Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@13:20:40 GMT

وعده فرهاد محقق می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۵۹۴۹

وعده فرهاد محقق می‌شود؟

تیم استقلال در حالی از هفته بیست و ششم لیگ برتر عبور کرد که مجیدی برای نهمین بار سرمربیگری این تیم در لیگ برتر را تجربه کرد و سیزدهمین امتیازش را با آن گرفت.

به گزارش مشرق، استقلالی‌ها که به تازگی یک پیروزی شیرین و با ارزش را در لیگ به دست آورده بودند و می‌رفتند تا نفسی به راحتی بکشند، یکبار دیگر اسیر امتیازسوزی شده و ۲ امتیاز این بار مقابل نساجی از دست دادند تا روند امتیازگیری آنها با فرهاد مجیدی همچنان نامطلوب باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجیدی در نهمین تجربه سرمربیگری‌اش با آبی پوشان به چهارمین تساوی رسید تا جمع امتیازاتی که او در لیگ برتر با این تیم گرفته ۱۳ امتیاز از ۲۷ امتیاز ممکن باشد که این روند برای آبی ها اصلا مناسب و مطلوب نیست.

بیشتر بخوانید:

بازیکنان استقلال کارایی زمان استرا را ندارند

مجیدی با استقلال مقابل ۳ تیم نفت مسجد سلیمان، ذوب آهن و صنعت نفت به پیروزی رسید و در دو بازی مقابل گل گهر و فولاد تن به شکست داد و در چهار بازی مقابل پرسپولیس، سایپا، تراکتور و نساجی نیز متوقف شد تا آنها از ۲۷ امتیاز ۹ بازی، تنها ۱۳ امتیاز گرفته باشند.

این عملکرد برای هواداران مطلوب نیست و حالا که تنها ۴ بازی تا پایان فصل فرصت باقی است سئوال بزرگی نزد هواداران و تیم مدیریتی این باشگاه ایجاد کرده که وعده مجیدی مبنی بر کسب سهمیه آسیا و قهرمانی حذفی با این روند امکان پذیر است یا خیر.

علاوه بر آن مدیریت استقلال هم بر سر یک دو راهی بزرگ قرار گرفته است و آنها واقعا نمی دانند در این مقطع چه تصمیم کلانی برای نیمکت تیم شان در فصل آینده اتخاذ نمایند. آیا با مجیدی و کادر فعلی می توانند به موفقیت در فصل آینده امیدوار باشند یا باید از هم اینک به فکر یک کادر جدید برای فصل آینده باشند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت قرارداد ایران و چین فرهاد مجیدی استقلال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۵۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی تیم تراکتور، فردا درتبریز

ازهفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال تیم تراکتور، فردا ازساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز، میزبان تیم استقلال تهران خواهد بود.

دور رفت را تیم استقلال با نتیجه ۲ برصفربه برتری رسیده بود.

درجدول رده بندی، تیم استقلال تهران با ۵۳ امتیاز، صدرنشین است وتیم تزاکتور هم با ۴۰ امتیاز، دررده چهارم قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • بازی تیم تراکتور، فردا درتبریز
  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر