Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسن نوابی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: شرکت تعاون روستایی زنان شیروان بروجرد در پروژه " اقدام سریع برای حمایت از زنان روستایی سرپرست خانوار استان لرستان در مقابله با شیوع ویروس کرونا، حضور یافتند که این پروژه  زیر نظر مدیریت ترویج جهاد کشاورزی لرستان، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، کمیته امداد و بهزیستی در سطح استان لرستان انجام می شود که در برای اجرای این پروژه قراردادی با شرکت نمایندگی توسعه سازمان ملل در ایران منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: نمایندگی توسعه سازمان ملل در ایران پروژه ای تحت عنوان اقدام سریع در حمایت از مشاغل زنان سرپرست خانوار و مشاغل کوچک را مطرح کرد که در این پروژه مشاغلی که در کرونا آسیب دیدند مورد حمایت این سازمان قرار می گیرد.
رییس اداره تعاون روستایی بروجرد اضافه کرد: در همین راستا شرکت تعاونی زنان شیروان بروجرد که در سال گذشته به عنوان شرکت تعاونی برتر کشور انتخاب شد، برای این برنامه معرفی شده است که قرارداد لازم منعقد گردید.
نوابی کاهش اثرات کرونا در بخش مشاغل خانگی و شغل های زنان سرپرست خانوار را از اهداف اجرای این طرح اعلام کرد و افزود: اولین حمایت آموزشی بوده و آموزش های مورد نیاز در راستای جلوگیری از شیوع کرونا در دستور کار قرار می گیرد و در این زمینه یکهزار و ۵۰۰ پک بهداشتی تهیه و به ۱۵۰۰ خانوار اهدا می شود.
نوابی ادامه داد: همچنین توزیع ۳۵۰ بسته مواد غذایی و حمایت از مشاغلی مانند خیاطی، زنبورداری و فرآوری محصولات کشاورزی از دیگر برنامه های این طرح است.
وی یادآور شد: حمایت  از تولید ۳۰ هزار عدد ماسک توسط زنان سرپرست خانوار در این طرح نیز صورت می گیرد و افرادی که عضو صندوق های خرد روستایی بوده و زنان سرپرست خانوار، مشمول این برنامه قرار می گیرند.


 

برچسب‌ها بروجرد تعاون روستایی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد تعاون روستایی لرستان بروجرد تعاون روستایی لرستان زنان سرپرست خانوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۶۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی از روند طرح های در دست اجرای حوزه انتخابیه خود دیدن کردند.

عباس کودرزی؛ نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح توسعه بیمارستان کوثر این شهرستان گفت: این طرح به زودی به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی به اتفاق ویز بهداشت از طرح های بهداشتی و درمانی این شهرستان دیدن کرد و خواستاز تسریع در تکمیل این طرح ها شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲ فوتی و ۲ مصدوم در تصادف محور بروجرد - اراک
  • بیش از یک هزار خانوار روستایی شاهین‌دژ از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند ‌
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • اختصاص زمین به خانوار‌های حائز شرایط جوانی جمعیت
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • ۶ روش برای مردمی‌سازی تولید
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد+مصاحبه
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش