Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید حق وردی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره فعالیت‌های علمی و آموزشی این واحد دانشگاهی در سال تحصیلی جدید اظهار کرد: تولید محتواهای نوین مجازی از سوی استادان، یکی از برنامه‌های اصلی ما برای سال تحصیلی جدید خواهد بود؛ درواقع تاکید ما بر ارتقای کیفیت محتوای درسی ارائه شده در کلاس‌های غیرحضوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درحال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی باید فرصت پیش آمده را مغتنم بشمارد و کیفیت آموزش غیرحضوری را برای سال تحصیلی جدید افزایش دهد؛ طی جلسه‌ای که با اعضای هیئت علمی داشتیم، تصمیم بر این شد تا دوره آموزشی تولید محتوای مجازی را برای استادان و اعضای هیئت علمی برگزار کنیم تا سال تحصیلی جدید، شاهد تولید محتوای قوی از سوی استادان کلاس‌های آنلاین باشیم.

حق وردی با اشاره به چالش‌های آموزش مجازی ادامه داد: مهم‌ترین چالشی که در ابتدای امر با آن مواجه شدیم، مشکلات مرتبط با اینترنت و کندی سرعت آن بود که خوشبختانه پس از امضای تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و اداره مخابرات، پهنای باند اینترنت افزایش یافت و مشکلات تا حد زیادی برطرف شد. شرکت نکردن دانشجویان در کلاس‌های مجازی در روزهای ابتدایی این موضوع، مشکل دیگری بود که مجبور شدیم برای حل آن از پیام رسان‌های موجود به منظور اطلاع رسانی استفاده کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد فراهان تصریح کرد: البته تمامی استادان در کلاس‌ها شرکت کردند و خوشبختانه به میانگین کشوری شرکت دانشجویان در کلاس‌های مجازی نیز رسیدیم؛ اما برخی از واحدهای استان به دلیل نزدیکی به مناطق روستایی و نداشتن امکانات کافی، نتوانستند به طور کامل در کلاس‌های مجازی شرکت داشته باشند. برای حل این مشکل کارگاه‌های دانشگاه را به سیستم رایانه مجهز کردیم تا دانشجویان روستایی نیز بتوانند با حضور در دانشگاه در کلاس‌های مجازی شرکت داشته باشند.

وی با اشاره به فعالیت‌های پژوهشی و آزمایشگاهی در سال تحصیلی جدید گفت: واحد فراهان جزو واحدهایی است که امکانات آزمایشگاهی خود را براساس طرح «تعاون امکانات آزمایشگاهی» در اختیار واحدهای استان مرکزی قرار داده است به طوری که دستگاه‌‌های آزمایشگاهی را به ارزش 1 میلیارد تومان در اختیار مرکز استان قرار داده‌ایم. برای سال تحصیلی جدید نیز همین برنامه را دنبال خواهیم کرد و امکانات آزمایشگاهی را به صورت شبکه‌ای در اختیارهای واحدهای استان قرار خواهیم داد.

فراهان با اشاره فعالیت‌های این دانشگاه در حوزه افزایش درآمدهای غیرشهریه‌ای اضافه کرد: با توجه به اقلیم کشاورزی شهرستان فراهان، امسال واحد فراهان بیشترین درآمد غیرشهریه‌ای را در حوزه فعالیت‌های کشاورزی داشته است. سال گذشته بیش از هزار و 500 نهاد گل محمدی کاشته بودیم که امسال به بار نشسته است و برای فرآیند گلاب گیری آماده شده است. تا بدین لحظه حدود 700 الی 800 بطری گلاب درجه یک برداشت کرده‌ایم.

حق وردی درپایان خاطرنشان کرد: واحد فراهان طی یک ماه گذشته حدود 50 میلیون تومان از طریق فعالیت‌های کشاورزی درآمدزایی داشته است که پیش بینی می‌کنیم تا پایان شهریورماه، این مبلغ به 100 میلیون تومان نیز برسد.

انتهای پیام/

108 / 167 درآمد غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد فراهان مجید حق وردی کشاورزی فراهان گلاب گیری نهال گل محمدی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: درآمد غیرشهریه ای دانشگاه آزاد فراهان کشاورزی فراهان گلاب گیری نهال گل محمدی دانشگاه آزاد اسلامی کلاس های مجازی سال تحصیلی جدید واحد فراهان غیرشهریه ای حق وردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۸۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استادان مفاهیم روز جهان را به دانشجویان آموزش دهند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد قربانی گلشن‌آبادی معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن حضور در کلاس نوستالوژیکی دانشجویان ورودی سال 1372 رشته علوم اجتماعی تبریک روز معلم به استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گفت: با توجه به اوضاع سیاسی جهان و شرایط پیش آمده وظیفه استادان این است که تمامی مفاهیم روز دنیا را به دانشجویان ارائه دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت ۳۵ دفتر تقریب مذاهب در دفاتر تلفیقی دانشگاه آزاد
  • درآمدهای غیرشهریه‌ای در دانشگاه آزاد حرف نخست را می‌زند
  • درآمدهای غیرشهریه‌ای در دانشگاه آزاد حرف نخست را می‌زند/ کرمانشاه؛ مهد ادب و تمدن
  • حمایت دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از طرح نور
  • استادان مفاهیم روز جهان را به دانشجویان آموزش دهند
  • معلم فداکاری که تصویرش در شبکه های مجازی منتشر شد | دوست ندارم بچه‌ها یک لحظه هم به مهاجرت فکر کنند!
  • تجربه آموزش‌های ترکیبی در مسیر پیشرفت و هوشمندسازی را ادامه می‌دهیم
  • مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • تصمیمی برای تفکیک جنسیتی در دانشگاه آزاد اتخاذ نشده است