Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کشور کویت در حال حاضر یکی از گزینه های اصلی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبانی رقابت های فوتسال جام ملتهای ۲۰۲۰ آسیا به جای ترکمنستان است. ترکمنستان به خاطر ترس از شیوع ویروس کرونا در این کشور، از میزبانی این رقابت ها که قرار است آبان ماه برگزار شود، انصراف داده است. البته انصراف ترکمنستان هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

AFC برای پیدا کردن میزبان جدید، رایزنی هایی را با چند کشور از جمله کویت انجام داده و رسانه های کویت از موافقت اتحادیه فوتبال این کشور با درخواست کنفدراسیون آسیا خبر داده اند.

«محمد حبیب» مدیر تیم ملی فوتسال کویت هم در مصاحبه ای با نشریه «الجریده»، برنامه های آماده سازی این تیم را برشمرد و از حضور در تورنمنت فوتسال ایران خبر داد. 

حبیب همچنین با بیان اینکه کویتی ها به دنبال بازگرداندن سرمربی تیم ملی فوتسال این کشور هستند، گفت: میزبانی جام ملت های فوتسال آسیا برای اولین بار در کویت اتفاق و رویداد مهمی است. 

وی افزود: بازی در زمین خودمان با حضور تماشاگران شانس ما را برای صعود به جام جهانی و رسیدن به عنوان قاره ای هم دو برابر می کند.

کد خبر 4982277 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران فوتسال کویت فوتسال جام ملت های آسیا جام ملت های فوتسال آسیا 2020 لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا والیبال لیگ برتر والیبال تیم ملی فوتسال ایران علیرضا بیرانوند تیم فوتبال نساجی مازندران تیم فوتبال فولاد خوزستان فدراسیون والیبال وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال سپاهان اصفهان فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۷۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر

 تایلند نیز یکی از سهمیه‌های قاره آسیا برای جام جهانی فوتسال ازبکستان را به خود اختصاص داد.

به گزارش تسنیم، سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024 از ساعت 14:30 امروز (چهارشنبه - به وقت ایران) بین تیم‌های ملی تایلند و عراق برگزار شد که تایلند با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید.

تیم ملی عراق در نیمه اول این مسابقه فراتر از انتظار ظاهر شد و دو بار دروازه میزبان مسابقات را گشود. در ادامه تایلندی‌ها یک مرتبه موفق به گلزنی شدند تا با یک گل اختلاف راهی رختکن شوند. در نیمه دوم ورق برگشت و تایلند دو گل دیگر به ثمر رساند تا از شکست، پیروزی بسازد و راهی نیمه نهایی شود.

به این ترتیب، تایلند نیز در کنار تاجیکستان و ایران به لطف صعود به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، مجوز شرکت در جام جهانی 2024 ازبکستان را به دست آورد.

تایلند روز جمعه هفتم اردیبهشت در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌ها به مصاف تاجیکستان می‌رود.

در آخرین بازی نیمه نهایی، ازبکستان از ساعت 17:30 مقابل ویتنام به میدان خواهد رفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تایلند و ویتنام به یک چهارم نهایی جام ملت های فوتسال رسیدند برنامه کامل جام جهانی فوتسال

دیگر خبرها

  • رویارویی حساس قرقیزستان و افغانستان
  • قرقیزستان حریف افعانستان برای صعود به جام جهانی
  • قرقیزستان حریف افغانستان برای صعود به جام جهانی شد
  • شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا
  • امید افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال با بردی نفس‌گیر
  • تاج صعود به جام جهانی را تماشا کرد (عکس)
  • صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها
  • صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا