Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به برگزاری انتخابات کانون مداحان همدان از نامزدی ۱۴۶ نفری در این دوره از انتخابات خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان طی دیروز در شهرستان‌های همدان همزمان با سراسر کشور خبر داد و اظهار کرد: ۱۸ تا ۲۵ تیرماه زمان ثبت‌نام در انتخابات کانون مداحان در ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها بود که انتخابات نیز سوم مردادماه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان اینکه در این دوره از انتخابات در ۹ شهرستان همدان ۱۴۶ نفر نامزد حضور در کانون مداحان استان بودند گفت: یک‌هزار و ۲۵۶ نیز شرایط رای دادن را داشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از مشارکت گسترده جامعه مداحان استان همدان در این دوره از انتخابات خبر دااد و افزود: در هشت شهرستان استان غیر از همدان بعد از انتخابات پنج نفر به عنوان عضو اصلی و دو نفر عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان همدان ۹ نفر عضو اصلی و ۴ نفر عضو علی‌البدل شدند خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل کانون مداحان سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی برای ایجاد انسجام و هماهنگی بین مجموعه مداحان و ستایشگران در سراسر کشور است.

نظیری بیان کرد: امیدوارم با حضور افراد شایسته جامعه مداحی و ستایشگری ما در راستای اهداف و آرمان‌های اسلام و انقلاب قدم‌های موثری بردارند.

وی تاکید کرد: حضور گرم و فعال جامعه مداحان در انتخابات گامی موثر در راستای تحقق اوامر رهبری در حوزه ستایشگری اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و ایفای نقش این مجموعه اثرگذار در تحقق عملی بیانیه گام دوم انقلاب خواهد بود.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان حجت الاسلام نظیری انتخابات کانون مداحان انتخابات کانون مداحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۷۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان گفت:  شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سمنان، حسن سعدالدین با بیان اینکه  دوره آموزشی "حسنه ماندگار" روزهای 6 و 7 اردیبهشت 1403 در استان برگزار می شود؛ اظهار داشت: دوره آموزشی "حسنه ماندگار" با هدف تشکیل شبکه ملی تسهیل گر جوانی جمعیت با حضور اساتید مجرب برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: دوره آموزشی حسنه ماندگار در استان روزهای ششم اردیبهشت با حضور داوطلبان از شهرستانهای سمنان، گرمسار، سرخه و مهدیشهر در شهرستان سمنان و هفتم اردیبهشت از شهرستان‌های دامغان، شاهرود و میامی در شهرستان شاهرود برگزار می‌شود.

سعدالدین تصریح کرد: در این دوره که به صورت ملی برگزار می‌شود، هماهنگی و نظارت بر اجرای آن بر عهده مدیریت کانون‌های خدمت رضوی استان است.

مدیر کانون‌ های خدمت رضوی استان سمنان تأکید کرد: این دوره با همکاری آستان قدس رضوی و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین وافی، نویسنده کتاب و مدیر مؤسسه اندیشه کوثر و دکتر مروتی، عضو کمیته مطالعات جمعیت شورای عالی انقلاب فرهنگی به میزبانی استان سمنان برگزار خواهد شد.

وی گفت: این دوره به همت کارگروه جوانی جمعیت بنیاد کرامت رضوی(معاونت خدمات اجتماعی) کانون خدمت رضوی و با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود، شورای اسلامی استان سمنان، بانک سپه وشرکت توزیع برق اجرایی می‌شود.

مدیر کانون‌ های خدمت رضوی استان سمنان اضافه کرد: جریان شناسی حوزه جمعیت، تاریخچه حوزه جمعیت، آسیب شناسی فردی و اجتماعی حوزه جمعیت، اسقاط جنین و فنون تسهیلگری از مهم‌ترین محورهای این دوره آموزشی است.

انتهای پیام/361

دیگر خبرها

  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی