Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@04:22:43 GMT

کشف ۱۲۱ تن برنج احتکاری در همدان

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۸۳۰۹

کشف ۱۲۱ تن برنج احتکاری در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار کالا، رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قراردادند.

او افزود: مأموران اقدام به شناسایی محل دپوی کالا کرده و به دنبال هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از این محل پس از کشف برنج احتکاری با بررسی‌های به‌عمل‌آمده از احراز احتکار، انبار یادشده را پلمب کردند و متهم بعد از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان همدان اضافه کرد: پلیس اجازه نخواهد داد این افراد با فعالیت‌های غیرقانونی خود چرخه کار و رونق تولید را در کشور دچار مشکل کنند و شهروندان نیز می‌توانند هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص قاچاق کالا را با شماره ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند.

کامرانی صالح ادامه داد: میزان کشفیات کالای قاچاق از ۵۴ میلیارد تومان در سه ماهه سال گذشته به ۶۴ میلیارد تومان در فصل بهار امسال رسیده است.

او در خبر دیگری اظهار داشت: در یک عملیات مشترک بین پلیس مبارزه با مواد مخدر و ستاد خبری اداره اطلاعات استان همدان، یک محموله هروئین در ورودی شهرستان بهار شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان همدان عنوان کرد: اعضای یک باند قاچاق، هروئین را در استان‌های غربی به مقصد همدان بارگیری کرده بودند که خودروی آن‌ها شناسایی و در بازرسی از آن ۲ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف و ۲ متهم دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

کامرانی صالح افزود: همچنین در عملیات دیگری با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کبودرآهنگ یک باند قاچاق که اقدام به انتقال تریاک به این شهرستان می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

او گفت: مأموران در بازرسی از وسیله نقلیه قاچاقچیان ۴ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک را کشف و ضبط کردند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قوه قضائیه مواد مخدر استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۸۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی حسن‌زاده عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خلیل آباد در پی انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر به یکی از شهرستان‌های استان مطلع شده و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان خلیل آباد افزود: مأموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی یک دستگاه خودروی سواری پژو حامل مواد مخدر را در این زمینه در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان خلیل آباد شناسایی و متوقف کردند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودرو مورد نظر ۸ کیلو و۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و در این زمینه ۳ متهم را پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

حسن زاده بیان کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر یکی از اولویت‌های اصلی کاری پلیس است لذا از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در اجرای وظایف خود یاری کنند.

کد خبر 6088726

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • متلاشی شدن باند قاچاق دختران
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود