Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: برانکو بازیکنانی ساخت که شخصیت قهرمانی دارند و گل‌محمدی پایان درخشانی با آن‌ها داشت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا،  پرسپولیس شب گذشته موفق شد چهارمین قهرمانی پی در پی خود را جشن بگیرد در حالی که استقلال رقیب سنتی این همواره در این سال‌ها نتوانسته تیمی باشد که هوادارانش انتظار آن را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور گروه ورزشی خبرگزاری آنا در نظر دارد نظر کارشناسان خبره را در خصوص موفقیت‌های پرسپولیس و ناکامی‌های استقلال جویا شود.

محمود خوردبین در خصوص پوکر قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: به نظر من یک‌دست بودن تیم پرسپولیس و هنر یحیی گل‌محمدی در مربیگری که عملکرد بسیار مناسبی داشت و توانست از ظرفیت‌های موجود در تیمش به بهترین شکل استفاده کند، منجر به چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس شد. گل‌محمدی پشتوانه خوبی روی نیمکت داشت و البته مدیریت باشگاه پرسپولیس هم تلاش زیادی کرد تا حمایت‌های زیادی از تیم انجام دهد. در مجموع کار بزرگی صورت گرفت و ان‌شاءالله که این قهرمانی‌ها تداوم داشته باشد.

وی درباره نقش برانکو ایوانکوویچ در قهرمانی‌های پیاپی پرسپولیس تشریح کرد: شکی نیست که برانکو هم نقش زیادی در ساختن تیم پرسپولیس داشته است. او توانست بازیکنانی تربیت کند که دارای شخصیت قهرمانی هستند و می‌دانند که برای موفقیت باید با تمام توان تلاش کنند. من معتقدم تیم خوبی که برانکو ساخت، پایان درخشانی با یحیی گل‌محمدی داشته و البته انتظار از پرسپولیس چیزی جز قهرمانی نیست و مردم عادت کرده‌اند که در جایگاه قهرمان نام پرسپولیس را ببینند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در خصوص اینکه گل‌محمدی می‌تواند در فصل آینده نیز پرسپولیس را به قهرمانی دیگری برساند، تأکید کرد: گل‌محمدی از اواسط فصل به پرسپولیس آمد و توانست این تیم را قهرمان کند. فصل آینده از همان ابتدا هدایت تیم را برعهده دارد و می‌تواند بازیکنان مد نظرش را اضافه کند تا تیمش تقویت شود. هیئت مدیره نیز باید هر چه زودتر مسائل مربوط به واگذاری سهام پرسپولیس که در اصل متعلق به طرفداران و پیشکسوتان این باشگاه است مشخص کنند تا تیم لطمه‌ای نخورد و از همان هفته اول به دنبال رسیدن به قهرمانی دیگری باشد.

وی در مورد اینکه قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر ایران چندین بار رقم خورده و هواداران دوست دارند قهرمانی تیمشان در آسیا را تجربه کنند، بیان کرد: شرایط بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا با باشگاهی فرق می‌کند. روحیه مخصوص به خود را می‌طلبد. گل‌محمدی باید چند بازیکن برای تقویت تیمش جذب کند و دیدش را تغییر دهد چون حریفان به مراتب دشوارتر از رقبای داخلی هستند. اگر بازیکنان خوبی به تیم اضافه شوند، گل‌محمدی توانایی آن را دارد تا پرسپولیس را به عنوان نخست آسیا برساند.

خوردبین درباره اینکه استقلال در سال‌های اخیر رقیب سرسختی برای پرسپولیس نبوده است، عنوان کرد: استقلال تیم بزرگی است و باید آدم‌هایی که روحیه کار کردن در این باشگاه را دارند، اختیار امور را در دست گیرند. به نظرم استقلال مشکل مدیریتی دارد و اگر این موضوع حل شود و افراد توانمند و واجد شرایط در رأس مدیریت این باشگاه قرار بگیرند، به دلیل اینکه ریشه دارد و از هواداران خوبی بهره می‌برد، ظرفیت و شخصیت درخشش در آسیا را دارد و می‌تواند در کنار پرسپولیس، نماد فوتبال ایران باقی بماند.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس محمود خوردبین یحیی گل محمدی تیم پرسپولیس گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۸۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، علی رغبتی، مشاور وزیر ورزش در امور قهرمانی با تاکید بر اینکه انتخاب مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با مالکان جدید این دو باشگاه است، گفت: البته انتخاب اعضای هیات مدیره قوانینی دارد که از ان تبعیت می شود.

وی همچنین تصریح کرد: پیشنهاد ما این است مالکان جدید تا پایان فصل از مدیران فعلی دو باشگاه حمایت کنند تا به سرانجام برسند.

رغبتی تاکید کرد: وزارت ورزش این آمادگی را دارد که در این زمینه مشورت های لازم را بدهد اما در انتخاب مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هیچ دخالتی ندارد.

کد خبر 6088991

دیگر خبرها

  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست