Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس مجلس گفت: منکر وجود رانت و فساد در توزیع قیر رایگان نیستم، اما نباید با این عذر صورت مسئله را پاک کرد و دولت باید جلوی رانت و فساد را در این زمینه بگیرد.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مصوبه مجلس در رابطه با تخصیص قیر رایگان به پروژه‌های عمرانی کشور گفت: منکر فساد و رانت در توزیع قیر رایگان در مورد پروژه‌های عمرانی کشور نیستم و دولت باید جلوی رانت و فساد در این حوزه را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: از سوی دیگر نباید آثار مثبت تخصیص قیر رایگان به پروژه‌های عمرانی را نادیده گرفت چراکه این مسأله تأثیر مثبت و محسوسی در پیشرفت کار پروژه‌های عمرانی روستایی همچون طرح‌های هادی و آسفالت راه‌های روستایی داشته است که نباید آن را نادیده گرفت.

نایب رئیس مجلس اظهار داشت: دولت و نهاد‌های نظارتی باید بر روند توزیع و مصرف قیر تخصیص یافته به پروژه‌های عمرانی نظارت داشته باشند تا فساد اتفاق نیفتد.

قاضی زاده خاطرنشان کرد: حال که این مسأله در گذشته نیز تأثیرات مثبتی داشته باید ایرادات آن را برطرف کنیم تا بتوانیم به نحو بهتری آن را اجرایی کنیم و از آثار مثبت آن بیشتر برخوردار شویم.

وی افزود: نباید صورت مسأله را پاک کرد و به خاطر این که برای اجرای قانون مشکلاتی وجود دارد آن را به طور کل حذف کنیم، بلکه باید جلوی فساد در زمان اجرا را گرفت و نه این که از ابتدا جلوی تصویب چنین قانونی بایستیم.

نایب رئیس مجلس در پایان گفت: همانطور که گفتم پروژه‌های مثبتی را به دنبال تخصیص قیر رایگان برای پروژه‌های عمرانی روستایی را با تخصیص قیر رایگان به این پروژه‌ها می‌بینیم و باید برای اجرای هر چه بهتر این قانون جلوی فساد و رانت در این حوزه گرفته شود.

نمایندگان مجلس در جلسه چهارشنبه هفته قبل کلیات طرحی را تصویب کردند که بر اساس آن یک میلیون قیر رایگان به پروژه‌های عمرانی کشور تخصیص می‌یابد تا اجرای این پروژه‌ها با توجه به محدودیت اعتبارات پیشرفت‌های بیشتری داشته باشد. منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نماینده مجلس شورای اسلامی توزیع قیر رایگان پروژه های عمرانی تخصیص قیر رایگان قیر رایگان رانت و فساد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۸۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مدیریت بحران کشور، اعتبارات در زمینه فرونشست زمین، کنترل بیماری سالک و بازسازی مدارس آسیب دیده ناشی از فرونشست زمین را مصوب کرده، اما بعد از گذشت یک سال این اعتبارات به استان تخصیص داده نشده است.
منصور شیشه فروش افزود: درخواست مشخص مدیریت بحران این است که سازمان برنامه و بودجه نسبت به اجرای این مصوبات که ستاد بحران کشور به استان تخصیص داده، اقدام کند، چون زمان اجرای این طرح‌ها محدود است.

دیگر خبرها

  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • محمودزاده: پرونده چای دبش لاپوشانی شد، در پرونده کاظم صدیقی هم کوتاهی شد /چرا تا قبل از عذرخواهی صدیقی ورودی به پرونده زمین خواری در ازگل نشد؟
  • محمودزاده: موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • اولین واکنش دولت رئیسی به ضرب الاجل اقتصادی قالیباف
  • از احمدی‌نژاد تا رییسی/چه کسی پای رانت را به بازار خودرو باز کرد؟
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی