Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان معاون فرهنگی و رسانه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از درخشش باشگاه‌های خوزستان در چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کشور خبر داد.

مرتضی جمشیدی با اعلام این خبر اظهار کرد: استان خوزستان با ۱۳۰۰ باشگاه در استان مقام برتر را در کشور دارد و در چهارمین دوره بیش از ۲۰ شهرستان آثارشان را به دبیرخانه کشوری ارسال کردند که با توجه به ویروس کرونا، داوری و اختتامیه این جام از اسفند ماه به الان تغییر یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بخش‌های این جشنواره افزود: جام باشگاه‌های کتابخوانی در بخش نامه به نویسنده، فیلم ۶۰ ثانیه‌ای، تسهیل‌گر برگزیده، باشگاه برگزیده، کتابفروشی برتر و مسئول دبیرخانه برتر استانی و شهرستانی برگزار شد که از استان خوزستان شهرستان‌های اندیمشک، رامهرمز، رامشیر و اهواز توانستند حایز مقام شوند.  

جمشیدی اضافه کرد: باشگاه کتابخوانی مهرورزان به تسهیل‌گری خانم نیکو سرشت از رامشیر به عنوان باشگاه برگزیده موفق به کسب لوح تقدیر جام و مبلغ ۱۵۰ هزار تومان به هر عضو باشگاه، یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به تسهیل‌گر باشگاه و همچنین مبلغ سه میلیون تومان بن کتاب از سوی معاونت فرهنگی به باشگاه اهدا شد.

معاون فرهنگی و رسانه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: در بخش نامه به نویسنده راحله غیبی از باشگاه کتابخوانی همه کتاب می‌خوانند اندیمشک به  تسهیل‌گری فهیمه سرمدی به عنوان نامه برگزیده انتخاب شد که لوح تقدیر جام و مبلغ ۱۵۰ هزار تومان به وی اهدا و به تسهیل‌گر باشگاه مبلغ یک میلیون تومان تعلق گرفت.

وی ادامه داد: در بخش نامه به نویسنده از محیا اهوازیان از باشگاه یارمهربان اهواز به تسهیل‌گری فرحناز عتاب تقدیر شد و لوح تقدیر جام به وی اهدا و مبلغ ۷۰۰ هزار تومان به تسهیل‌گر باشگاه اختصاص یافت.

به گزارش ایسنا، به نقل از اداره‌کل ارشاد خوزستان، جمشیدی گفت: در بخش کانون مساجد باشگاه گل‌های معرفت از مسجد حضرت زینب (س) شهرستان رامهرمز شایسته تقدیر شد و در بخش دبیرخانه باشگاه‌های کتابخوانی فریبا حیدرپور مسئول دبیرخانه جام باشگاه‌های کتابخوانی خوزستان و لیلا مرادیان از دبیرخانه رامهرمز به عنوان دبیرخانه‌های فعال برگزیده شدند.

معاون فرهنگی و رسانه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان یادآور شد: پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی به زودی همزمان با کشور در خوزستان آغاز می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری جام باشگاه های کتابخوانی هزار تومان تسهیل گر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۵۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی

ایسنا/خوزستان رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: در سال گذشته، با تلاش اداره تصفیه امور و ورشکستگی، سه شرکت استان از ورشکستگی نجات یافت و به چرخه تولید بازگشت.

علی دهقانی اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی اداره تصفیه امور و ورشکستگی در دادگستری‌ها، انجام بهتر امور پرونده شرکت‌هایی است که با این مساله روبه‌رو هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی ادامه داد: به این منظور در سال گذشته این اداره در استان خوزستان تشکیل و پس از رسیدگی به پرونده‌های واصله، سه شرکت ورشکسته در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و دزفول که تولید آن‌ها متوقف شده بود و هزینه‌های زیادی صرف نگهداری تاسیسات آن‌ها می‌شد، با قرارداد اجاره به تولیدکنندگان سپرده شدند و به چرخه تولید در آمدند و با این اقدام، زمینه اشتغال ۸۹ نفر فراهم شد.

دهقانی با بیان اینکه مطابق قانون تجارت، ورشکستگی بنگاه اقتصادی با صدور رای قطعی از محاکم قضایی، محقق می‌شود، گفت: در این مدت از ۴۵ پرونده وارده، ۱۴ پرونده مختومه شد و سایر پرونده‌ها نیز در دست رسیدگی است. همچنین چهار مزایده برگزار شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان خوزستانی از اعتراضات ضد صیهونیستی در دانشگاه های آمریکا+فیلم
  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • معلم خوزستانی نمونه کشوری شد
  • شناسایی معلمان نمونه ‌از برنامه‌های ‌مجموعه تعلیم و تربیت کشور است
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی