Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر فرانسه از اجباری شدن آزمایش ویروس کرونا برای اتباع آمریکا و ۱۶ کشور دیگر در فرودگاه‌ها و بنادر این کشور خبر داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، ژان کاستکس نخست وزیر فرانسه روز جمعه اعلام کرد: این کشور آزمایش ویروس کرونا را برای اتباع آمریکایی و 16 کشور دیگر که قصد ورود به فرانسه را از طریق بنادر و فرودگاه‌ها دارند، اجباری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، کاستکس که اخیرا از سوی امانوئل ماکرون به عنوان نخست وزیر جدید فرانسه انتخاب شده است، افزود: بخشی از اقدام دولت در گرفتن آزمایش از اتباع خارجی از اول اوت آغاز خواهد شد.

خیز کرونا در فرانسه با شناسایی هزار مبتلا

 

بر اساس سیاست جدید دولت فرانسه، هر مسافر خارجی که نتواند منفی بودن آزمایش ویروس کرونای خود را اثبات کند، باید به مدت 2 هفته در قرنطینه نگهداری شود.

علاوه بر آمریکا، الجزایر، بحرین، اسرائیل، هند، آفریقای جنوبی، کویت، قطر، امارات، عمان، پاناما، صربستان، پرو، ترکیه، ماداگاسکار و برزیل و مراکش نیز شامل این قانون جدید می‌شوند.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,89,1128/CT10 بیشتر بخوانید... خیز کرونا در فرانسه با شناسایی هزار مبتلا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... خیز کرونا در فرانسه با شناسایی هزار مبتلا پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه ۲ عراق | اصابت چهار راکت به اردوگاه محل استقرار تروریست‌های آمریکایی در جنوب بغداد ۳ سخنگوی وزارت خارجه: هیچ حرکتی علیه ملت ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند ۴ یک مقام مسئول: رهگیری هواپیمای مسافربری ایرانی در آسمان لبنان انجام شده است ۵ واکنش مسکو به تلاش کاخ سفید برای متحد کردن کشورها علیه چین ۶ حزب‌الله خواستار اقدام فوری جامعه بین‌الملل علیه تجاوزگری آمریکا شد ۷ تهدید دو جنگنده متخاصم علیه هواپیمای مسافربری ایرانی در آسمان لبنان+ تصاویر ۸ سفر کاری «برایان هوک» به تونس مهمترین اخبار بین الملل یادداشت: سیاست‌های مصر در قبال بحران لیبی؛ آیا قاهره توان دخالت نظامی دارد؟ سازمان ملل متحد بر لزوم ایمنی خطوط هوایی غیرنظامی تاکید کرد تیراندازی در پایگاه نیروی هوایی آمریکا یک کشته برجای گذاشت رژیم اسرائیل|آخرین ترفند و پناهگاه نتانیاهو برای ادامه بقا در قدرت مهمترین اخبار تسنیم باقری: راهزنی هوایی آمریکا تهدیدی جدی برای امنیت هوانوردی جهانی است اولین گام مجلس یازدهم برای مبازره با جرائم اقتصادی با تدوین یک طرح+متن طرح سازمان ملل متحد بر لزوم ایمنی خطوط هوایی غیرنظامی تاکید کرد اختصاصی| پاسخ کارگران هپکو به دروغ‌پردازی رسانه‌های معاند/ اعتراضات صنفی است+ فیلم کارت اعتباری سهام عدالت به‌زودی ارائه می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۶۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| دانشجویان آمریکایی در کدام دانشگاه‌ها تحصن کردند؟ -۲

اعتراضات دانشجویان آمریکایی علیه دولت آمریکا به‌دلیل حمایت از رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی مردم غزه، از ۱۱ روز پیش آغاز شد. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، اعتراضات دانشجویان آمریکایی علیه دولت آمریکا به‌دلیل حمایت از رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی مردم غزه، از 11 روز پیش آغاز شد.در ابتدا دانشجویان دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک دست به تظاهرات و تحصن زدند و این اتفاق کم‌کم به دیگر دانشگاه‌های آمریکا سرایت کرد.دانشگاه کالیفرنیای جنوبی نیز شاهد اعتراضات گسترده‌ای بود و حدود 100نفر در محوطه این دانشگاه توسط پلیس دستگیر شدند.

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • فیلم| دانشجویان آمریکایی در کدام دانشگاه‌ها تحصن کردند؟ -۲
  • «پلن بی» آمریکا در برابر انصارالله چیست؟
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین در سه منطقه/ اعزام خلبانان اوکراینی به فرانسه برای آموزش جنگنده اف-۱۶
  • متفکرآزاد: خیزش دانشجویان آمریکایی منجر به خیزش جهانی علیه رژیم صهیونیستی شود
  • اعتراضات به جنگ علیه غزه از دانشگاه های آمریکا به فرانسه و آلمان رسید
  • آمریکای شعله‌ور!
  • جنبش «همبستگی با غزه» گوش مدعیان دموکراسی را کر کرده است
  • کاخ سفید: آمریکا هیچ سامانه پاتریوتی برای اوکراین ندارد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • کاهش حضور آمریکا در آفریقا / حاکمان جدید ساحل آفریقا در پی کاهش روابط سیاسی و نظامی با فرانسه و آمریکا هستند/ نیجر حضور نیروهای آمریکایی را غیرقانونی اعلام کرد +فیلم