Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@08:11:36 GMT

ضرورت نصب سرعت‌کاه خودرو در معابر شهری خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۵۲۸۹

ضرورت نصب سرعت‌کاه خودرو در معابر شهری خرم‌آباد

سرهنگ کریم حسنوند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه رفتارهای ترافیکی رانندگان در سطح شهرستان خرم‌آباد تغییر کرده همچنین سرعت خودروها در معابر بالا رفته و ما شاهد واژگونی خودروها هستیم از این رو ایمن سازی و آرام سازی استاندارد معابر باید در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: همه مراکز استانها مجهز به مانیتورینگ و ثبت تخلفات اتوماتیک هستند اما در شهرستان خرم‌آباد در این راستا مشکلاتی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان خرم‌آباد ادامه داد:  آرام سازی باید با دوربین ثبت سرعت انجام شود اما می‌توان با نصب سرعت کاه های استاندارد در این راستا اقدام کرد.

سرهنگ حسنوند ادامه داد: تامین امنیت ترافیکی وظیفه پلیس راهنمایی و رانندگی است لذا از این پس  مشکلات شخصی برخی رانندگان را شناسایی و در اختیار مسئولین مرتبط قرار خواهیم داد.

وی افزود: یک خودرو ثبت تخلف خودکار با همکاری شهرداری در اختیار راهنمایی و رانندگی قرار گرفت که تخلفات ساکن کنار معابر را به صورت اتوماتیک در اختیار سامانه قرار می دهد.

سرهنگ حسنوند گفت: شهرستان خرم‌آباد تک هسته ای است و فاصله بین پل حاجی تا چهار راه فرهنگ بیشترین ترافیک را داشته و بسیاری از تخلفات ترافیکی در این خیابان صورت می گیرد.

وی ادامه داد: باید تقاضای سفر به مرکز شهر را با پراکنده کردن خدمات به نقاط دیگر کاهش دهیم چراکه کاهش سفر درون شهری به مراکز خرید باعث‌ کاهش ترافیک می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان خرم آباد گفت حداکثر سرعت در میادین ۳۰ و در معابر شهری ۵۰ کیلومتر است که برخی از رانندگان بدون توجه به قوانین و مقررات و با افزایش سرعت باعث بروز مشکلاتی می‌شوند.

در حادثه روز جمعه در خیابان شریعتی خرم اباد بر اثر برخورد خودرو ۲۰۶ به تیر چراغ برق راننده خودرو جان خود را از دست داد.

برچسب‌ها خرم آباد شهرداری خرم آباد لرستان پلیس راهنمایی و رانندگی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرم آباد شهرداری خرم آباد لرستان پلیس راهنمایی و رانندگی ایران خرم آباد شهرداری خرم آباد لرستان پلیس راهنمایی و رانندگی ایران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۵۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامرضا دروندپور در خطبه‌های نماز دشمن شکن جمعه این هفته شهرستان زرین دشت ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر اظهار کرد: ارزش کارگر، ارزشِ حیات جامعه است، یعنی هر قدر ما به قشر کارگر اهمیت بدهیم، به این قشر عزیز احترام بگذاریم در واقع به حیات جامعه ارزش قائل شده‌ایم.

امام جمعه زرین‌دشت افزود: لازم است که مسؤولان محترم چه در سطح شهرستان چه استان و چه کشوری مشکلات قشر کارگر را ببینند و با درک چالش‌های پیش روی آنها برای رفع مشکلاتشان تلاش کنند.

خطیب جمعه زرین دشت متذکر شد: متأسفانه دیده می‌شود که کارگران مجبورند در ازای کار زیاد، میزان کمی دستمزد دریافت کنند که این خلاف عدالت است.

حجت الاسلام دروند پور در ادامه به در پیش بودن گرامیداشت هفته مقام معلم نیز اشاره کرد و گفت: معلمین گرانقدر و کارگران عزیز، دو رکن مهم قدرت نظام جمهوری اسلامی هستند که رسیدگی به مشکلات این دو قشر زحمتکش برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، ضروری است.

لزوم تدابیر هوشمندانه برای ساماندهی مطالبات بر زمین مانده مدیریت شهری حاجی آباد

وی نهم اردیبهشت ماه مصادف با روز شوراها را به شوراهای محترم شهرستان زرین دشت تبریک گفت و بیان کرد: به اعضای شورای شهر و مدیریت شهری حاجی آباد توصیه می‌کنم که نسبت به فضاسازی محیطی مبتنی بر شعائر اسلامی و مذهبی همت کنند چرا که یکی از راه‌های تبلیغ همین دیوارنویسی است.

خطیب جمعه زرین دشت خاطرنشان کرد: ساماندهی فضای سبز شهری، تدابیر هوشمندانه برای اجرای پارک حاشیه‌ای ورودی شهر، ساماندهی جاده سلامت در مرکز شهرستان زرین دشت همه و همه در گروی تلاش جهادی اعضای شورای شهر و مدیریت شهری حاجی آباد است تا موجب رضایتمندی شهروندان از خدمات شهروندی شود.

کد خبر 6089133

دیگر خبرها

  • از درشکه تا اتومبیل؛ یک قرن فرهنگسازیِ ناتمام
  • مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است
  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس
  • نحوه خرید کشنده فاو در بورس
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال