Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه تلویزیونی «طبیب» این هفته نیز میزبان پزشکان و متخصصانی است که هریک علائم، هشدارها و راه‌های پیشگیری و درمان یک بیماری خاص را بررسی می‌کنند.

به‌گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از  روابط عمومی برنامه تلویزیونی «طبیب»؛ برنامه طبیب امروز شنبه چهارم مردادماه میزبان پزشک جراح و متخصص بیماریهای چشم خواهد بود و به موضوع کودکان و جلوگیری از بیماریهای بینایی خواهد پرداخت و همچنین کارشناس طب ایرانی موضوع راهکارهای طب ایرانی برای زندگی سالم را بررسی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«طبیب» که هر روز پذیرای یک پزشک و تخصص ویژه است و یک موضوع پزشکی خاص را بررسی می‌کند فردا یکشنبه پنجم مردادماه میزبان متخصص بیماری‌های عفونی بوده و موضوع آخرین تحولات مربوط به کرونا را مرور خواهد کرد و جراح و متخصص بیماریهای کلیوی با موضوع استفاده از دستگاه سنگ شکن در برنامه حضور خواهد یافت.

همچنین در روز دوشنبه ششم مردادماه متخصص طب ایرانی با پاسخ به سوالات مخاطبین درباره گیاهان دارویی و همچنین پزشک فیزیوتراپیست با موضوع جلوگیری و درمان قوز کمر مهمان آنتن شبکه سه در برنامه «طبیب» خواهند بود.

«طبیب» همچنین در روز سه شنبه هفتم مردادماه پذیرای دکتر رییسی متخصص بیماری‌های عفونی و معاون وزیر بهداشت با موضوع دستاوردهای ایران در حوزه کرونا و فوق تخصص گوارش و کبد با موضوع بیماری کرونا و تاثیر آن بر کبد در طبیب حضور خواهند یافت.

برنامه تلویزیونی «طبیب» در روز چهارشنبه هشتم مردادماه میزبان کارشناس طب ایرانی با موضوع بیماریهای رایج در فصل گرما و جلوگیری از آن و همچنین دکترای متخصص غدد موضوع جلوگیری از ابتلا به بیماریهای تیرویید را بررسی خواهد کرد.

بخش معرفی دمنوش‌ها و غذاهای ارزان و پر خاصیت، آیتم ورزش در خانه، گزارش از سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط با مسایل روز پزشکی و نگاهی آماری به وضعیت کرونا در کشور از دیگر بخش های هر قسمت «طبیب» است.

این برنامه گفتگومحور با هدف اطلاع‌رسانی و پیشگیری در حوزه سلامت  و درمان هر روز میزبان متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی  می باشد که به تهیه‌کنندگی علی زاهدی تولید شده و اجرای آن برعهده پیمان طالبی است.

«طبیب» هر روز از شنبه تا چهارشنبه در ساعت ۱۱:۳۰ صبح به مدت ۶۰ دقیقه بصورت زنده از آنتن شبکه سه پخش می‌شود.

انتهای پیام/4104/

منبع: آنا

کلیدواژه: شبکه سه سیما پیمان طالبی برنامه طبیب متخصص بیماری طب ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۶۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منابع عبری: اسرائیل با آتش‌بس چند هفته‌ای موافقت خواهد کرد

منابع عبری‌زبان مدعی شدند کابینه نتانیاهو با آتش‌بس موقت در غزه به مدت چند هفته موافقت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی، توافق موقت برای آزادی ده‌ها «ربوده شده» (اسرای صهیونیست نزد حماس) به پاسخ حماس بستگی دارد.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه گزارش خود افزود: اسرائیل در پیشنهاد خود، خواستار آزادی ده‌ها اسرائیلی «ربوده شده» از جمله زنان و سربازان زن و بیش از ۲۰ زندانی است.

بنا به گزارش این شبکه تلویزیونی صهیونیستی، اسرائیل انعطاف زیادی در مورد درخواست حماس برای خروج نظامیان ارتش از گذرگاه «نتزاریم»، نشان داده است.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد: «اسرائیل با آتش بس چند هفته ای موافقت خواهد کرد.»

طبق این گزارش، «تل آویو با آزادی اسرای فلسطینی از جمله کسانی که متهم به انجام عملیات قتل هستند، موافقت خواهد کرد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • نوبت اول کنکور به ایستگاه پایانی رسید/ داوطلبان مردادماه منتظر نتایج باشند
  • منابع عبری: اسرائیل با آتش بس چند هفته ای موافقت خواهد کرد
  • منابع عبری: اسرائیل با آتش‌بس چند هفته‌ای موافقت خواهد کرد
  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • موشک های ایران به اسرائیل برخورد کرد یا نه؟ | ببینید