Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: استراماچونی از باشگاه شکایت کرده و ما در تلاش هستیم از طریق مذاکره به صورت ویدئو کنفرانس یا مذاکرات آنلاین با این مربی یا حتی اگر نیاز باشد به صورت جلسه حضوری با این مربی وارد مذاکره شویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، احمد سعادتمند در خصوص اتفاقات اقتصادی رخ داده در باشگاه استقلال اظهار داشت: یکی از اصولی ترین مواردی که هر باشگاهی در سطح حرفه‌ای کار می‌کند بخش اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای اینکه هزینه‌های محتمل در استقلال را تامین کنیم باید در بخش اقتصادی طرح‌هایی داشته باشیم.

وی افزود: با یکی از صنایع غذایی که قدمت زیادی دارد نشست‌ها و بازدیدهایی داشتیم، چون تنوع غذایی در این شرکت زیاد است و به صورت آنلاین فعالیت انجام می‌دهد بنابراین توانستیم قرارداد بسیار خوبی را تنظیم کنیم. اینکه ما از محل این قرارداد سودآوری کنیم و بتوانیم هزینه‌های باشگاه را از این قراردادها در بیاوریم کار بزرگی انجام شده است. 

مدیرعامل استقلال که با با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران صحبت می‌کرد ادامه داد: از هواداران خواهش می‌کنم در این بخش به کمک باشگاه بیایند. در آینده نزدیک این محصولات بارکد خواهد خورد. هوادار استقلال شک نکند که درآمد حاصل از این قرارداد سودش به جیب باشگاه می‌رود و در جای دیگری هزینه نخواهد شد. ما تصمیم داریم بر اساس بارکدها قرعه‌کشی‌های معین بگذاریم تا باز هم مباحث تشویقی-انگیزشی برای هواداران ایجاد کنیم. هواداران  در این زمینه هم به ما کمک کنند و هم به شرکت مینو.

سعادتمند در خصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال عنوان کرد: متاسفانه قراردادهایی که از گذشته باقی مانده به تاریخ نهایی خورده و امروز عملیاتی شده است. ما  بخشی از طلب بویان را از مطالباتمان در فیفا تامین کردیم و بخش دیگری را هم از طریق هیات مدیره با فعالیت‌های اقتصادی  آماده کردیم که  این پرونده جمع شود. طلب آقای شفر هم به حدود 600 هزار دلار رسیده و در تلاشیم بخش عمده آن را به وی پرداخت کرده و سپس در یک فرصت 2-3 ماهه بقیه طلب شفر را هم پرداخت کنیم. به هر حال این هزینه‌ها تحمیلی است و این آرا قبلا 2-3 بار آمده و رفته اما در تلاشیم نسبت به تامین این مطالبات اقدام کنیم.

وی در خصوص شکایت استراماچونی گفت: استراماچونی از باشگاه شکایت کرده ولی رای هنوز صادر نشده است.ما در تلاش هستیم از طریق مذاکره به صورت ویدئو کنفرانس یا مذاکرات آنلاین با این مربی یا حتی اگر نیاز باشد به صورت جلسه حضوری با این مربی وارد مذاکره شویم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: احمد سعادتمند تیم فوتبال استقلال استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۷۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان

 حمید علیدادی سلیمانی گفت: با تلاش همکاران این شرکت ۱۵۰۰ دستگاه کنتور نصب شد که این تعداد در هشت سال گذشته بی‌سابقه بود.
 

وی افزود : کشاورزان می‌توانند با اقدام برای نصب کنتور هوشمند از تسهیلات بدون بهره استفاده کرده و هزینه‌های آب بهای خود را کاهش دهند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۳ هزینه آب مصرفی چاه‌های کشاورزی مجاز فاقد شمارشگر به شکل قابل‌توجهی افزایش می‌یابد، بیان کرد: بر اساس بند "ب" تبصره هفت قانون بودجه سال ۱۴۰۳ و برای حفظ و صیانت از آبخوان‌های کشور، شرکت‌های آب منطقه‌ای مکلف شده‌اند از چاه‌های مجاز دارای کنتور هوشمند بر اساس برداشت مجاز آنها در صورت رعایت الگوی کشت ابلاغی یا کشت محصولات اساسی کشاورزی و راهبردی (استراتژیک) کشور به ازای هر مترمکعب برداشت آب از آبخوان‌ها معادل ۲۰۰ ریال و در صورت عدم رعایت شراط مذکور معادل ۵۰۰ ریال هزینه دریافت کنند.
علیدادی سلیمانی تصریح کرد: این در حالی است که برای چاه‎های مجاز فاقد کنتور هوشمند در صورت رعایت الگوی کشت ابلاغی یا کشت محصولات اساسی و راهبردی تا سقف ظرفیت پروانه بهره‌برداری به ازای هر مترمکعب برداشت آب معادل ۳۰۰ ریال و در صورت عدم رعایت شرایط مذکور معادل ۷۰۰ ریال هزینه دریافت می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان
  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود
  • وزارت دادگستری آمریکا به دنبال تحریم گوگل است
  • تأثیر توسعه شبکه‌ های حمل و نقل جاده‌ ای بر رونق اقتصادی ایران
  • کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان
  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن
  • عصبانیت پوستکوگلو: کوتاه‌‌ترین کنفرانس ممکن!
  • نقاب پشت نقاب
  • اصواگرایان به دنبال تسویه حساب درون گروهی در مجلس دوازدهم؟/ پیش‌بینی متفاوت رشیدی کوچی از پارلمان آینده
  • مذاکره هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف با فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی