Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@14:20:50 GMT

ابتلای پنج بازیکن حریف استقلال به کرونا

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۶۵۴۳

ابتلای پنج بازیکن حریف استقلال به کرونا

ابتلای پنج بازیکن باشگاه الشرطه عراق به بیماری کرونا اردوی آماده‌سازی این تیم جهت حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا را لغو کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نوشته پایگاه خبری الفرات؛ ابتلای 5 بازیکن تیم فوتبال الشرطه به بیماری کرونا تایید شد و این باشگاه که قرار بود اردوی آماده‌سازی خود را به منظور حضور در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آغاز کند به همین دلیل فعلا امکان از سرگیری تمرینات را نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الشرطه عراق یکی از حریفان استقلال ایران در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیاست که به دلیل تعطیلی مسابقات فصل جاری فوتبال در عراق از دو ماه پیش تمرینات این باشگاه متوقف شده و برنامه‌های اختصاصی آماده‌سازی این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا در بغداد دنبال می‌شود.

تضعیف حریف استقلال در عراق/ عبدالزهراء و ضرغام از الشرطه جدا شدند

انتهای پیام/ 

R39383/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان آسیا استقلال قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان آسیا استقلال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ لیگ برتر فوتبال| پوکر قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکستند + جدول ۲ امیری: می‌خواهم با پرسپولیس دوباره قهرمان شوم/ در نبود هواداران کار سختی داشتیم ۳ محمدخانی: نمی‌توانیم بگوییم یک تیم ۴ سال با کمک دیگران قهرمان شده است/ پرسپولیسی‌ها به حق‌شان رسیدند ۴ لیگ دسته اول فوتبال| مس رفسنجان از ساوه به لیگ برتر پل می‌زند؟ / دیدار تعیین‌کننده «دومی‌ها» در کرمان ۵ جیوبا: آزمون نتوانست در تعداد گل‌ها مرا شکست دهد/ او از من به عنوان برادر بزرگترش قدردانی کرد ۶ آشوبی: پوکر پرسپولیس سورپرایز فوتبال ایران است/ گل‌محمدی فصل آینده تیم جذاب‌تری می‌سازد ۷ پاری‌سن‌ژرمن قهرمان جام حذفی فرانسه شد/ مصدومیت شدید امباپه را از میدان خارج کرد ۸ گل‌محمدی: هر چقدر از بازیکنانم تعریف کنم کم است، آنها از جان مایه گذاشتند/ در شهر اولین‌ها رکوردشکنی کردیم مهمترین اخبار ورزشی چرا عضو هیئت مدیره استقلال به ابهامات درباره استراماچونی پاسخ نمی‌دهد؟ آشوبی: پوکر پرسپولیس سورپرایز فوتبال ایران است/ گل‌محمدی فصل آینده تیم جذاب‌تری می‌سازد سهم ناچیز ورزش ایران از کرسی‌های بین‌المللی| صدیقی: نیاز به برنامه‌ریزی و تعامل بهتر با سازمان‌های بین‌المللی داریم مهدی: زمان اهدای جام به پرسپولیس قطعی نشده است/ در تصمیمات ارکان قضایی دخالت نمی‌کنیم مهمترین اخبار تسنیم باقری: راهزنی هوایی آمریکا تهدیدی جدی برای امنیت هوانوردی جهانی است اولین گام مجلس یازدهم برای مبازره با جرائم اقتصادی با تدوین یک طرح+متن طرح سازمان ملل متحد بر لزوم ایمنی خطوط هوایی غیرنظامی تاکید کرد اختصاصی| پاسخ کارگران هپکو به دروغ‌پردازی رسانه‌های معاند/ اعتراضات صنفی است+ فیلم کارت اعتباری سهام عدالت به‌زودی ارائه می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا استقلال لیگ قهرمانان آسیا استقلال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۶۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 تغییر نام استقلال مشکل‌ساز می‌شود؟

در روز پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ مالکیت باشگاه استقلال و پرسپولیس رسماً به بخش خصوصی واگذار شد و ۸۵ درصد سهم باشگاه استقلال در اختیار هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس قرار گرفت. این شرکت تصمیم گرفته مانند خیلی دیگر از شرکت‌های زیر مجموعه‌اش پسوند «خلیج فارس» را به نام استقلال اضافه کند. بعد از موضوع شایعه‌ها و شائبه‌هایی به وجود آمد که نام جدید استقلال ممکن است در رقابت‌های بین‌المللی نظیر لیگ نخبگان (فرمت جدید لیگ قهرمانان آسیا) برای نماینده ایران مشکل ایجاد کند. در همین رابطه به سراغ سه حقوقدان ورزشی رفت و نظر آن‌ها را جویا شد.

رضا شاه منصوری گفت: طبق ماده ۳۰ و ۳۵ قانون مدنی هر مالکی نسبت به مایملک خود حق همه گونه تصرف و انتفاع دارد؛ بنابراین وقتی هلدینگ خلیج فارس سهامدار عمده استقلال است می‌تواند نسبت به این دارایی خود، دخل و تصرفاتی داشته باشد. ضمن اینکه الحاق نام خلیج فارس، خدشه‌ای بر برند باشگاه ایجاد نمی‌کند.

کارشناس حقوقی در مورد اینکه آیا اضافه شدن این نام در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا می‌تواند مشکل‌ساز شود، عنوان کرد: در ایران و آسیا نام بسیاری از تیم‌ها طوری است که قید مکان یا شهر در آن وجود دارد؛ بنابراین من با این استدلال مخالفم که شعار سیاسی است چرا که این نام (خلیج فارس) پیشینه تاریخی دارد و ابداً تحریک آمیز نیست. ضمن اینکه ما در ایران لیگ برتر را با پسوند خلیج فارس برگزار می‌کنیم. این موارد غیرسیاسی است.

وی اظهار داشت: وقتی ۲ یا ۳ هزار سال، نام خلیج فارس وجود دارد، هیچ تخاصمی وجود نداشته و چرا باید تعبیر سیاسی شود؟ تخاصم زمانی است که تحریک کننده باشد، اما نام خلیج فارس دارای این شرایط نیست.

رسول باختر دیگر کارشناس حقوق ورزشی نیزدر این باره گفت: یکسری الزامات و قواعدی برای تعیین نام داریم که طبیعتاً بر اساس آن‌ها انتخاب نام خلیج فارس مشکلی ندارد؛ بنابراین اگر اسم خلیج فارس به عنوان پسوند تیمی انتخاب شود، نباید مشکلی داشته باشد.

کارشناس حقوق ورزشی خاطرنشان کرد: جامی با نام جعلی بین تیم‌های عربی برگزار می‌شود که سر و صدای زیادی به پا کرده و ما هم به آن معترض شدیم؛ اما اسم آن تغییر نیافت و کنفدراسیون فوتبال آسیا ایرادی به آن مطرح نکرد. در حالی که خلیج فارس اسم تاریخی، درست و صحیح آن است و طبیعتاً نباید به کارگیری اسم اصیل و قدیمی مشکلی داشته باشد.

آرش شکرریز دیگر کارشناس حقوق ورزشی کشور راجع به این موضوع گفت: در نقشه سازمان ملل و اسناد قدیمی نام خلیج فارس ثبت شده و با توجه به این موضوع ایرادی بر استفاده از نام مذکور وجود ندارد. از طرف دیگر حامی مالی باشگاه که برای تیم هزینه می‌کند، حق دارد در مورد نام آن تیم تصمیم‌گیری کند. فقط در قانون گفته شده نام‌ها تبعیض‌آمیز یا تنفرآمیز نباشند. برای مثال موجب شعاری نباشد که نژادپرستانه محسوب شود.

وی افزود: باشگاه استقلال باید نام جدید خود را در داخل کشور به ثبت رسمی برساند و در بحث بین المللی به منظور شرکت در مسابقات لیگ نخبگان باید به اطلاع کنفدراسیون فوتبال آسیا برساند و آن‌ها نام را تأیید کنند چرا که قرار است این نام در قرعه‌کشی باشد و تاکنون با نام استقلال ایران شناخته می‌شد.

کارشناس حقوقی ورزشی گفت: اسناد قدیمی ثبت شده در سازمان ملل و خلیج فارس که با عنوان Persian Gulf روی نقشه جهانی شناخته می‌شود، ناقض ادعای برخی است. تا زمانی که این موارد تغییر نکند آن‌ها نمی‌توانند موفق باشند.

دیگر خبرها

  •  تغییر نام استقلال مشکل‌ساز می‌شود؟
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • احمدعباسی: نمی‌دانم پاداش‌مان چیست ولی قول آینده را دادند
  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان
  • بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی
  • قالیباف: توانمندی قهرمانان ما فراتر از قاره پهناور آسیا است
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • ایران قهرمانی فوتسال آسیا را پس گرفت/ ببر تایلندی حریف یوز زخم‌خورده نشد
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس