Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@16:03:15 GMT

روند اجرای پروژه‌های گازرسانی در پلدختر تسریع شود

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۷۶۵۸

روند اجرای پروژه‌های گازرسانی در پلدختر تسریع شود

گروه استانها- نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس با بیان اینکه در روند اجرای پروژه‌های گاز رسانی به روستاهای در دست اقدام باید تسریع شود گفت: انتظار داریم پروژه‌های گاز رسانی هر چه زودتر به بهره‌برداری برسند. - اخبار استانها -

سید حمید رضا کاظمی در حاشیه بازدید از پروژه‌های گاز رسانی روستاهای شهرستان پلدختر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر با بیان اینکه شرایط پلدختر با شهرهای دیگر استان متفاوت است اظهار داشت: با توجه به محرومیت وسیل‌زدگی منطقه، مسئولان اداره گاز سرعت بیشتری به کار گاز رسانی روستاهای شهرستان پلدختر بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ضرورت اجرای سریعتر گاز رسانی روستاهای محور افرینه، بن لار و زیودار افزود: پروژه گاز رسانی روستاهای محور بن لار و زیودار با موانعی روبرو شده که باید برطرف شود و انتظار داریم به جز در منطقه قرعلیوند که معارض دارد بقیه خط انتقال اجرا شود.

نماینده پلدختر ومعمولان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روستاهای بزرگ و پرجمعیتی مانند جلگه خلج، بن لار و پاعلم گاز ندارند عنوان کرد: اگر سرعت پروژه گاز رسانی روستاهای این محور خوب بود باید تاکنون گاز به افرینه می‌رسید.

روسیه قصد دارد 15 درصد از بازار گاز طبیعی جهان را تا 2025 به دست آورداکتشاف ذخایر جدید نفت و گاز در پاکستانضریب نفوذ گاز طبیعی بین خانوارهای شهری آذربایجان‌غربی به 99.4 رسید

وی با اشاره به اینکه سیلاب فروردین ماه98 مزید بر علت شده و زیرساخت‌های شهرستان را از بین برده است بیان کرد: طرح گازرسانی به روستاهای محور گل گل ومیانکوه شرقی باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف و نهایی شود چون مردم در منطقه میانکوه شرقی به سوخت نیاز دارند و برای جلوگیری از قطع درختان باید طرح گاز رسانی به این روستاها انجام شود.

کاظمی با اشاره به اینکه برنامه زمان بندی برای اجرای پروژه‌های گاز در پلدختر از سوی مدیرعامل گاز لرستان ارائه شده است گفت: لازم است در روند اجرای پروژه‌های گاز در روستاهای در دست اقدام تسریع شود و انتظار داریم پروژه‌های گازی هر چه زودتر به بهره‌برداری برسند.

انتهای پیام/646/ی

R41450/P/S6,72/CT1 بیشتر بخوانید... اعطای مجوز قانونی برای پروژه های نفت و گاز ۷۵ درصد در ۲۰۲۰ پایین آمده است توافقنامه گازی مشترک میان اسرائیل و اروپا وارد فاز اجرایی شد ضریب نفوذ گاز طبیعی بین خانوارهای شهری آذربایجان‌غربی به ۹۹.۴ رسید قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اعطای مجوز قانونی برای پروژه های نفت و گاز ۷۵ درصد در ۲۰۲۰ پایین آمده است توافقنامه گازی مشترک میان اسرائیل و اروپا وارد فاز اجرایی شد ضریب نفوذ گاز طبیعی بین خانوارهای شهری آذربایجان‌غربی به ۹۹.۴ رسید پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ لیگ برتر فوتبال| پوکر قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکستند + جدول ۲ معاون وزیر بهداشت: مشهد در وضعیت بحران ابتلا به کرونا قرار دارد / مردم ‌به هیچ عنوان به این شهر سفر نکنند‌ ۳ گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از ماجرای زمین‌خواری ۳۰ ساله در گلستان / ‌نجات جنگل ۴۰ میلیون ساله ناهارخوران با دستور "رئیسی" ۴ متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن در استان‌ها چکار کنند؟ ۵ خبر خوش حریرچی برای پرستارانی که در اوج کرونا به‌کارگیری شدند/ به مرور همه را استخدام می‌کنیم+ فیلم ۶ قم در شرایط هشدار شیوع مجدد کرونا قرار دارد ۷ اختصاصی| پاسخ کارگران هپکو به دروغ‌پردازی رسانه‌های معاند/ اعتراضات صنفی است+ فیلم ۸ کمک‌هزینه ازدواج به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی ‌پرداخت می‌شود+ فیلم مهمترین اخبار استانها افشاگری رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از رانت قیمت‌گذاری ‌‌سنگ آهن / با مواد اولیه ارزان ‌فولاد گران تحویل مردم ‌می‌دهند ‌قدردانی معاون وزیر بهداشت از رعایت مطلوب دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم رضوی / مسافرت در شرایط کنونی ‌توصیه نمی‌شود اختصاصی| پاسخ کارگران هپکو به دروغ‌پردازی رسانه‌های معاند/ اعتراضات صنفی است+ فیلم آژیر خطر در مشهد؛ چرا هشدارها را نه مردم نه مسئولان جدی نمی‌گیرند؟ مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عزاداری ماه محرم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هردو کنار هم انجام می‌شود خوشرو: همکاری با چین راهبردی است/ شکست آمریکا در منزوی کردن ایران باقری: راهزنی هوایی آمریکا تهدیدی جدی برای امنیت هوانوردی جهانی است اولین گام مجلس یازدهم برای مبازره با جرائم اقتصادی با تدوین یک طرح+متن طرح ‌قدردانی معاون وزیر بهداشت از رعایت مطلوب دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم رضوی / مسافرت در شرایط کنونی ‌توصیه نمی‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اجرای پروژه های گاز گاز رسانی روستاهای گاز طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۷۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار رشتخوار گفت: ضروری است که شورائیان از اختلافات و دخالت دادن تفکرات سیاسی در کار شوراها پرهیز کنند.

حسین باهوش، ۱۱ اردیبهشت با حضور در جمع شوراهای اسلامی شهرستان گفت: امروزه عرصه، عرصه خدمتگزاری است، شوراهای اسلامی تنها نهادی هستند که بدون هیچ چشم داشتی و دریافت هزینه‌ای برای عمران و آبادانی شهرها و روستاها تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه هیچ شأنی بالاتر از خدمت کردن به مردم برای ما نیست، بیان کرد: از تمامی اعضای شوراهای اسلامی تقاضا داریم برای توسعه و آبادی شهرستان رشتخوار کمک کنند.

فرماندار رشتخوار تأکید کرد: شوراها نباید در محیط‌های شهر و روستا به صورتی عمل کنند که موجب ایجاد مشکلات شوند بلکه آنان باید مشکلات مردم را رفع و پیگیری کنند.

وی با تأکید بر اینکه شورائیان از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین درخواست‌های ما از اعضای شورای اسلامی و دهیاران اجرا و پیگیری طرح نهضت ملی مسکن است که تاکنون این طرح بیش از ۲۹۱۱ نفر در شهرستان‌ متقاضی داشته است.

باهوش با اشاره به اینکه برای پیشرفت و توسعه شهرستان تاکنون زحمات بسیاری کشیده شده است، یادآور شد: در روستاهای براکوه، کت و سعادت‌آباد زمین‌های نهضت ملی مسکن تعیین و واگذار شده و در روستاهای فتح‌آباد، نوق، درریز، چاهشورک جنگل و تعدادی از روستاهای دیگر این طرح در دست اقدام است.

فرماندار رشتخوار همچنین به اقدامات انجام شده در خصوص پروژه باند دوم محور رشتخوار اشاره و اذعان کرد: قطعه ۷ پروژه باند دوم از مسیرهای مختلفی پیگیری شده است و در جلسه‌ای که با معاون وزیر راه و شهرسازی با حضور مسئولان‌ استانی و شهرستانی در تهران برگزار شد قول پیگیری چندماهه اخذ شد و همچنان تا تحقق موضوع پیگیر هستیم.

وی با بیان اینکه همچنین قطعه ۹ این پروژه هم با سرعت در حال انجام است، ادامه داد: در حوزه اشتغال و کارآفرینی از چند ماه آینده اتفاقات خوبی در شهرستان رشتخوار رقم خواهد خورد و با راه‌اندازی شرکت‌های فولادی شاهد این موضوع خواهیم بود.

فرماندار شهرستان رشتخوار، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی و خدماتی علاوه بر اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی نگاه ویژه‌ای به حوزه فرهنگی داشته باشند، زیرا اگر مشکلات و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی کاهش پیدا کند به مراتب نارضایتی‌های مردمی کاهش پیدا خواهد کرد.

وی در پایان به حل و فصل کردن مشکلات توسط شوراها در سطح روستا، داشتن رویکرد فرهنگی و اجرای برنامه‌های فرهنگی، برگزاری بازی‌های بومی محلی در روستاهای دارای ظرفیت و ... تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • بررسی روند اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود