Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:27:07 GMT

تقدیر بیمار بهبود یافته کرونا از کادر درمان گناوه

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۵۵۰۷

تقدیر بیمار بهبود یافته کرونا از کادر درمان گناوه

این بیمار بهبود یافته که چندین روز در بیمارستان گناوه بستری و با اتمام دوره قرنطینه خانگی به همراه بستگان خود با در دست داشتن پلاکاردی در میان کادر درمانی این بیمارستان‌ها حضور یافت و از آنان تقدیر کرد.

عادل باقری زاده گفت: به کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، توصیه می‌کنم فقط یک شیفت با پوشیدن لباس پرستاران ایثارگر بر بالین بیماران کرونایی حاضر شوند تا سختی کار و فشاری را که بر آنان وارد می‌شود، بخوبی درک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  افزود: به عنوان یک پرستار مهم است که بدانی با اطلاع کامل از این که بیمار مقابل به کرونا مبتلا است و روی تخت قرار دارد و بر بالین آن  حاضر خواهی شد و خطرات زیادی را با جان پذیرفته و  در این راه سلامتی خویش و خانواده‌اش با خطر مواجه می‌شود اما لحظه‌ای در ایثار و فداکاری  به این بیماران کوتاهی و خللی وارد نمی‌کند و چنین اراده و همتی اجری زیاد نزد خداوند دارد.
باقری زاده اظهارداشت: پرستاران و کادر درمانی ۶ ماه از زندگی و آسایش خودشان را صرف رفاه حال بیماران کرده‌اند و در حال تلاش بدون وفقه هستند و باید قدردان آنان باشیم.

وی گفت: تمامی پرسنل بخش کرونا ۲ بیمارستان امیر المومنین (ع) وسوانح سوختگی گناوه به ۳۰نفر نمی‌رسند اما تقدیر و  سرکشی می‌تواند به آنان روحیه مضاعف ببخشد.

باقری زاده افزود: از مسئولان ذیربط انتظار و توقع دارم ضمن افزایش حقوق و مزایای این ایثارگران، مطالبه‌های آنان را بموقع پرداخت کنند.

این بیمار بهبود یافته بیان کرد: با حضور خود و بستگان در میان کادر درمانی این بیمارستان‌ها، از اینکه سلامتی خود را بدست آورده‌ام که مرهون تلاش و زحمات خودشان بوده، بسیار خرسند شدند و تاکید کردند با روحیه  مضاعف  در راه سلامتی بیماران تلاش بیشتری خواهند کرد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر از نقاط با وضعیت قرمز کرونا در کشور است.

برچسب‌ها ویروس کرونا گناوه بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا گناوه بهداشت و سلامت ویروس کرونا گناوه بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۵۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد

ایسنا/یزد با ایثار یک هموطن، ششمین اهدای عضو سال جاری در یزد رقم خورد.

دکتر «سید کاظم رضوی» معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در این باره تصریح کرد: این اقدام خداپسندانه با ایثار و فداکاری خانواده مصطفی سلطانی ۶۳ ساله که به علت ‌خونریزی مغزی، دچار مرگ مغزی شده بود در بیمارستان شهید دکتر رهنمون یزد به وقوع پیوست.

به گزارش ایسنا و به نقل از وبدا یزد، این مسئول عنوان کرد: کبد این ایثارگر حیات در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز نجات بخش جان یک بیمار نیازمند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجربه تلخ بیماران از نسخه الکترونیکی
  • سورپرايز قهرمانان وزنه‌بردارى براى معلمان (عكس)
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران