Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید سعدی تهیه‌کننده تلویزیون از آماده پخش شدن مجموعه «پس از آزادی» به کارگردانی محمدعلی باشه‌آهنگر و نیز پیوستن بازیگران جدید به سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور خبر داد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سعید سعدی تهیه‌کننده سریال «نجلا» که این روز‌ها در بوستان ولایت و با حضور بازیگران اصلی در حال تصویربرداری است بیان کرد: سریال به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور تولید خود را در بوستان ولایت که لوکیشن اصلی سریال است پشت سر می‌گذراند تا برای پخش آماده شود و هفته آینده قرار است بازیگران جدیدی به گروه اضافه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی درباره اینکه با توجه به کرونا و شرایطی که گروه‌های فیلمسازی و سریال سازی دارند امکان رسیدن به محرم و صفر ممکن است یا خیر بیان کرد: در حال حاضر تمام هم و غم ما این است که پخش سریال به اربعین امسال برسد و تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم.

سعدی درباره ادامه تصویربرداری این سریال در لوکیشن‌های دیگر اظهار کرد: فعلاً تا یک هفته یا ۱۰ روز آینده در همین لوکیشن تصویربرداری ادامه دارد و بعد از آن احتمالاً به لوکیشن‌های دیگری می‌روند.

این تهیه‌کننده همچنین با اشاره به پخش سریال دیگر خود گفت: سریال «پس از آزادی» به کارگردانی محمدعلی باشه‌آهنگر آماده پخش است، اما شبکه یک سیما باید اعلام کند که چه زمانی این سریال در کنداکتور قرار خواهد گرفت.

سریال «نجلا» در ۱۵ قسمت برای پخش از شبکه سوم سیما در ایام اربعین حسینی آماده خواهد شد.

حسام منظور، سارا رسول‌زاده، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، جواد پورزند، علی غابشی، مرتضی شاه‌کرم، وحید نفر، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشانی، محسن سلیمانی، سجاد دیرمینا، ابراهیم گله‌دارزاده و (با هنرمندی) هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان گروه بازیگران این پروژه تلویزیونی را تشکیل می‌دهند. منبع: خبرگزاری مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سریال نجلا سریال های تلویزیونی بازیگران سریال نجلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۵۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر چهره تازه بازیگر نقش «نجلا» بعد دو سال در ۳۲ سالگی (فیلم)

 

 

 

منبع :فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: صحبت‌های جالب جواد رضویان درباره چند اصطلاح قمی (فیلم) خوانندگی اختصاصی و جالب یوسف صیادی برای حامد آهنگی (فیلم) بنسو سورال از تجربه بازی در «مست عشق» می گوید (فیلم)

دیگر خبرها

  • تغییر چهره تازه بازیگر نقش «نجلا» بعد دو سال در ۳۲ سالگی (فیلم)
  • روسیه : از پیوستن بولیوی به «بریکس» حمایت می‌کنیم
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • زیباترین بهار تهران را در این لوکیشن‌ها ببینید
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • بازیگران سریال «هشت پا» مشخص شدند
  • عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش