Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@06:57:43 GMT

اجرای روکش آسفالت ۱۲۸ کیلومتر از راه‌های لرستان

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۵۵۰۶

اجرای روکش آسفالت ۱۲۸ کیلومتر از راه‌های لرستان

عباس شرفی روز شنبه به رسانه ها اعلام کرد: با اجرای ۱۲۸.۵ کیلومتر از روکش آسفالت راه‌های شریانی لرستان، این استان در رتبه دوم کشور در اجرای طرح سراسری ارتقای کیفی رویه راه های شریانی کشور قرار دارد.

به گفته وی همچنین در راستای اجرای طرح سراسری اقدام برای آسفالت راه‌های اولویت دار روستایی(طرح ابرار) طی سال گذشته آسفالت ۶۴ کیلومتر راه روستایی در استان در دستور کار قرار گرفت که تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون در قالب این طرح هشت کیلومتر در شهرستان چگنی به اتمام رسیده و در مابقی پروژه ها نیز زیرسازی به طور کامل صورت گرفته و آماده آسفالت هستند که بزودی عملیاتی می شوند.

شرفی ادامه داد: در راستای اجرای طرح سراسری جهش آسفالت برای راه‌های روستایی (طرح جابر) لرستان، ۱۱۸ کیلومتر پیشنهاد شده است که درصورت تصویب شورای برنامه ریزی استان و اختصاص بودجه لازم عملیاتی خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان اظهار کرد: طرح بهسازی و آسفالت محورهای گردشگری نیز در دستور کار قرار گرفته که براساس اولویت بندی انجام می شود.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مرکز مدیریت راه های کشور اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مرکز مدیریت راه های کشور اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان لرستان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مرکز مدیریت راه های کشور اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۵۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی زندی فر عصر دوشنبه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی دو پروژه راهداری در استان البرز اظهار کرد: عملیات اجرایی دو پروژه راهداری استان البرز با هدف افزایش ایمنی کاربران جاده‌ای در محور قدیم کرج -هشتگرد و ماهدشت -کیانمهر با حضور استاندار البرز آغاز شد.

زندی فر افزود: این پروژه‌ها شامل پروژه بهسازی و ایمن سازی جاده قدیم کرج -هشتگرد حدفاصل انتهای کمالشهر تا پلیس راه کمالشهربه طول ۴ کیلومتر به صورت رفت و برگشت که شامل اجرای عملیات خاکبرداری- خاکریزی - زیرسازی و آسفالت به منظور تعریض محور قدیم کرج-هشتگرد همچنین جمع آوری نیوجرسی‌های وسط و اجرای روفیوژ وسط محور خواهد بود.

وی بیان کرد: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به اینکه حذف دو نقطه حادثه خیز در محورماهدشت -کیانمهراز دیگر پروژه‌های در دست اجرای این اداره کل در سال جاری است، تصریح کرد: عملیات بهسازی ایمن سازی و احداث واریانت محور کیانمهر - ماهدشت حد فاصل فرودگاه پیام تا شهرک پیام به طول ۲ کیلومتر به منظور حذف دو پیچ حادثه خیز از نوع واژگونی آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به اینکه از ۱۴ نقطه حادثه خیز تاکنون ۶ نقطه ایمن سازی شده است افزود: تلاش خواهیم کرد تا با جذب اعتبارات ۸ نقطه باقیمانده در محورهای مواصلاتی استان که حادثه خیز هستند را هر چه سریع‌تر ایمن سازی کنیم.

کد خبر 6098692

دیگر خبرها

  • بیش از یک هزار خانوار روستایی شاهین‌دژ از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند ‌
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • آغاز عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۸ اصفهان
  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • آغاز نهضت اسفالت در کرمان
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • عملیات روکش آسفالت محور ماهدشت - کیانمهر