Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@07:23:46 GMT

انتخابات بولیوی باز هم به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۷۵۰۳

انتخابات بولیوی باز هم به تعویق افتاد

بولیوی برای دومین بار برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق انداخت تا دولت موقت که با شبه کودتا و با حمایت آمریکا به قدرت رسیده، همچنان در مسند قدرت باشد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، انتخابات ریاست جمهوری بولیوی قرار بود شش سپتامبر (16 شهریور) برگزار شود اما دادگاه عالی انتخاباتی با اشاره به وضعیت کرونایی تاریخ جدید انتخابات را 18 اکتبر (27 مهر ماه) اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت جدید قرار است در ماه دسامبر قدرت را به دست بگیرد.

تصمیم دادگاه خبر خوبی برای جنین آنیس محسوب می شود که در نظر سنجی ها از شرایط مناسبی برخودار نیست و خبر بدی برای لویس آرس است. وی رهبر حزب « جنبش به سوی سوسیالیسم» و از نزدیکان اوو مورالس رئیس جمهور برکنار شده است.

آرس رئیس دولت موقت را متهم کرده که از اپیدمی کرونا برای تثبیت قدرت خود استفاده می کند.

بولیوی با 11 میلیون جمعیت به شدت کشورهای همسایه برزیل، پرو و شیلی از ویروس کرونا آسیب ندیده اما شمار مبتلایان در آن کشور به صورت صعودی در حال افزایش است.

بر اساس آمارهای رسمی تاکنون 64 هزار نفر در بولیوی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و 2300 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

آنیس به همراه عده ای از اعضای دولت به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

بولیوی/ کشف بیش از 400 جسد مشکوک به کروناشمار مبتلایان روزانه به کرونا در بولیوی رکورد زدثبت بیش از هزار فوتی کرونایی در برزیل طی یک روزآخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای 58000 برزیلی در 24 ساعت گذشته +جدول آخرین تغییرات


انتهای پیام/

R1016169/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه ۲ عراق | اصابت چهار راکت به اردوگاه محل استقرار تروریست‌های آمریکایی در جنوب بغداد ۳ تهدید دو جنگنده متخاصم علیه هواپیمای مسافربری ایرانی در آسمان لبنان+ تصاویر ۴ سخنگوی وزارت خارجه: هیچ حرکتی علیه ملت ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند ۵ حزب‌الله خواستار اقدام فوری جامعه بین‌الملل علیه تجاوزگری آمریکا شد ۶ یک مقام مسئول: رهگیری هواپیمای مسافربری ایرانی در آسمان لبنان انجام شده است ۷ واکنش مسکو به تلاش کاخ سفید برای متحد کردن کشورها علیه چین ۸ پیام مهم سید حسن نصرالله درباره لزوم مقاومت در برابر ویروس کرونا مهمترین اخبار بین الملل یادداشت: سیاست‌های مصر در قبال بحران لیبی؛ آیا قاهره توان دخالت نظامی دارد؟ سازمان ملل متحد بر لزوم ایمنی خطوط هوایی غیرنظامی تاکید کرد تیراندازی در پایگاه نیروی هوایی آمریکا یک کشته برجای گذاشت خوشرو: همکاری با چین راهبردی است/ شکست آمریکا در منزوی کردن ایران مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عزاداری ماه محرم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هردو کنار هم انجام می‌شود خوشرو: همکاری با چین راهبردی است/ شکست آمریکا در منزوی کردن ایران باقری: راهزنی هوایی آمریکا تهدیدی جدی برای امنیت هوانوردی جهانی است اولین گام مجلس یازدهم برای مبازره با جرائم اقتصادی با تدوین یک طرح+متن طرح ‌قدردانی معاون وزیر بهداشت از رعایت مطلوب دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم رضوی / مسافرت در شرایط کنونی ‌توصیه نمی‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا ویروس کرونا بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۷۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، بر اساس اعلام فدراسیون دوومیدانی رقابت‌های آزاد دوومیدانی که قرار بود در روزهای ۱۲،۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شود، با درخواست تعدادی از ورزشکاران مبنی بر تاثیر برگزاری مسابقات در کسب سهمیه المپیک، به تعویق افتاد.

تاریخ برگزاری این رقابتها متعاقبا از سوی فدراسیون دوومیدانی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6091081

دیگر خبرها

  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • بلینکن: فهرستی از کارهای لازم برای اسرائیل را تهیه می‌کنم
  • استدلال‌های مضحک نهادهای اطلاعاتی آمریکا از اوضاع جهان
  • تحمیل ضرر به کی‌اف‌سی آمریکا در مالزی برای حمایت از غزه
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه ندارد
  • خشونت پلیس فرانسه علیه دانشجویان حامی فلسطین
  • وحشت بلومبرگ از قدرت ائتلاف‌سازی ایران
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد