Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد با تأکید بر اینکه امروز زمان اجرای کار فرهنگی است، گفت: مردم خودشان باید مراقب سلامتی‌ خود و همشهریان باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار مهدی انصاری در نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نمی‌توانیم وارد خانه‌های مردم شویم و جلوی عروسی‌ها را بگیریم گفت: تا حکم قضایی نباشد چنین کاری را انجام نمی‌دهیم لذا مردم خودشان باید رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اگر به ما دستور قضایی داده شود هر کاری برای جلوگیری از در خطر افتادن جان مردم انجام خواهیم داد، تصریح کرد: خطر کرونا خیلی جدی شده است 30 نفر از پرسنل نیروی انتظامی کرونا گرفته و یک نفر در ماموریت خوزستان دچار کرونا می‌شود و جانش را از دست می‌دهد.

وی با بیان اینکه امروز جای کار فرهنگی است و نمی‌توان با قوه قهریه مردم را وادار به رعایت کرد، افزود: من به عنوان فرمانده نیروی انتظامی این استان اجازه نمی‌دهم فرزندانم به خیابان بروند خودم خریدهای روزانه را انجام می‌دهم چرا که دستورالعمل‌ها را رعایت می‌کنم لذا مردم باید به فکر سلامتی خودشان باشند.

انتهای پیام/82024

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد خوزستان فرمانده انتظامی وب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۸۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد

ایسنا/سمنان  فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که ۱۳ سال قبل از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ عباس عرب 8 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی به دلیل کلاهبرداری از سال ۱۳۹۰ تحت تعقیب محاکم قضایی بود که دستگیری وی در برنامه کاری ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس سمنان افزود: در پی انجام اقدامات خاص پلیسی متهم به سرعت شناسایی و با عملکرد سریع و به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه متهم از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال قرض گرفته بود و بعد متواری شده بود، اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای و فراری برای ادامه رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قانونی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تاکید کرد: پلیس در برخورد با تخلفات جدی است و همه تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم به کار می گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • رادان : اقدام ما در مقابله با بی حجابی کاملاً قانونی است
  • اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • رادان: اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است