Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- عضو کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح دوفوریتی قیر رایگان به دستگاه‌های مربوطه و شهرداری‌ها برای رفع مشکلات مردم کمک‌کننده است، اما باید نظارت جدی برای جلوگیری از رانت جدید صورت گیرد. - اخبار استانها -

رحمت‌الله فیروزی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم دراصفهان، با اشاره به تصویب طرح دوفوریتی قیر رایگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در واقع این طرح، کمکی به دستگاه‌های مربوطه و شهرداری‌ها می‌شود که از این طریق فعالیت‌های عمرانی خود را گسترش دهند و شهرداری‌ها از این قضیه بسیار استقبال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یک نگاه دیگری هم به این طرح دو فوریتی وجود دارد که سبب رانت می‌شود، تصریح کرد: اینکه قیر در اختیار دستگاه‌های دولتی قرار گیرد و توسط آن مشکل مردم مرتفع شود، ایرادی ندارد و مسئله مشکل‌داری نیست.

طرح تخصیص قیر رایگان، فسادزا و رانتی استتخصیص یک میلیون تن قیر نیاز ضروری روستاها و شهرهای زیر صد هزار نفر استطرح دو فوریتی توزیع قیر رایگان ‌تصویب شد /‌ وزارت نفت 2 میلیون تن قیر ‌در اختیار پیمانکاران قرار می‌دهد

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اما برای جلوگیری از رانت جدید دستگاه‌های نظارتی و متولی، وزارت راه، شهرداری‌ها و دستگاه‌های ذی‌نفع باید وظیفه نظارتی خود را انجام دهند و در کل این طرح کمک‌کننده است.

انتهای پیام/169/ی

R41346/P1549/S6,51/CT1 بیشتر بخوانید... طرح تخصیص قیر رایگان، فسادزا و رانتی است تذکر یک نماینده مجلس درباره برداشت از منابع عمرانی برای توزیع قیر رایگان نظرات نمایندگان موافق طرح دوفوریتی چگونگی توزیع قیر رایگان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... طرح تخصیص قیر رایگان، فسادزا و رانتی است تذکر یک نماینده مجلس درباره برداشت از منابع عمرانی برای توزیع قیر رایگان نظرات نمایندگان موافق طرح دوفوریتی چگونگی توزیع قیر رایگان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ لیگ برتر فوتبال| پوکر قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکستند + جدول ۲ معاون وزیر بهداشت: مشهد در وضعیت بحران ابتلا به کرونا قرار دارد / مردم ‌به هیچ عنوان به این شهر سفر نکنند‌ ۳ متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن در استان‌ها چکار کنند؟ ۴ گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از ماجرای زمین‌خواری ۳۰ ساله در گلستان / ‌نجات جنگل ۴۰ میلیون ساله ناهارخوران با دستور "رئیسی" ۵ خبر خوش حریرچی برای پرستارانی که در اوج کرونا به‌کارگیری شدند/ به مرور همه را استخدام می‌کنیم+ فیلم ۶ قم در شرایط هشدار شیوع مجدد کرونا قرار دارد ۷ کمک‌هزینه ازدواج به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی ‌پرداخت می‌شود+ فیلم ۸ اختصاصی| پاسخ کارگران هپکو به دروغ‌پردازی رسانه‌های معاند/ اعتراضات صنفی است+ فیلم مهمترین اخبار استانها ‌قدردانی معاون وزیر بهداشت از رعایت مطلوب دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم رضوی / مسافرت در شرایط کنونی ‌توصیه نمی‌شود گزارش ویدیوئی| روایتی از مصائب ‌بیماران اورژانسی در "سوران" / ‌جاده‌های‌ ‌صعب‌العبوری که جان می‌گیرند افشاگری رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از رانت قیمت‌گذاری ‌‌سنگ آهن / با مواد اولیه ارزان ‌فولاد گران تحویل مردم ‌می‌دهند اختصاصی| پاسخ کارگران هپکو به دروغ‌پردازی رسانه‌های معاند/ اعتراضات صنفی است+ فیلم مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عزاداری محرم چه در مناطق قرمز و چه سفید برگزار شود خوشرو: همکاری با چین راهبردی است/ شکست آمریکا در منزوی کردن ایران اولین گام مجلس یازدهم برای مبازره با جرائم اقتصادی با تدوین یک طرح+متن طرح ‌قدردانی معاون وزیر بهداشت از رعایت مطلوب دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم رضوی / مسافرت در شرایط کنونی ‌توصیه نمی‌شود علی باقری: به رژیم آمریکا ثابت می‌کنیم "دوران بزن درروی قضائی" هم تمام شده است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: توزیع قیر رایگان طرح دوفوریتی شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۸۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظار موج جدیدی از خدمت به منظور رضایتمندی شهروندان

نیکونژاد رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد خطاب به مدیران و معاونین شهرداری گفت: در یک سال پایانی شورا، ایجاد موج جدیدی از خدمت با تکیه بر همدلی و همراهی مدیران مناطق و واحد‌های ستادی شهرداری یزد مورد انتظار است.

او با اشاره به مأموریت اصلی شهر که ارتقاء وضعیت نگه داشت شهر توسط مدیران شهری است، افزود: در جریان بارندگی‌های اخیر به دلیل اقدامات اساسی و زیر بنایی مناسبی که در سال گذشته انجام شد، کم‌ترین آسیب به شهر و شهروندان وارد گردید.

نیکونژاد ادامه داد: مأموریت دیگر تکمیل طرح‌های متوقف، نیمه تمام یا درحال اجرای شهرداری شده است که باید با نیت خیرخواهانه و جهت خدمت به مردم با سرعت و دقت و بدون نقص مدنظر قرار گیرد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: اکنون که در ابتدای سال قرار داریم باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که تا قبل از ورود به فصل سرد سال بخش قابل توجهی از پروژه‌های عمرانی به مرحله پایانی رسیده باشد و انرژی، اعتبار همچنین نیروی انسانی را در همین راستا متمرکز نموده و به کار گرفته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • سرویس‌دهی رایگان خط ۲ مترو به تجمع بزرگ صادقیون
  • شهرداری بر پرداخت به موقع حقوق کارگران نظارت کند
  • مجلس یازدهم نگاه ویژه‌ای به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشت
  • گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • مجلس یازدهم در نظارت ضعیف بود
  • انتظار موج جدیدی از خدمت به منظور رضایتمندی شهروندان
  • قانون‌گذاری باید در کنار نظارت قرار گیرد
  • ۵۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در قم شناسایی شد
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم
  • آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان