Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان، «میثم قدمی» افزود: از سال گذشته تاکنون سهمیه تخصیصی لاستیک استان ۱۱۰ هزار و ۳۹۷ حلقه بوده که از این میزان تا ۲۶ تیرماه ۱۰۶ هزار و ۱۱۰ حلقه لاستیک بین رانندگان ناوگان عمومی برون شهری توزیع شده است.

وی بیان کرد: ۱۷ هزار و ۲۰۰ حلقه از لاستیک های توزیع شده مربوط به سال جاری بوده و ثبت نام متقاضیان لاستیک بصورت حضوری و با مراجعه مالک ناوگان انجام می پذیرد که این امر توسط ۱۷ حوزه توزیع و با همکاری ۷۴ عامل فروش لاستیک انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدمی گفت: از سال گذشته که توزیع لاستیک دولتی در کشور و استان با روش سامانه ای کلید خورد هماهنگی های لازم در راستای مدیریت توزیع عادلانه و شفاف لاستیک و جلوگیری از تخلفات صورت گرفته که مورد رضایتمندی متقاضیان بوده است.

وی اظهار کرد: در این مدت بازدیدهای میدانی مشترک با دستگاه های نظارتی و اجرایی برای شناسایی تخلفات احتمالی و نظارت بر روند توزیع انجام شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: تهیه اتاق مجزا و استقرار کارشناسان برای پاسخگویی به مراجعان، تامین زیرساخت های نرم افزاری، رسیدگی به شکایات سامانه شهراه و شکایات حضوری، تبیین شرح وظایف کارشناسان مربوطه و صدور ابلاغیه و اطلاع رسانی با تهیه و نصب بنر در پایانه ها، سایت اداره کل و رسانه های مجازی و مکتوب استان از اقدامات انجام شده در راستای مدیریت توزیع لاستیک دولتی بوده  است.

قدمی گفت: همچنین اخیرا در راستای تسهیل در روند دریافت لاستیک و دسترسی آسان مالکین ناوگان باری و مسافری ،امکان ثبت نام و دریافت حواله لاستیک بصورت غیرحضوری در سامانه اینترنتی kala.ntsw.ir فراهم شده است.

وی افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به این سامانه و بدون نیاز به مراجعه حضوری اقدام به دریافت حواله لاستیک نمایند.

46

کد خبر 1413992

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۸۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد

علی فرجی گفت: پارسال بدمینتون قم روز‌های پرفشار و بافراز و نشیب فراوان داشت، اما موفق به کسب ۱۲ مدال از مسابقات کشوری و بین المللی شد که از جمله مدال تیمی خردسالان پسر در قهرمانی کشور را پس از ۱۰ سال کسب کردیم.

 رئیس هیات بدمینتون استان قم گفت:‌نیکا چراغی در مسابقات انفرادی زیر ۱۱ سال کشور در سال گذشته مدال کسب کرد که در تاریخ بدمینتون استان قم بی‌نظیر بود.

او افزود: این استان هم چنین در مسابقات لیگ برتر بدمینتون کشور تیم‌داری کرد و تیم زنان ما نایب قهرمان لیگ برتر شد و تیم پسران با میانگین سنی زیر ۱۴ سال و برای کسب تجربه در لیگ برتر مردان شرکت کرد.

فرجی گفت: سال گذشته چهار بازیکن دعوتی به تیم ملی را داشتیم و نرگس افشاری اولین بانوی بدمینتون باز استان قم بود که در تیم ملی حضور یافت.

 رئیس هیات بدمینتون استان قم همچنین کسب مدال برنز تیمی مسابقات بین المللی "سریز یزد" را دیگر موفقیت هیات بدمینتون قم در سال گذشته عنوان کرد و افزود: داوران ما نیز در سطح کشوری و بین المللی درخشیدند و در مسابقات قهرمانی آسیا در چین، سید امید مقدس زاده قضاوت کرد.

 رئیس هیات بدمینتون استان قم گفت: پرهام فراهانی و محمد مهدی کنعانی از استان قم امسال به مسابقات انتخابی تیم ملی برای گزینش مسابقات آسیای میانه دعوت شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ قلم دارو در داروخانۀ هلال‌احمر لرستان
  • مخبر: مشکل واردات اتوبوس برون‌شهری در اسرع وقت حل شود
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان