از سویی مخاطبان با خیال راحت به سالن سینما و یا تئاتر بروند. 

یزدان‌بخش با اشاره به حضور در قرنطینه خانگی خاطرنشان کرد: همچنان در انتظار شروع پروژه‌هایی هستم که صحبت‌های ابتدایی آنها صورت گرفته، البته تا آن وقت در قرنطینه می‌مانم، اگر هر کدام از ما به وسع خود در خانه مانده و فقط در شرایط ضروری از خانه خارج شود می‌توان به آینده و خداحافظی سریع بیماری از کشور فکر کرد. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۴۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با چه قیمتی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با قیمت 124 دلار وارد بازار چین می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، مانیتور جدید شیائومی ردمی G27Q 2025 که با شماره مدل P27QCA-RG در چین رونمایی شده است، دارای نمایشگر ۲۷ اینچی IPS با رزولوشن ۱۴۴۰ * ۲۵۶۰ پیکسلی و نرخ نوسازی ۱۸۵ هرتز است و از بدنه باریک و سبک بهره می‌برد، این مانیتور صد درصد طیف رنگی sRGB را پوشش می‌دهد.

مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با گزینه‌های اتصال DisplayPort (DP)، یک پورت USB-C چند منظوره، DPI 4، جک صدا ۳.۵ میلی‌متر و پورت HDMI ارائه می‌شود، زمان پاسخ‌دهی مانیتور یک میلی‌ثانیه است و ۹۵ درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

قیمت مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 124 دلار ارزیابی شده است، این محصول با سه سال گارانتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه جهانی این مانیتور در دسترس قرار نگرفته است.

کد خبر 749335

دیگر خبرها

  • عکس| جدیدترین عکس سجاد افشاریان در پشت صحنه تئاتر
  • عادی‌سازی بی‌حجابی؛ شبیخون فرهنگی
  • اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه بی فایده است
  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • تماشای «العهد الأبدی» در کارون
  • مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با چه قیمتی عرضه می‌شود؟
  • لیونل مسی و فرزندش متئو و تماشای دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس / فیلم
  • ۵۰ تشکل کارگری خراسان رضوی فعالیتی ندارند
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • ببینید | ترس و وحشت یک گربه هنگام تماشای انیمیشن تام و جری