Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرحسینی با تأکید بر اینکه داوطلبین کنکور سراسری با ماسک برای شرکت در آزمون حضور پیدا کنند، گفت: حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری در استان یزد افزایش یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محسن میرحسینی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اینکه در برگزاری کنکور سراسری در استان یزد تلاشمان این است که پروتکل‌های بهداشتی را به بهترین شکل ممکن رعایت کنیم گفت: ضدعفونی کردن سالن‌های برگزاری کنکور 48 ساعت قبل از برگزاری آزمون، رعایت نکات بهداشتی توسط برگزارکنندگان آزمون و همچنین حضور داوطلبین به همراه ماسک برای شرکت در آزمون ازجمله مواردی است که در دستور کار خود قراردادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه یزد در برگزاری آزمون‌های سراسری خاطرنشان کرد: درب ورودی هر سالن برگزاری آزمون کنکور مواد ضدعفونی‌کننده قرار خواهیم داد که هر شخصی قبل از ورود به سالن بتواند از آن استفاده کند.

وی بابیان اینکه به همراه داشتن مواد ضدعفونی‌کننده بلامانع است افزود: یک نکته در این خصوص لازم به ذکر است که در یک سالن که 400 شرکت‌کننده حضور دارند، اگر بخواهند هرلحظه از این مواد ضدعفونی‌کننده استفاده داشته باشد شاید سبب مشکل برای دیگران شود.

میرحسینی با تأکید بر اینکه گردش هوا در سالن‌های برگزاری آزمون به‌خوبی صورت می‌گیرد اظهار داشت: با توجه به سقف چهارمتری سالن‌های برگزاری آزمون مشکلی برای تهویه محل برگزاری نخواهیم داشت.

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه یزد در برگزاری آزمون‌های سراسری با اشاره به افزایش تعداد حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در استان، گفت: در سال‌های گذشته کنکور سراسری در 9 حوزه برگزار می‌شد که امسال با اضافه شدن شهر مروست یک حوزه دیگر در استان افزایش یافت.

وی بابیان اینکه بیشترین شرکت‌کنندگان در کنکور سراسری در شهرستان یزد است که 65 درصد را به خود اختصاص می‌دهند افزود: در حوزه‌های شهرستانی مشکلی برای حضور شرکت‌کنندگان نداریم چون در هر نوبت تقریباً 400 نفر هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کنکور سراسری در استان برگزاری آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۵۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دبیر جشنواره گفت: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد با شرکت ۱۴ گروه از هنرمندان عرصه تئاتر در مساجد سراسر کشور قرار است از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار شود.    موتورچی با بیان اینکه شعار این دوره جشنواره پانزدهم «خانه هنرم مسجدم» است افزود: از بین کار‌های رسیده چهارده اثر نهایی شده و به اجرا در خواهد آمد.   وی ادامه داد: افتتاحیه در کنار مزار شهدای گمنام شهر بافق خواهیم داشت و اجرا‌ها هم در امامزاده عبدالله خواهد بود.   موتورچی گفت: هر گروه بعد اجرای داوری سه اجرا در مساجد بافق و یزد خواهند داشت، مساجد یزد و امامزاده‌ها شاهد اجرا‌ها خواهند بود.    وی بیان کرد: در طول جشنواره برای بچه‌های انجمن نمایش بافق دو کارگاه طراحی کردیم و آنجا کارگاه نمایشنامه‌نویسی و دوره کارگردانی برگزار می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • جهش تولید در حوزه کشاورزی لرستان
  • برگزاری امتحانات نهایی با حضور ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی
  • از ۵ قاره در کنفرانس صنعت هسته‌ای شرکت کرده اند
  • ۶۰۰۰ حوزه برای برگزاری امتحانات نهایی آماده شده است
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • دلایل کاهش تعداد پسران در آزمون کنکور امسال
  • تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا ۱۸ اردیبهشت
  • فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه تمدید شد
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی