Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۰ روز تا پایان مهلت شرکت در مسابقه کارتون و طرح‌های گرافیکی با موضوع «شایعه و کرونا» زمان باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس، نمایشگاه سالانه گالری مهرسان با نام «٩٩ در ٩٩» شامل ١٩٩ اثر از ٩٩ هنرمند معاصر ایران از جمله عبدى اسبقى، هانیبال الخاص، رضا افسرى، رضا بانگیز، محمدعلى بنى‌اسدى، ساغر پزشکیان، آنه محمد تاتارى، صادق تبریزى، حمید جبلى، مهدى حسینى، رضا خدادادى، احمد خلیلى فرد، کامبیز درمبخش، پرویز روزبه، بهزاد شیشه‌گران، نجوا عرفانى، کیوان عسگرى، یعقوب عمامه پیچ، منصور قندریز، آربى کشیشیان، پرویز کلانترى، مهرداد محب على، شهلا محجوبى، مهنوش مشیرى، منوچهر معتبر، فرشید ملکى، مانلى منوچهرى، کیوان مهجور، على ندایى، جواد نوبهار، منوچهر نیازى، رضا هدایت و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است.

«٩٩ در ٩٩» آثارى با ابعاد کوچک را شامل می‌شود و از ٢٧ تیر آغاز شده و تا ٢٧ مرداد ٩٩ ادامه خواهد داشت.

بزرگترین ضلع هر کدام از آثار ارائه شده ۵۰ سانتى متر در نظر گرفته شده و قیمت آثار از  ۵۰۰ هزار تا ۵۰ میلیون تومان ارزشگذارى شده است.

 

 

ورود عموم به پردیس فرهنگی هنری مهرسان واقع در میدان انقلاب، کارگرشمالی، بالاتر از فرصت براى بازدید از این رویداد از ۱۰ صبح تا ساعت ۲۲ آزاد است.

به گزارش فارس، این اطلاع‌رسانی در حالی یک هفته بعد از گشایش نمایشگاه از سوی روابط عمومی گالری مهرسان انجام شده است که این گالری، برای افتتاحیه خبری منتشر نکرده بود. این شیوه اطلاع‌رسانی دور از انصاف و شفافیت است، چون فرصت خرید یکسان برای همه افراد فراهم نمی‌شود و آثار برتر توسط خریداران آشنا خریداری می‌شود و آثاری که بازار یا طرفدار ندارند، برای فروش به عموم اطلاع‌رسانی می‌شود!

 

 

* ۱۰ روز تا پایان شرکت در مسابقه «شایعه و کرونا»

۱۰ روز تا پایان مهلت شرکت در مسابقه کارتون و طرح‌های گرافیکی با موضوع «شایعه و کرونا» زمان باقی مانده است.

این مسابقه به همت انجمن خانواده پایدار ایرانی و با حمایت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با هدف «ارتقاء آگاهی زنان و خانواده‌ها در رابطه با اثرات شایعه در زمان بروز بحران‌ها»به دبیری علیرضا لشگری در حال برگزاری است.

هنرمندان تا ۱۵ مرداد ماه مهلت دارند آثار خود را برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این رقابت به تارنمای www.isfngo.ir  مراجعه کنند.

به نفرات اول تا سوم علاوه بر لوح تقدیر و تندیس، جوایز ۴۰، ۳۰ و ۲۰ میلیون تومانی اهدا می‌شود. دو اثر برتر مردمی هم هر کدام یک میلیون تومان جایزه می‌گیرند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حراج آثار هنری فروش تابلوی نقاشی شایعه و کرونا مسابقه کاریکاتور ۱۰ روز تا پایان شایعه و کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۸۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید

ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: به منظور جلوگیری از هرگونه رانت و سفته بازی، هرگونه خرید و فروش و تنظیم وکالت نامه‌های تفویض اختیار قبل از اتمام سالن تولید و اخذ پایان کار در شهرک‌های صنعتی ممنوع و غیرقانونی است.

هاشم علایی، هشتم اردیبهشت ضمن بیان این خبر اظهار کرد: بر اساس ماده ۱۰ قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی، دفاتر اسناد رسمی موظفند در صدور هرگونه خرید و فروش و وکالت نامه‌های تنظیمی واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی، از این شرکت استعلام و کسب مجوز کنند.

وی افزود: همچنین بر اساس این قانون، هرگونه نقل و انتقال واحدهای تولیدی منوط به اخذ پایان کار و دریافت پروانه بهره برداری از دستگاه‌های ذیصلاح است و خریداران و فروشندگان موظفند نسبت به انجام مراحل نقل و انتقال واحد تولیدی از طریق شرکت شهرک‌های صنعتی اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، اجرای این قانون را در راستای جلوگیری از بروز مشکلات آتی برای خریداران و حمایت از سرمایه گذاران واقعی دانست و خاطرنشان کرد: ممکن است برخی از قراردادها دارای مشکلاتی از قبیل بدهی اقساط زمین، ترهین و یا اجرائیات صادره از سوی بانک‌ها، تخلفات ساختمانی، مشکلات زون بندی و زیست محیطی، احتمال فسخی بودن زمین مورد معامله را داشته باشند که وجود هریک از این موارد به طور حتم منتهی به مشکلات آتی برای خریداران خواهد شد.

علایی تصریح کرد: در موارد متعددی مشاهده می‌شود که این نوع خرید و فروش‌ها منجر به طرح پرونده‌های کیفری دایر بر خرید و فروش مال غیر و کلاهبرداری شده که لازم است خریداران ضمن توجه به الزامات قانونی، موارد پیشگیرانه را در خصوص جلوگیری از ضرر و زیان‌های احتمالی در نظر داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید