Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@03:51:23 GMT

رسول پناه: 99 درصد این بازیکنان حفظ می شوند

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۷۹۶۳

رسول پناه: 99 درصد این بازیکنان حفظ می شوند

مدیرعامل پرسپولیس گفت: ما پاداش‌های قبلی را پرداخت کرده‌ایم، در آخر فصل هم پاداش قهرمانی را پرداخت می‌دهیم.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رسول پناه، مدیرعامل پرسپولیس در گفت و گو با برنامه رادیویی تهران ورزشی درباره چهارمین قهرمانی متوالی این تیم عنوان کرد: لازم می‌دانم این قهرمانی را به همه مردم ایران به ویژه هواداران پرسپولیس تبریک بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قهرمانی بهترین نتیجه است چرا که 4 هفته قبل از اتمام مسابقات به دست آمد و این چهارمین قهرمانی متوالی است. این قهرمانی در زمین مسجدسلیمان بود که این تیم در زمین خودش نتوانسته پرسپولیس را شکست دهد.


وی درباره برگزاری جشن قهرمانی گفت: با سازمان لیگ و فدراسیون در ارتباط هستیم. نامه زدیم در بازی با ذوب‌آهن جشنی هم برگزار کنیم. متاسفانه چون نمی‌توانیم شاهد حضور تماشاگران باشیم در تلاش هستیم برنامه‌ریزی کنیم جشن را باشکوه برگزار کنیم.


مدیرعامل پرسپولیس درباره پاداش قهرمانی به بازیکنان افزود: جزو قرارداشان است که پاداش بگیرند. در آخر فصل حتما پرداخت می‌شود. اجازه دهید مبلغ را نگویم. ما پاداش‌های قبلی را پرداخت کرده‌ایم، در آخر فصل هم پاداش قهرمانی را پرداخت می‌دهیم.


رسول پناه در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان برای فصل بعد و همچنین قضیه ناراحتی بشار رسن گفت: همان طور که سرمربی گفت برای آخر فصل باشگاه تصمیم می‌گیرد. شاکله اصلی را که شامل 99 درصد بازیکنان می شود را نگه می‌داریم و با بازیکنان همکاری خواهیم داشت. بحث بشار رسن هم شامل همین موضوع است تا بتوانیم او را نگه داریم و با سایر بازیکنان هم صحبت می‌کنیم. حتما او را نگه خواهیم داشت.


وی در پایان درباره برنامه های پرسپولیس جهت حضور در ادامه لیگ قهرمانان آسیا گفت: مقدمات فراهم شده است. تیم هفدهم یا هجدهم  شهریور به قطر سفر می‌کند. بحث نشست‌ها هم هست که قرار شد با سرمربیان همکاری لازم را داشته باشیم. برای مقدمات کار نشستی را هم با سرمربی و سرپرست تیم خواهیم داشت.

مهدی رسول پناه پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی رسول پناه پرسپولیس تهران رسول پناه آخر فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۷۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که از این تعداد ۸۶ درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

او افزود: سال گذشته ۱۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!