Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت شیروان گفت: در پی بازرسی های انجام شده از واحدهای صنفی این شهرستان، چهار باب کتابخانه خصوصی، یک باشگاه بدنسازی و یک پارک بازی کودکان به علت رعایت نکردن دستورالعمل‌های ستاد پیشگیری از گسترش ویروس کرونا پلمب شدند.

به گزارش جماران، فریبا آذری جوان با بیان اینکه پلمب طولانی مدت در انتظار متخلفان است گفت: تیم های بهداشتی در  دو نوبت کاری همه روزه  نسبت به شناسایی و انجام تمهیدات لازم در خصوص چگونگی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گشت های ویژه مشترک ادارات صنعت، معدن و تجارت، بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و دستگاه های قضایی فعالیت جدی تری با هدف نظارت بر واحدهای صنفی پرخطر در این شهرستان انجام می دهند و قرار است با واحدهای صنفی پرخطر که مصوبات ستاد مبارزه با کرونا را رعایت نکنند برخورد قانونی صورت گیرد.

مسئول بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت شیروان با گلایه از رعایت نکردن برخی از شهروندان در زمینه دستوالعمل های مقابله با ویروس کرونا گفت: به خاطر عادی انگاری این ویروس و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی، شاهد افزایش بیماری کووید ۱۹ در شهرستان هستیم.

آذری جوان افزود: برای رسیدن به وضعیت ثبات و آرامش و حفظ جان مردم ناگزیریم با راه اندازی گشت های ویژه نسبت به تعطیلی برخی از واحدهای صنفی، مکان های تفریحی، گردشگری براساس دستورالعمل بهداشتی کشوری و استانی اقدام کنیم.

اخبار مرتبط تقدیر بیمار بهبود یافته کرونا از کادر درمان محدودیت های کرونایی تهران تا 11 مرداد تمدید شد 28 نفر به آمار مبتلایان به کرونا در زنجان افزوده شد بستری شدن 34 مبتلای به کرونا در بوشهر امام جمعه شهرکرد: هجمه ناامیدی از سوی دشمن در شرایط کرونایی همچنان برقرار است

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا کرونا در ایران پلمپ واحدهای صنفی متخلف پلمپ شیروان سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی واحدهای صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۶۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان

 روح الله شکری سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت:۹۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل استفاده در آبادان با اجرای طرح ضربتی بازرسی‌های بهداشتی از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی به منظور کنترل و نظارت وضعیت بهداشتی این مراکز کشف و توقیف شد.

او این اقلام کشف و توقیف شده را شامل انواع مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، لبنیات و چیپس اعلام کرد.

به گفته این مسئول شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی به صورت ۲۴ ساعته می‎‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند تا بدون اغماض با متخلفان بهداشتی برخورد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • CPU چیست؟ به زبان ساده و نحوه کار
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز