Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی کار هپکو گفت: کارگران این شرکت امروز، چهارم مردادماه در اعتراض به نبود کار و بلاتکلیفی خود دست به اعتصاب زدند.

رضا عبدلی، رئیس شورای اسلامی کار هپکو در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو از اعتصاب کارگران این شرکت خبر داد.   به گفته عبدلی، کارگران هپکو امروز دست به اعتصاب زده و کار نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شورای اسلامی کار هپکو بیان کرد: کارگران نسبت به بلاتکلیفی خود اعتراض دارند و امروز دست از کار کشیدند.

وی بیان کرد: مدیرعامل شرکت می‌گوید کار ندارم و کار نیست، قرار بود کار انجام شود که حالا براساس گفته مدیرعامل کاری وجود ندارد. در این شرایط کارکنان شرکت هم گفتند دست از کار می‌کشند.   بیشتر بخوانید: آیا سازمان تأمین اجتماعی توان و برنامه‌ای برای احیای هپکو دارد؟ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وضعیت هپکو را هرچه سریع‌تر مشخص کند واگذاری هپکو به تأمین اجتماعی مغایر اصل ۴۴ قانون اساسی است حسابرسی، کار و جذب نیرو؛ سه مطالبه اصلی کارگران هپکو / آیا وظیفه‌ای برای تأمین اجتماعی تعیین شده است؟
گفتنی است، سیدعلی آقازاده، استاندار مرکزی امروز اعلام کرده است که «مصوبه دولت در خصوص واگذاری سهام هپکو به سازمان تامین اجتماعی یک تصمیم کارشناسی شده و با بررسی تمامی جوانب است و از آنجاکه این مصوبه غیرکارشناسی نیست باید همه دست به دست هم دهیم تا این تصمیم دولت در فاز اجرایی قرار گیرد و با هم افزایی و مشارکت بین بخشی به خوبی اجرایی شود.»

آقازاده همچنین از کارگران هپکو خواسته از این مصوبه دولت حمایت کنند و در مسیر اجرای آن گام بردارند تا رونق تولید به این کارخانه بازگردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرونده هپکو اعتصاب کارگری استاندار مرکزی کارگران هپکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۸۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در این مراسم گفت: در واحد‌های تولیدی استان همدان، ۱۴۹ هزار کارگر با بیمه اجباری و ۲۵۷ هزار کارگر با بیمه تامین اجتماعی داریم.

یوسف شعبانی افزود: این کارگران در ۲۴ هزار واحد تولیدی و اداری مشغول به کارند و برای بهره مندی آنها از امکانات رفاهی و ورزشی، ۴۰ هزار متر مربع فضای ورزشی در دولت سیزدهم به مجموعه امکانات رفاهی آنها اضافه شده است.

امروز از کارگران شاغل در واحد‌های آتش نشانی، پمپ بنزین، کارگاه‌های تولیدی ترشی، سبزی، مربا، خیاطی، ظروف، سفال، چراغ خواب و لوستر، زیورآلات، اتصالات لوله‌های آبیاری کشاورزی، پایگاه‌های بسیج و موسسه‌های خیریه به مناسبت هفته کار و کارگر قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • نقدی شدن کالابرگ الکترونیکی باعث ایجاد تورم میشود
  • بیش از ۲۶ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد+ تصویر
  • اعتصاب کارگران «جهان»، ۵۳ سال قبل
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان قزوین
  • اعتراض پناهجویان افغانستانی در اندونزی
  • روند ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک باید تا مرداد نهایی شود
  • اعتراض پناهجویان افغان به سرگردانی چندین ساله در اندونزی
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی